anonyma Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #741 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Vet hvordan det er å føle seg ensom fredagkvelder. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg sitter hjemme fredag kveld... Usj ja, det er kjipt. Men dessverre så lett å gjøre noe med, det er bare å ta initiativ selv I dag dukka hu dama opp igjen. Ikke for å begynne i koret, men bare etterpå. Gubben var grei nok til å si fra på forhånd. Litt tungt å se at alle er imøtekommende mot henne og prater masse. Men det må jeg vel venne meg til. (Vil ikke at mine venner skal være venner med henne) Jeg bare overser henne, litt barnslig menmen. Tirsdag er som vanlig psykologdag, snakka masse om gubben og uavklarte ting. Hun kommenterte at jeg er veldig strukturert og ordentlig, kanskje litt for ordentlig og har masse kontroll? Det er i hvertfall jeg som har hatt mest orden og kontroll av meg og gubben. Jeg har ordnet med fellesøkonomi og hatt god oversikt. Han lar bare ting flyte. Nå også. Vi har ennå ikke fått ordnet opp i felles eiendeler, lenge siden jeg ba gubben bestemme seg for hva han vil ha, og ordne med å få det ut av huset. Men har det skjedd noe? Neida. Virker som han nok en gang overlater rotet sitt for meg å ordne opp i (psykologens ord). Kjenner at jeg blir sint og oppgitt av å tenke på det. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Forholdet oss i mellom nå er uavklart, han sier vi skal være venner, jeg prøver, men prøver han? Han inkluderer ikke meg, det er alltid jeg som tar kontakt. Det ligger igjen masse "rot" mellom oss. Jeg har lyst å snakke om det, men er usikker på om jeg får noen svar. Gjør jeg meg selv vondt med det? Er det noen vits? Endret 18. juli 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 16. mars 2005 #742 Del Skrevet 16. mars 2005 Kanskje det er for tidlig å være venner? Kanskje det kommer mere naturlig over tid? Prøv å ikke stress med det og la ting ligge litt på is i forhold til han. Bortsett fra med deling av ting da. Det kan være lurt å presse han og si at neste helg har du satt av til delingsjobben, og så kan du rekke å forberede deg i forkant med å tømme hans saker fra skuffer og skap og legge det i esker. Jeg skjønner at det ikke er kult å pakke for han, men da slipper du ihverfall å ha han rundt beina dine lenger en nødvendig. Sett av en dag den helgen og start jobben med en kaffekopp. Kanskje du da får han i tale også og får snakket ut om de tingene som gnager deg. Har du gjort noe av forarbeidet for han så trenger han ikke stresse når han først kommer. Bare en ide jeg har.... Ang. det psykologen sa så er vel det forskjellen på kvinner og menn? Alle jentene jeg kjenner har 1000 baller i lufta samtidig, de betaler og ordner økonomien, handler inn, planlegger samenkomster og ferier, holder orden på bursdag og julegaver osv osv... Vi trenger ofte en mer strukturert hverdag og må ha orden ut til fingerspissen, men de heldige gutta bere trenger å møte opp.... Ha en god dag i snøværet.... Jeg har planer om å pusse båt til helgen men det ser særdeles dårlig ut nå. Ikke for å være negativ alts, men båtpuss og snøvær hører ikke sammen. GI MEG PÅSKESOL OG ASFALT!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #743 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Det kan være lurt å presse han og si at neste helg har du satt av til delingsjobben, og så kan du rekke å forberede deg i forkant med å tømme hans saker fra skuffer og skap og legge det i esker. Jeg skjønner at det ikke er kult å pakke for han, men da slipper du ihverfall å ha han rundt beina dine lenger en nødvendig. Sett av en dag den helgen og start jobben med en kaffekopp. Kanskje du da får han i tale også og får snakket ut om de tingene som gnager deg. Har du gjort noe av forarbeidet for han så trenger han ikke stresse når han først kommer. Bare en ide jeg har.... Hm, han har pakka vekk alt fra skuffer og skap, det står i kjelleren, det er ikke noe problem. Det som står igjen er sofa, spisebord, fryser og sånne store ting som vi har kjøpt sammen. Endel av det passa veldig bra i den forrige leiligheten vår, men ikke der jeg bor nå, så jeg kunne tenke meg å gjøre noen endringer, samt at det jo også tilhører ham. Men han klarer ikke å bestemme seg for hva han vil ha. Sier at han ikke vet hva han trenger når han får seg noe selv, men det er jo ikke noe argument, han kan jo bare flytte sakene til et lager i mellomtiden og evt selge det han ikke får brukt for. Jeg har tenkt å kvitte meg med noen ting om ikke han vil ha dem nemlig. Dessuten kan jeg ikke vente