Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

He he... Ser strutsen for meg jeg også.

Ang. han fyren så får du jo bare se det ann. Kanskje han fisker litt. Er jo litt rart at han har dame og søker blikkontakt med andre.. Da kan ikke det forholdet være liv laga spør du meg....

Uansett, ha en god dag og nyt livet. Ta tingene som de kommer. Ingen hast. Den som venter på noe godt osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg er da ingen struts som fyker rundt :fy_fy: Hadde bare vært på kaffebutikken og fylt opp espressoboksen min og den lukta så godt at jeg måtte ha litt.

Ang. han fyren så får du jo bare se det ann. Kanskje han fisker litt. Er jo litt rart at han har dame og søker blikkontakt med andre.. Da kan ikke det forholdet være liv laga spør du meg....

Akkurat noe sånt var kameraten min innpå også. Det kinkige er jo at jeg ikke vet hvordan jeg skal være mot ham nå. Og hva vil jeg evt med ham? Jeg er jo ikke akkurat klar for noe seriøst forhold. Men jeg kunne tenke meg å bli litt bedre kjent og kanskje kose litt med ham. :roll:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er det fine med ikke å stresse. Da rekker du å se hva det er han vil med deg.

Skjønner godt at du er kosesjuk, det er viktig med kroppskontakt.

At du ikke stresser gjør jo også tingene mer naturlig. Så når du kommer dit, at ting blir seriøst, så er det helt ok for deg. For da er du kommet til det stadiet. Jeg har mange venner som kaster seg ut i det ene forholdet etter det andre rett etter brudd. Noen kunne ha vart, hadde det ikke vært for alt det stresset, og at de gjorde det for tidlig etter brudet. Så bare nyt dagene og ta ting som det kommer. La han være den som må gå det ekstra skrittet for å vise hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han være den som må gå det ekstra skrittet for å vise hva han vil.

Kloke ord der Titti. Jeg får bare være tålmodig.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg kjenner meg godt igjen i det å ville ha nokon å kose med, det er veldig rart rett etter eit brot å alltid sovne aleine. Men no er eg så heldig å ha ein bestekompis som faktisk ikkje vil ha sex av meg, men som lar meg sove tett inntil når eg treng det. Han pleier stryke meg over håret og synge stille til eg sovnar. Og vekker meg om morgonen med gitarspel. Sånne kompisa skulle alle hatt!! Eg er berre livredd for at han skal få seg dame, for då er det nok ut med meg. Vi har kjent kvarandre i snart ti år, og har delt seng mange gonger, uten å kysse ein einaste gong faktisk. Men kjem det inn ei ny dame er det nok kroken på døra for meg ja. Uffa. :-(

Men i alle fall, har ikkje du ein sånn kompis? Og så går det jo an å ha litt sex uten at det treng vere så innmari seriøst og då :wink: Han der mannen verkar som om han har lyst til å prøve ut litt ting tykkjer eg, ikkje som ein som har tenkt å slå seg til ro med det første nei. Men eg seier som dei andre her; Ta det med ro og sjå kva som skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i alle fall, har ikkje du ein sånn kompis? Og så går det jo an å ha litt sex uten at det treng vere så innmari seriøst og då :wink:  Han der mannen verkar som om han har lyst til å prøve ut litt ting tykkjer eg, ikkje som ein som har tenkt å slå seg til ro med det første nei. Men eg seier som dei andre her; Ta det med ro og sjå kva som skjer!!

Alle skulle hatt en sånn kompis! :klem2: Jeg har dessverre ikke det. Har flere gode venner, men ingen på det planet.

Jeg har vært helt ærlig med de jeg har kommet i kontakt med på møteplassen o l at jeg ikke er klar for noe seriøst forhold, men gjerne noe mer uforpliktende. ;) Men jeg har liksom ikke funnet noen som tiltaler meg på den måten. Og jeg er nok ikke tøff nok ennå til å være så veldig frampå.

Hva som skjer med han fyren vet jeg ærlig talt ikke, treffer ham i morgen, får se hva som skjer. Jeg kommer nok ikke til å være noe særlig oppmuntrende eller titte tilbake, men ikke avvisende heller.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer med han fyren vet jeg ærlig talt ikke' date= treffer ham i morgen, får se hva som skjer. Jeg kommer nok ikke til å være noe særlig oppmuntrende eller titte tilbake, men ikke avvisende heller.

Jaja, det løste seg jo selv, jeg var så uggen i kroppen og hodet i dag at jeg gikk tidlig hjem fra jobb. Har derfor ikke vært utafor døra i kveld. Kjeder meg litt, er jo egentlig ikke syk, bare slapp og så er jeg jo vant til å være borte på tirsdager og treffe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bedre i dag. Gjorde godt å få slappa av i går. Men har nok et eller annet i kroppen.

I går satt jeg lenge på MSN med turdaten min. Han er så hyggelig og vi kan prate om alt. Var litt redd for at jeg hadde skremt ham bort etter den samtalen da jeg var så brisen, men det har gått greit. Vi snakka faktisk om å reise på langweekend sammen etter påske :o Tør jeg det? Har veldig lyst. Vi har i hvertfall en avtale i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne i en annen dagbok her og siden jeg ikke har noe annet fore, les: gått hjem tidligere for er fortsatt pjusk..............

Highlight whatever describes you.

1. I have a mobile phone

2. I'm obsessed with high heels

3. I am the youngest child

4. I'm a shopoholic

5. I love fancy earrings

6. My starsign is Libra

7. I love vodka

8. I can't live without lipgloss

9. I write down a memo when I can't think of anything else

10. I can't live without music

11. I lived in hell for three months

12. I spend money I don't have

13. I'm an eternal student

14. I have seen Jason Mraz

15. I'm easily irritated

16. Sooner or later I would like to have children

17. I am more structured than people think

18. I have more than a couple of terrible memories

19. I am hooked on Lizzie mcguire

20. I am human

21. I had my first kiss as a 18 year old.

22. I'm starting film school in February

23. I love taking pictures

24. I dislike fake girls

25. I can be mean if I want to.

26. I have bisarre dreams

27. One of my best friends are gay

28. I have too many bags/purses

29. I have seen fight club at least 45 times

30. I dress accordingly to my mood

31. I love sex and the city

32. Sometimes I cry for no reason

33. I hate people that are late, even if I am one myself (Hater det egentlig, men er ikke sånn selv)

34. I often put things on hold

35. I love the winter

36. I have more clothes and shoes than space in the closet.

37. I love sleeping

38. I wish I was smarter

39. I'm scared of flying

40. I hate drama

41. I am hooked on the O.C

42. I love my hair.

43. I never argue with my parents

44. I love the beach

45. I have never had mumps

46. I am excited about the future

47. I can't control my feelings

48. I can hardly wait for new years eve

49. I love the show rich girls

50. I love my friends

51. Christmas is the best holiday of the year

52. sometimes I can be very insecure

53. I have never broken a bone in my body

54. I hate racists

55. I hate my pc

56. I love guitarrplaying boys

57. I always speak my mind

58. I am a happy person

59. I love dancing

60. I hate sushi.

61. I hate cleaning

62. I am easily jealous

63. I love cute underwear.

64. I love John Mayor

65. I cry when I see animals treated badly

66. I want to go to Greece (Nå!)

67. I hate studying for exams

68. I love god

69. I forgive too easily

70. I have no sense of direction

71. I loved high school

72. I have a talent for getting out of trouble by charm.

73. I am a daddy's girl (My heart belongs to daddy :hjerter: )

74. I love kissing

75. I love anything pink

76. I love sewing

77. I have green eyes

78. I love Ashley and Mary-Kate Olsen.

79. I have played football for 14 years

80. I'm easily stressed

81. I hate liars

82. I like trackies

83. Paul Walker is one of my dream men.

84. I love the smell of rain

85. I love my family.

86. I hate needles

87. I love pictures

88. I've always wanted to learn how to play the drums

89. I have the biggest phonebills in the EU.

90. I'm still a virgin

91. I want to make my own clothes collection

92. I can be pretty selfish

93. Sometimes I can act like a big kid.

94. Dishonesty is what I dislike the most

95. I love ice cubes

96. I love music

97. I wish I was more motivated for work/school. (Sukk! :-? )

98. I love recieving things in the mail

99. I have difficulties letting go of people I should have let go of

100. I hate being on my own.

That's me folks........

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, nå begynner det virkelig å spøke for synging til helga. Har gått hele uka med spreng i hodet pga tette bihuler, jævlig ubehagelig :evil: Nå har det løsna litt, men jeg er redd det er på vei til å sette seg i halsen. Drikker varm te og passer på meg selv da, men hvor mye fra eller til gjør vel det? Annet enn å minske ubehaget. Usj.

Ovet til noe mer hyggelig, har alltid hatt en tradisjon med påskelam hjemme hos oss. Og tradisjoner skal man jo holde på. Så i går sendte jeg mail for å høre om det i det hele tatt var noen igjen i byen i påska, og det var det jo, så da blir det lammestek :hoppe: Det er så godt! Har fått hyra gubben til å være kokk, det er en av glansnumrene hans nemlig.

Jeg hadde en liten baktanke med dette også da...... For å sikre at jeg hadde noe sosialt å ta meg til i fridagene. Om noen andre plutselig hadde funnet ut at de skulle ha noe så er det ikke sikkert at jeg hadde blitt bedt, kommer an på hvilken del av gjengen det gjaldt. Litt sleipt kanskje, men det virker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, deppedag i dag. :cry: Noen dager kommer det bare over meg.

I dag har det ikke vært noen pilsemelding, ingen kontakt fra noen andre heller. Føler meg litt viggo venneløs her jeg sitter med ferdigpizzaen min (gadd ikke lage mat). Slites mellom å ikke orke noe, ikke orke å ta initiativ, og å bli sur på meg selv for at jeg ikke gidder, og trist for at "ingen vil være sammen med meg".

Så kommer tankene om at alle andre har det så bra, har mange venner, gjør hyggelige ting hele tiden og har mange som bryr seg om dem, bare meg som sitter hjemme alene og er trist. Jeg VET jo at det ikke er sånn og at jeg kan ta kontakt hvis jeg vil, men er ikke i humør.

Er rastløs også, har ikke ro til å sette meg ned med noe, har masse småting jeg kunne ha gjort hjemme for meg selv, men det frister ikke i dag. Trives ikke i eget selskap.

Har en halvveis avtale med kameraten min, han skulle ut med noen kolleger, men skle gjerne videre utpå om noen skulle det. Vet ikke om jeg orker å gå ut igjen, det sludder og er ekkelt ute. Er fortsatt litt pjusk selv om hodet ikke verker.

Æsj, sånne dager skulle vært forbudt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måte Dina :vinke:

Det har vært en ok helg så langt. Til tross for en noen kjip start i går. Jeg sovna på sofaen jeg da :roll:

I dag var jeg en tur og sulla i byen. Fikk vært innom Indiska som har åpnet her. Kjenner den fra Sverige og var veldig spent. Butikken var ganske liten, men fin. Nå får de jo en litt flying start i og med at interiørtrendene går i retning av indisk/orientalsk for tiden. Hadde masse fine småting, hadde lyst på noen små, hengende lyslykter, men i og med at mine vinduer sitter kant i kant med veggen har jeg ikke noe karm å henge dem i. Må finne på noe lurt eller gjemme til sommeren og ha på verandaen.

