anonyma Skrevet 16. april 2005 Forfatter #801 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) AU. :evil: :evil: Kan noen jage ut den lille gnomen som sitter og hamrer i hodet mitt? Pleier ikke få vondt i hodet dagen derpå, men i dag.......... Ikke drakk jeg så mye heller. Mystisk :klø: Jaja, det var veldig koselig da, en passe stor gjeng, uten gubben, var ute på pub, kosa oss. Venninna mi hadde hatt en OK eksamen og alle var i humør. Gubben og utysket var et annet sted, jeg sendte pilsemelding til ham, men fikk ikke noe svar. Men de andre hadde vært i kontakt med ham. Det gjorde meg ingenting. Det gjorde meg ingenting heller at verten for den tradisjonelle 17. mai-frokosten sa at han ikke egentlig hadde lyst å invitere utysket, men at både jeg og gubben hører med i tradisjonen Jeg sa vel noe sånt som at han kan invitere hvem han vil, jeg kommer om jeg blir invitert, men om hun kommer så dropper jeg det. Hvorpå kameraten min foreslo champagnefrokost hjemme hos ham i stedet. Han er bare SÅ god Føler at ting begynner å falle litt på plass når det gjelder min og gubbens plass i det sosiale nå. Føler meg tryggere på at jeg har mine og at jeg ikke "faller ut" om jeg velger å ikke delta på noe. Velvel, får vel komme meg i dusjen da.......... Og en tur i butikken kanskje. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. april 2005 Forfatter #802 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ojoj, nok en helg over. Hva har jeg utretta sist uke? Ikke mye (utenom jobb da). Samma det. I dag sov jeg bittelitt for lenge kjenner jeg. Var ute og gikk en liten tur med kameraten min, det duskregna litt, men det var helt OK, deilig å få rørt litt på seg. Var på hagesenteret etterpå og titta litt, det er for tidlig å kjøpe inn noe til verandaen, men artig å se. Etterpå har jeg hatt massiv utrydding av hybelkaniner, omtrent tatt fra hverandre senga for å fikse knirking, lagt på reint sengetøy og fått gjort endel småting her hjemme. Så nå koser jeg meg med et lite glass rødvin og skal sove godt etterpå. Hadde en liten meldingsveksling med elskeren i sta, koselig det. Ser ham til uka og det blir nok fint. Liker å tenke på ham Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. april 2005 Forfatter #803 Del Skrevet 19. april 2005 Ajaj, psykologdag i dag. Helt greit å snakke om meg og min hverdag nå. Masse som har stabilisert seg, jeg er roligere og har det generelt bra. :-) Men når jeg kommer inn på familien min går det helt i ball. Det er mange ting fra min familie og oppvekst som ikke er bra og som har prega meg. Mye jeg har vanskelig å sette ord på, men i dag kom vi inn på en bestemt episode som nok har satt sitt preg på mitt forhold til foreldrene mine. Der har jeg MYE å jobbe med fortsatt kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. april 2005 Forfatter #804 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hva i helvete er det jeg driver med? Blir ikke klok på meg selv eller mine følelser for tiden. Møtte elskeren i går, fikk bare bittelitt tid på tomannshånd, men det var jo hyggelig. Han var med ut etterpå, men da fikk vi jo ikke snakka sammen. Tok meg i å titte på ham hele tiden, han er en flott mann, har ikke egentlig lagt merke til det så mye før nå. Tar meg i å ønske mer........... Helt feil! Vil/vil ikke. Det dummeste var at jeg sendte en melding på blink da jeg kom hjem, skrev at jeg var litt frustrert over at vi ikke fikk snakka sammen. Vet ikke helt hvordan vi skal ordne oss med avtaler og å treffes og sånt. Utrolig dumt å sende sånne meldinger når man er så brisen Tør ikke gå inn på blink for å se om han har svart. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 20. april 2005 #805 Del Skrevet 20. april 2005 Det må definitivt være vår i luften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. april 2005 Forfatter #806 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hehe, ja det er vel det Camelia. Det er bare så vanskelig å vite hva man skal gjøre med all denne våren. Spiste lunsj sammen med kollegaen min, fikk snakka sammen litt. Er ikke så redd for å gå inn på blink, er ikke så redd for svaret lenger. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 20. april 2005 #807 Del Skrevet 20. april 2005 Hva? Hva? Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. april 2005 Forfatter #808 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hva hva da? Joda, han er jo så god. Var vel litt redd for at han ville gi opp oss helt. Men han var ikke ille berørt av meldinga mi, har snakka litt mer via meldinger nå. Skal opp til ham på søndag, bare være sammen vi to. Det blir fint. Det her er jo en ny situasjon for oss begge, bare venner men også elskere. Trenger nok litt tilvenning begge to. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 20. april 2005 #809 Del Skrevet 20. april 2005 Men koffor definere ting, koffor ikkje la det rusle og gå og sjå kva som skjer? Når ein er såpass vaksne som vi er no etter kvart er det jo den måten ting skjer på. Og kanskje ein kveld om ikkje så innmari lenge så finn de ut at de vil meir, eller kanskje ikkje... La det flyte litt, og nyt sex og lyst, og kos deg med dei moglegheitene dette gir deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. april 2005 Forfatter #810 Del Skrevet 21. april 2005 Godt spørsmål attegløyma. Litt fordi jeg har vært ganske tydelig på at jeg ikke har så mye å gi noen nå. Vil være fri, være meg, leve mitt liv. Uansett, jeg holder døra på gløtt jeg da, skjer det noe mer så skjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. april 2005 Forfatter #811 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Wheee, fredag igjen. Har masse å gjøre i dag, men merker at jeg har energi også. Superdeilig!! Fikk sittet litt i sola i går. Hadde også kontakt med etpar venner på msn, en jeg ikke har snakka med på lenge. Veldig OK. Hadde en stille og rolig kveld for meg selv. Kjenner at det ikke gjør noe om det ikke blir fredagspils i dag, har lyst å slappe av. Skal på fest i morgen kveld og treffe elskeren på søndag. Stor sjanse for at det blir en fin helg ja Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. april 2005 Forfatter #812 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Sitter her med en GT og lader opp til fest i kveld. Har laga i stand litt mat som jeg skal ha med. Skal snart finne fram klær og pynte meg. I dag har jeg det veldig bra. Var hjemme og slappa av i går, var litt sliten. Har vært ute etpar ærend i dag, deilig å kjenne sola. Snakket med elskeren i sta, han er så god. Han spurte om jeg ville være til middag og om jeg ville være over i morgen. Og det vil jeg jo gjerne Gleder meg til å se ham igjen, har bare prata med ham, har ikke hatt noe nærkontakt på lenge. Kjenner meg glad i hele kroppen når jeg tenker på ham. Veldig spent på hvordan det blir i morgen, om vi fungerer like fint sammen over lengre tid. Vi har jo til nå bare vært sammen bare korte stunder. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. april 2005 #813 Del Skrevet 25. april 2005 Ehem... En liten oppdatering fra gårsdagen hadde kanskje vært på sin plass??.... :oops: Godt å høre at du har sommerfugler i magen din... Det fortjener du!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. april 2005 Forfatter #814 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Oppdatering følger. Kom litt seint på jobb skjønner du, litt vanskelig å få rota seg ut av dyna samt at jeg hadde noe lengre vei enn vanlig. Har også vært innom og levert bilen på verksted. Vi hadde en kjempefin dag sammen i går. Jeg var jo på fest på lørdag, forøvrig en kjempebra kveld det og. Var litt forsiktig og tok det rolig i og med at jeg skulle bort på søndag. Dro opp til ham på dagen, vi gikk tur, satt i sola og kosa oss. Spiste middag på verandaen og hadde det bra sammen. Han er veldig rolig og avslappa og det smitter nok litt over på meg. Koser meg sammen med ham. Og så er han veldig kosete, det er litt morsomt. Masse klemming og nussing. : :icon_smile: På kvelden så vi film og delte en vinflaske, snakka masse sammen og hadde det veldig bra. Vi har ikke snakka så mye om oss, hvordan det går framover, men vi har nok funnet en form for samvær som passer oss begge. Og det er nok for meg nå. Jeg ser ham i morgen igjen, men vi holder jo dette skjult for de andre, så det blir litt annerledes. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. april 2005 Forfatter #815 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jaggu sa jeg holde skjult I går kom han bort til meg og ga meg en bamseklem, så nesten alle så det. Jeg ble bittelitt satt ut, for det var jo ikke det som var planen. Tror ingen merka seg særlig ved det da. Etterpå gikk vi ut og han spurte diskret om jeg ville ha skyss hjem og det ville jeg jo. Heldigvis var det ikke så mange igjen der da vi gikk, vi var noen av de siste. Og etpar av de som var igjen visste om det, men jeg er redd for at vi har avslørt oss selv nå. Velvel, hadde hyggelig selskap hjemme jeg da, så koselig å ligge tett inntil en varm kropp og småprate og sovne sammen. Ble litt lite søvn da er fryktelig trøtt i dag. I dag skal jeg på middag til kameraten min, det blir veldig hyggelig, har ikke snakka så mye med ham i det siste. Han hadde vært på date i går, litt spent på hvordan det gikk. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. april 2005 Forfatter #816 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Åh, så sliiiiiiten. To litt for korte netter på en uke og fullt kjør på jobb tar på. Fikk sovet godt i natt, men har nok litt underskudd ennå. I dag har de satt ut kontainer her så jeg må få rydda litt og kasta skrot. For ikke å snakke om hvordan det ser ut her når man bare har vært sporadisk innom siden lørdag formiddag Filler'n å. Kunne tenkt meg å ligget på sofaen i hele kveld. :evil: Men, jeg har i hvertfall fått skifta til sommerdekk og levert selvangivelsen denne uka. Det er da i det minste noe. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. april 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor er jeg så trøtt?? Har sovet nok i natt og la meg i fornuftig tid. Har endel å gjøre på jobb, men har lite overskudd. Jaja, fikk gjort noe hjemme i går da. Ble etpar turer i kontaineren med rusk og rask fra verandaen. Fikk rydda litt og tenkt litt på hvordan jeg vil ha det til sommeren. Tror det kan bli fint. I dag skal jeg ta det helt med ro, etpar pils sammen med venninna mi bare. Skal synge i hele morgen, det blir nok en laaaaaaaaang dag. Heldigvis skjer det ingenting på søndag. Da kan jeg sove lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #818 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Wow for en avslutning på uka I går hadde vi synging hele dagen, det var kjempeslitsomt, men vi kom oss gjennom det. Etterpå gikk vi ut og tok noen pils, på et sted vi pleier å gå. Folk kom og gikk litt, noen hadde diverse planer. Jeg var ute og spiste litt med kameraten min og ei til, deilig italiensk mat. Til slutt samla vi oss på en pub alle sammen. Alle var nok litt "høye" etter en lang og slitsom dag så stemningen var veldig god. Kosa meg veldig og kjente meg veldig trygg blant venner. Til slutt havna vi på nachspiel, spiste litt og drakk masse vann. Ganske fornuftig kjenner jeg nå Litt trøtt i dag da, men får ikke sove mer nå på en stund. Gubben var jo med i går og, merker en endring i forhold til ham nå. Er mer likegyldig og ser hvor teit han ofte er i sånne settinger. Litt vanskelig å forklare, men i går på nachspielet kjente jeg at det var godt å ikke være sammen med ham. Tok meg i å lure på hva det var med ham som var så attraktivt Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Og i går kveld dro jeg til elskeren igjen. Han hadde hatt ungene denne helga, men det var OK med selskap etter at de hadde dratt. Har fått endel kommentarer på at jeg ser godt ut for tiden, venninna mi la også merke til det. Har ikke sett henne på en stund. Så kanskje dette er bra for meg. Jeg merker i hvertfall at jeg er i godt humør og lett til sinns. Overskuddet går nok bort i litt lite søvn, men det jevner seg vel ut over tid. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #820 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Og så går det litt utforbakke igjen. Merka at jeg var litt trist til sinns i dag morges. Tok det helt ut hos psykologen, tårene trilla helt av seg selv.......... :cry: Har nok kommet til et vendepunkt når det gjelder gubben, er "ferdig" med ham på en måte. Fikk jo en liten aha-opplevelse i forhold til ham i helga, det er litt trist at det på en måte er helt over. Snakka masse om det i dag. Nå har det på en måte blitt masse tomt rom hos meg, masse som var fylt at ham og vårt forhold, både da vi var sammen og etterpå, det er nå tomt. Og det er opp til meg å fylle det med det som er meg. Eller i allefall bestemme hva som har plass der. Litt trist å tenke på at nå har jeg bare meg. Fy faen, Godt jeg har muligheten til å jobbe mye på kontoret i dag........... Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg