Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Og jeg hadde en kamerat på besøk i hele natt, under dyna mi...... Vi trengte det begge to.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som skjedde i går var bare helt merkelig. Festen var veldig vellykka, alle var glade og fornøyde og lammet var nydelig.

Det ble ganske seint før alle fikk tusla seg hjem, en av gutta hadde avtalt at han skulle overnatte for han har lang vei hjem. Dette er en i vennegjengen som jeg liker godt, men ikke har noe spes nært forhold til. Vi redde opp på sofaen og da han fikk en nattaklem gikk liksom ting bare av seg selv :overrasket: Så den sofaen ble ikke brukt....... Og det ble relativt lite søvn. :sjarmor: Veldig deilig og den naturligste ting av verden akkurat der og da.

Nå er jeg litt sliten, det var ganske hektisk med forberedelser og sånt og det ble jo seint, og endel vin. Har sovet lenge etter at han dro hjem. Kjenner det i kroppen også, deilig sliten. ;)

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey!!! Hva har du bedrevet i påsken??

Detta var da gode nyheter. Et skritt til videre...

Travelt her i dag men jeg måtte bare sjekke hvordan påsken din hadde vært og det ser jo virkelig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey!!! Hva har du bedrevet i påsken??

:overrasket::overrasket::overrasket:

Det var et veldig stort skritt videre ja. Har brutt en barriere. Hadde ikke trodd det skulle være så lett og naturlig, men det var det.

Han er litt i samme situasjon som meg, har vært separert et år.

Rett før vi sovna, sånn i halvørska sa han: nå er det en ny dag. Jeg svarte noe sånt som at det har det vært en stund for det var faktisk et stykke utpå morgenkvisten. Men det var ikke fysisk dag han mente, men en ny dag for både ham og meg. Det var veldig godt sagt synes jeg og veldig sant.

Har vært hos psykologen i dag, hun så på meg at jeg hadde hatt det bra i påska, jeg sa ikke noe om hva som hadde skjedd da......... Føltes ikke riktig, men jeg har jo hatt en flott påske, har vært trygg på å være på egenhånd og gjøre ting for min egen del, fått mer kontakt med meg selv. I tillegg har jeg gjort hyggelige ting sammen med gode venner.

Litt spent på hvordan det blir i kveld, da treffer jeg ham igjen. :grine:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det går opp og det går ned..........

Kollegaen min var også på festen på lørdag og hun hadde stått og snakka med gubben ute en stund. De hadde snakka litt om oss og da hadde gubben sagt at det var jo en annen side av historien også. Typisk! :evil: :evil:

Hun på sin side var åndsnærværende nok til å si til ham at hun håpa han var ærlig med meg om disse tingene for jeg fortjente også å vite hans side av saken.

Så får vi se......... Om jeg får vite noe mer. Tenker masse på hva det kan være han evt ikke tør å si til meg, kanskje det er ting jeg burde ha visst for lenge siden og som kunne hjulpet meg videre. Kjenner jeg blir sint på ham, han kan ikke gå rundt sånn og komme med halvveis-utsagn til alle mulige bak min rygg, det går bare ikke an. :evil: :evil:

Sånn, godt å få det ut.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojoj, hva er det jeg roter meg oppi?

Var litt svak i går. Hadde ikke tenkt å gjøre noe, men han tilbød meg skyss hjem i går kveld. Egentlig greit for da fikk vi snakka litt sammen og hørt litt hva vi vil med dette og om vi vil at noen skal vite om det. Og da var det jo lettvint at han ble med opp. :overrasket:

Det ble seint, vi prata langt utover natta, om altmulig. Han er lett å snakke med om det som har skjedd med meg, han kjenner jo gubben også. Det var så deilig. Vi forstår hverandre godt og har vært gjennom mye av de samme tingene. Ingen av oss føler at vi har så mye å gi til et evt fast forhold, men vi har glede av hverandre.

Men om det er noe smart å holde på sånn, se det er en annen sak. :forvirret:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg får ham ikke helt ut av hodet. Ikke det at det er nødvendig, men jeg tar meg i å tenke på ham stadig vekk. :overrasket:

Måtte fortelle bestekameraten min i går da, og han var strålende glad på mine vegne. At jeg har kommet langt. Og det er jeg jo enig. De fleste jeg kjenner er også enige om at han er en likandes fyr.

Men nå vet jeg ikke helt hva som skjer videre. Ikke helt sikker på hva jeg vil med ham og hvor tett jeg vil ha ham og hvor mye vi har å gi utover noen koselige stunder sammen. Han har også barn, som jo tar endel av hans tid og jeg har ikke lyst å involvere meg i den delen. Får bare se det an...............

Har etpar avtaler for helga, ikke noe dating da, den interessen har dabba veldig av kan man si :ler:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo veldig bra ut!! En god start på våren!!

Ikke stress med å analysere tingene. Dere skal jo ikke bli samboere med en gang.... :ler:

Ta det som det kommer, nyt livet og han, så kanskje det viser seg at det er felles terapi for å komme seg videre eller kanskje det faktisk er noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med å analysere tingene. Dere skal jo ikke bli samboere med en gang.... :ler:

Ta det som det kommer, nyt livet og han, så kanskje det viser seg at det er felles terapi for å komme seg videre eller kanskje det faktisk er noen der.

Kloke ord som vanlig Titti. Jeg er som regel flink til å overanalysere tingene. :roll:

Veldig mulig vi bare trenger hverandre litt nå, i hvertfall fra min side. Jeg har jo bestemt meg for å bruke tid på meg nå, gjøre ting for min egen del, utvikle meg selv. Argh......

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Det høres bra ut.

Alle burde ta seg tid til å være "ego" noen perioder i livet. Det er kun du som kan sørge for at du har det bra. Du står til ansvar for deg selv. Og hvis dette er noe du syns er greit å gjøre nå i en periode så go for it!!!

Å ha en tilfeldig partner er sikkert sunt for deg. Det er ikke bare bare å starte og date på nytt igjen. Jeg vet med meg selv at det hadde vært en stor barriere jeg skulle ha jobbet med. Jeg er så utrolig sjenert når det kommer til sex og nakenhet at det å innlede noe nytt hadde vært en stor terskel å krype over for min del.

Jeg syns du har vært kjempe flink, og du har nå gått et stort skritt videre i livet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Titti :bukke:

Jeg synes jo egentlig jeg har kommet et stykke på vei selv og. Det er fryktelig deilig og fryktelig scary og jeg vet hverken ut eller inn. :sjenert: Han surrer oppi hodet mitt ennå.

Var hos ei venninne som driver med massasje og fikk en time i går. Det var utrolig deilig. Slappa helt av. Vi fikk prata litt etterpå også, fikk lufta noen tanker og sånt. Hun mente at jeg burde sende ham en "god helg"-melding og det kan det hende jeg gjør seinere i dag. :sjarmor:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, sendte melding. Fikk et slags svada-svar som ikke sier meg noen ting tilbake. Men men, kanskje lettere å ikke involvere meg om han ikke viser noe interesser............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei, det ble litt av en fredagspils i går. Egentlig skulle bare jeg og kameraten min møtes og ta etpar pils, men så begynte han å sende meldinger og så dukka den ene etter den andre opp. Gubben også. Hadde det kjempehyggelig og alle ble godt på en snurr. Endte med at jeg sovna på sofaen, våkna av vekkerklokka mi, og da la jeg meg i senga og sov noen timer til. :roll:

I dag skal jeg ingenting, kanskje pelle fram sykkelen og få fart på den. Og så må jeg vel rydde vekk siste rest av festen, ta ut platene i spisebordet og sette ting på plass. Deilig med en hel dag for meg selv.

I morgen skal jeg lage middag til kameraten min med ødelagt kne igjen.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med morgenkaffen. Har vært oppe en stund allerede, men vil ikke romstere for mye tidlig på morgenen. Har stelt meg selv litt, vet visst aldri når man havner i nærgående situasjoner :hoho:

Fikk rydda litt i går. Og kjøpt meg en ny olabukse, det trengte jeg. Har tenkt å gå gjennom klærne mine og rydde unna det som ikke passer eller er utslitt, kanskje rekker jeg det i dag. Jeg har gått ned i vekt, føler meg ganske komfortabel med det, men endel av klærne mine passer ikke så bra lenger.

Min dårlige samvittighet nå er studiene, har ikke åpna en bok eller gjort noe som helst dette semesteret. Det er ikke mye som skal til av innlevering for å få tatt eksamen, men jeg har ikke ork eller lyst. Om jeg hopper av nå så hopper jeg av hele studiet, har kommet ca halvveis. Enten så må jeg ta meg kraftig sammen, eller så får jeg bare drite i det. Og jeg må bestemme meg snart, det er frister på de siste innleveringene.

Og så er det en som fortsatt surrer i hodet mitt da......... :roll: Har gått mange runder på dette i løpet av helga.

Vil/vil ikke, vil mer/vil ha det uforpliktende, han vil/han vil ikke osv........ Jeg blir gaaaaaaal :hår:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en fin dag i går. Gikk tur med kameraten min, deilig ute i sola. Fikk lufta endel tanker, har vel kommet fram til en slags konklusjon og, på mine egne tanker og følelser. Men det er neimen ikke lett å se ting klart når man står med begge beina midt oppi. :roll:

Etterpå dro jeg til en annen kamerat og lagde middag. Hyggelig det, men jeg var ganske trøtt etter å ha vært ute så lenge, så det ble en tidlig kveld.

I dag har min nye venn og elsker bursdag, vet ikke om jeg tør sende ham melding. Den jeg fikk tilbake på fredag var lite personlig, holdt litt avstand liksom. Vil jo ikke blottlegge meg helt heller. Ser ham i morgen og kan gratulere ham da. Vet ikke hva som kommer til å skje, vet jeg er svak og kan lett falle igjen. :overrasket: Ta ham med hjem.

Og for å rote de enda mer til så har jeg hengt litt på nett i helga og avtalt møte med en på onsdag......... At det går an. :ler:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Det er jo berre bra då!! Det kan jo vere medvirkande at han her elskeren er den første på ei stund, og vi damer har det jo med å legge litt meir i ting... Nyt det som skjer du, og ikkje legg så mange tankar i dette. Du kan jo sjå på han elskeren som ein rebound- det er jo alltid kjekt å ha!! Gratuler han i morgon du, no har du tatt initiativet til ei melding, då er det hans tur neste gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg går fortsatt i sirkler. :roll: I dag var det psykolodag og jeg kom ut med hele historien. Merker at jeg holder litt tilbake da, var ikke så snar å fortelle at han faktisk hadde overnatta hos meg etpar ganger allerede :overrasket:

Merker at det er veldig vanskelig å beskrive hva jeg tenker og føler ang dette. Jeg vet jo hva jeg har sagt jeg vil, sånn for meg selv, men det er ikke det samme som at jeg klarer å formulere dette for andre.

Men jeg ser ham jo i kveld......... Scary

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha kommet deg litt videre, du også!

Jeg har drevet med litt dumme ting i det siste. Har hatt en del besøk natterstid av S, selvom jeg vet at han er en drittsekk jeg aldri kan stole på. Men jeg tregnte litt nærhet. Men i helgen har jeg vært på tur med jobben.. og har greid å forelske meg i en gutt på jobben, og han har en gravid samboer. Og jeg merket at det hele er ganske gjensidig... jeg måtte stoppe det hele da jeg skjønte hvor det bar, vil ikke være med på å være utro mot en gravid dame. Hva er galt med gutter, spør jeg.. og hvorfor faller jeg alltid for de som er drittsekker??

Ikke meningen å stjele dagboka di, men jeg bare har et sånn behov for å fortelle det til alle og enhver. Litt moro å ha følelser for en igjen, selvom det ikke kan bli noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...