Var innom en ny venninne i dag også. Ei som er ny i gjengen og som jeg har fått god kontakt med, hun var med på fjellturen også. Hun har akkurat flytta hit. Veldig koselig å stikke innom, drakk kaffe og spiste boller, hilste på datteren hennes og en annen venninne. Og så har du meg igjen da, det er en stor terskel å krysse for meg å bare gjøre sånne ting. Hun nenvte det tidligere i uka at det bare var å stikke innom, og jeg hadde bestemt meg for at det skulle jeg, men på dagen i dag kom aller motforestillingene. Lurer på hva jeg er redd for jeg? Avvisning? Redd for å mislykkes i sosiale settinger? :klø: Litt stolt av meg da, for at jeg faktisk gikk :klappe:

I dag er jeg bare hjemme og lader opp, skal ha konsert i morgen. Stemmen holder fortsatt så det går sikkert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens hælvetes nabofaenskapen :evil: :evil:

Fikk en litt brå start på dagen ja. Klokka 5.30 ringer det på nede, jeg skvetter høyt og spretter jo opp. Da jeg tar av røret så bare piper det, antakelig så har de ringt på flere samtidig. Tenker faen heller, må de vekke alle bare for at de kommer seint hjem?

Hører slamring med døra og høye stemmer nede i gangen. Fint, nå sier de i første fra at sånt ikke passer seg. Men det bare fortsetter, de blir stående i etasjen under meg og krangle. Det har vært mye bråk der før, med han som bodde der da, han var ikke helt god. Han døde i fjor høst og nå tror jeg det er nevøen hans eller no' sånt som bor der sporadisk, sammen med ei jente og de krangler og skriker innimellom i fylla. Hører dem komme hjem seint om natta og sette i gang. Regner med at det var dem denne gangen og.

Jeg går og legger meg igjen, men det tar ikke slutt. Hører masse stemmer og folk inn og ut av dører, biler utenfor. Til slutt titter jeg under rullgardina og da står politiet utenfor. Og det er ikke første gang! Etter at politiet dro ble det stille. Lurer på hva de folka egentlig driver med? Jeg tør jo ikke si fra når de holder på sånn, alene midt på natta.

Men jeg ble en smule sur for at det var så tidlig på dagen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo det var en brå start på morgenen synes jeg! Håper du fikk sove litt igjen etter at det ble stille da.

Ha en forstatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!! Ny uke, nye muligheter!!

Kjipe naboer er noe dritt. Jeg har nesten bare gamlinger i oppgangen så de er vel dresserte. Ikke noe bråk fra dem bortsett fra en vaskemaskon i ny og ne.

Hvordan gikk det i går? Holdt stemmen? Ble det bra?

Ang. det å stikke innom som du skriver om. Jeg har det også sånn. Tenker alltid at det bare er noe man sier og derfor gjør jeg det ikke, så går det for lang tid og da tenker jeg at nå er det for teit å gjøre det.. Så lenge etterpå liksom.... Ikke lett det der. Syns du var flink jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten ble bra den, stemmen holdt akkurat. Var ute en liten tur etterpå, spiste litt og så var det rett i seng. Var veldig sliten, så det ble en sen morgen i dag ja.

Ang. det å stikke innom som du skriver om. Jeg har det også sånn. Tenker alltid at det bare er noe man sier og derfor gjør jeg det ikke, så går det for lang tid og da tenker jeg at nå er det for teit å gjøre det.. Så lenge etterpå liksom.... Ikke lett det der. Syns du var flink jeg!

Jepp, jeg og. Jeg har så lett for å backe ut av sånne situasjoner, men det ble jo veldig vellykka og koselig.

Denne uka har jeg masse fore, kommer til lå være på farten hver kveld. Deilig det, litt slitsomt i lengden, men det er lenge siden uka var så fullpakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er å føle seg ensom fredagkvelder. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg sitter hjemme fredag kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...