til han får seg noe eget for det kan jo ta votter og vintre Og jeg HAR prøvd å pressa han, men han utsetter det stadig. Får ta det opp ved en passende anledning. Ha en god dag i snøværet.... Jeg har planer om å pusse båt til helgen men det ser særdeles dårlig ut nå. Ikke for å være negativ alts, men båtpuss og snøvær hører ikke sammen. GI MEG PÅSKESOL OG ASFALT!!!!!!!!!!! Ja, hva skal vi med denna snøen????? :evil: Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #744 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Og det kommer jo bare mere snø Nå har jeg endelig fått ordnet alt det praktiske med leiligheten og sånt, fikk utbetalt det nye lånet i går. Tok opp litt ekstra så jeg har som en buffer dersom noe skulle skje. Føles godt å vite at jeg er trygg økonomisk også. Har fått redusert månedlige utgifter endel, det skal bli deilig. Slipper å betale hos psykologen også, har gått over frikortgrensa. Bare velstand her. Litt aktiv på nettfronten også. I tillegg til turdaten min så har jeg god kontakt med etpar til. Har ikke truffet dem eller noe, men jeg begynner å bli litt tøffere og våger litt mer i kommunikasjon med andre. Veldig OK. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #745 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) I går flytta vi hele vårt sosiale liv til jobben En gjeng lagde felleslunsj, seinere var det seminar med pizza etterpå. På kvelden spilte vi en runde TP før vi runda av med noen pils og pizzarester. Omtrent som om vi skulle bodd i et stort kollektiv på jobb. Veldig koselig da, mange som var med utover kvelden. Ble ikke så seint og det er fint i dag. Skal ut noen ærend og så besøke en kamerat i ettermiddag. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. mars 2005 #746 Del Skrevet 19. mars 2005 Gi han en frist for å bestemme seg mht møbler, hvis ikke lukker du ut det du vil ha og setter resten på gaten. Jeg synes han skylder deg å bestemme seg slik at du kan bli ferdig først som sist. Å være venner etter brudd har jeg aldri hatt noen tro på. Ihvertfall ikke den første tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #747 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Ja, jeg tror jeg må sette en dato. Tror ikke jeg har sagt det så tydelig før. Skal få snakka med ham i løpet av påska tenker jeg. I dag har jeg vært på LaLina. Jeg har gått ned endel i vekt og synes ikke at noe passa bra lengre, måtte uansett ha noe nytt. Regna med at jeg måtte skifte størrelse. Og det måtte jeg ja Gikk fra 90C til 75E. 90 har sikkert ikke vært helt korrekt når jeg tenker meg om, men 75! Det hadde jeg aldri gjetta. Cupen er den samme, i forhold til størrelsen. Kjøpte meg en enkel hverdags-BH, det jeg har mest bruk for. Så nå blir det shopping i riktig størrelse. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #748 Del Skrevet 21. mars 2005 En stille og rolig helg over. Var hos en kamerat på ettermiddag/kvelden på lørdag. Han har ødelagt kneet sitt og samboeren hans skulle reise utenlands denne helga, derfor har vi mobilisert venner til å stikke innom, lage middag og være litt selskap. Det var veldig hyggelig, vi snakka masse sammen, kosa oss med biffmiddag og hadde det ganske trivelig. I går våkna jeg tidlig og så at det var dårlig vær. Bråbestemte meg for å ta en tur til sverige og handle litt. Nå hadde jeg jo penger også...... Fikk fylt opp litt med kjøttvarer og litt sånt. Resten av dagen sløva jeg stort sett, hadde etpar ting jeg hadde tenkt å gjøre, men var litt slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #749 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Uææ, nå som jeg begynte å føle meg litt trygg, sikker og ovapå. Har utveksla noen meldinger med gubben i dag, han fortalte at han er på fjellet. Det kan bety et av to, enten sammen med en kamerat av oss på det stedet jeg var her tidligere i våres eller sammen med utysket på hennes hytte. Antar det siste siden hverken han eller kameraten vår har nevnt noe før. Og gubben som hater snø og ski og sånt. :klø: Jaja, han gjør nå som han vil. Kjenner det stikker litt, en synkende følelse i magen. Men ikke så vondt som det har vært før. Har avtalt med noen i korgjengen å møtes på vårt faste sted i dag, de som er i byen. Det blir koselig og da vet jeg jo at hverken gubben eller utysket kommer. Fint navn ikke sant? Utysket. Var hos kameraten min i går, han hadde samla venninnene sine til ost og vin. Jeg var litt fornuftig og drakk ikke så heftig, så formen er ikke så verst. Etpar av de andre ble litt på en snurr, men vi hadde det SÅ hyggelig. En deilig kveld. Tror dette kan bli en fin påske, har flere sosiale aktiviteter på planen, vet også at jeg vil få noe egentid og det gleder jeg meg til. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 22. mars 2005 #750 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Håper du får en fantastisk fin påske med sol og asfalt! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #751 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Takk skal du ha Champagne. Håper du får en fin påske du og. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #752 Del Skrevet 23. mars 2005 Jepp, nå er det påskeferie. Sliter litt med å roe helt ned og slappe av, det har gått i ett i det siste. Vi har halv dag på jobb, så jeg kom ganske tidlig hjem, har vært og handla litt og rydda litt og sånt. Og så kommer den derre alenefølelsen. Enda jeg VET at det er flere jeg kjenner som er hjemme og jeg VET med meg selv at jeg vil ha tid for meg selv, til å slappe helt av, gjøre ting jeg vil for meg selv. Blir vel bedre etterhvert. Skal lage meg litt god middag og etterpå se på LOST. Det pleier jeg gjøre på onsdager. Har etpar gode kontakter på msn nå, fyrer jeg har kommet i kontakt med via nett. Litt morsomt, jeg har blitt mye tøffere og mer direkte og tør å "snakke" med folk. Det er veldig moro. Har utveksla bilder også, kanskje det kan bli treff i løpet av påsken? Disse her er på samme plan som meg, ikke noe seriøst men vi ser hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. mars 2005 #753 Del Skrevet 23. mars 2005 God påske, anonyma! Spis masse marsipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #754 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Dæven, har glemt å kjøpe marsipan. Men jeg har annet godt da, jeg har varm kaffe foran meg, har badet (og sovnet i badekaret ), det klarner opp ute. Har tenkt meg ut å gå en tur når jeg har fått drukket kaffe og tørka håret. Det blir en fin dag Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2005 #755 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har heller ikke kjøpt marsipan. Er egentlig ikke glad i marsipan en gang. Har egentlig de samme planene som deg. En dusj og ut i solen. Etter at jeg har vasket litt til på kjøkkenet :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #756 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Ååå, det var deilig tur. Målet var å gå mest mulig i sola og gå gater jeg vanligvis ikke går eller ikke er kjent i. Det ble en laaang tur og så tok jeg bussen hjem. Nå tror jeg jeg må spise litt. Skal kanskje få gjort litt også, om jeg gidder Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #757 Del Skrevet 25. mars 2005 Puh, en liten pust i bakken. Driver og forbereder til i morgen, da får jeg huset fullt av gjester på lammesteik. Har rydda og vaska over, satt plater i bordet og lagt på duk. Må ta badet og kjøkkenet imorgen. Kanskje jeg dekker bordet i dag. Dess mer jeg får gjort i dag dess mer kan jeg slappe av i morgen. SMS'a med gubben i sta, han skal jo lage steika, så vi avtalte handling og sånt. Mulig det blir fredagspils i dag(?), får se om han sender melding til meg som han sa om det skulle bli noe. Har lyst på etpar pils i dag kjenner jeg, men ikke for mange............... Ellers har dette vært en sløv dag, sto ikke så voldsomt tidlig opp, har sittet på verandaen med en bok, deilig i sola. Hadde egentlig tenkt å gå tur, men det klarna ikke så bra opp i dag som i går så det gadd jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mars 2005 #758 Del Skrevet 26. mars 2005 Usj ja, det er kjipt. Men dessverre så lett å gjøre noe med, det er bare å ta initiativ selv Jeg er ikke noe glad i å gå ut... Jeg prøvde mye å få med folk til å finne på ting før, men alle var liksom så opptatte... Jeg er lei av at det alltid er jeg som må ta iniativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #759 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Jeg er ikke noe glad i å gå ut... Jeg prøvde mye å få med folk til å finne på ting før, men alle var liksom så opptatte... Jeg er lei av at det alltid er jeg som må ta iniativ. Vet du, akkurat har jeg det i perioder og. Lei av at ingen andre drar meg med ut. Men i dag er det jeg som drar. I kveld har jeg invitert mange på lammesteik, gubben står på kjøkkenet og ordner den nå. Kjenner at stress og irritasjonsfaktoren øker bare han er i hus, må rømme kjøkkenet. Men det skal nok gå bra. Det blir uansett en fin kveld. Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mars 2005 #760 Del Skrevet 27. mars 2005 Har kompis på besøk i kveld, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg