Bokalven Skrevet 13. desember 2004 #541 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei! Har ikke vært her på en stund, men nå er jeg vel ca oppdatert på hvordan det går med deg. Må si jeg synes du er veldig tøff! Ønsker deg alt vel! Selv drar jeg på en liten ferietur til England i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #542 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk for hilsner alle sammen. Jeg er nok inne i en veldig god periode nå, ellers hadde jeg vel ikke klart å gjøre det jeg gjør. Det er en stund siden siste store nedtur, og livet har vært bra i mellomtiden. Må innrømme at jeg fryder meg endel over gubben nå.... Kan ikke noe for det. What comes around goes around...... Må jo bare inrømme at den samme tanken har slått meg også......... Ser også etterhvert at han ikke er den "vinneren" jeg i utgangspunktet trodde han kom til å bli. Jeg har nesten fått bedre kontakt med noen i vennegjengen etter dette, folk som jeg trodde var "hans" er i virkeligheten mer "mine". Jeg var redd for at det var jeg som ville bli satt på sidelinja, men det er ikke tilfelle. Jeg har fått masse sympati og støtte og nå er det opp til meg å leve opp til det og vise at jeg setter pris på det. En annen ting som fryder meg litt (barnslig jeg?) er at bestisen hans nok velger å feire nyttår sammen med meg og den gjengen i stedet for med gubben. Hadde faktisk ikke trodd det. Og så skal jeg på ny date denne uka. Litt scary for da begynner det å bli mer enn bare et treff over en kaffekopp, men det blir sikkert moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 15. desember 2004 Arrrgh. Her går det opp og ned ja. Jeg som var så fornøyd med å være inne i en god periode. Var på avslutning i går, gubben var der også, det visste jeg jo. Og alle er så hyggelige, jeg prata med masse folk, men allikevel fikk jeg en uggen følelse. Gubben er så inmari venner med alle, han skal ditt og han skal datt og var litt midtpunkt i går. Mulig jeg overreagerer, men sånn følte jeg meg litt. Var ikke så veldig hyggelig. Hadde også en følelse av at det blir snakka litt "om" uten at jeg får vite det. Mange vet ganske mye etterhvert, uten at jeg helt får tak i hva som går rundt. Han har også helt slutta å ta kontakt med meg, hilste bare men snakka ikke med meg hele kvelden. Hver gang vi har hatt kontakt i det siste er det jeg som har tatt initiativet. Føler ikke at han bryr seg om meg som venn i det hele tatt. Fikk også høre ting som han ikke har fortalt meg, men det er jo ikke noe nytt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre ettehvert. Jeg kan jo ikke gjøre noe med at mine venner også er venner med ham. Det må de jo gjøre som de vil med. Men det gjør jo situasjonen noe vanskeligere, ikke så lett å stole helt på dem og åpne meg når jeg ikke vet hvor nære venner de er med ham. Og jeg vil ikke bli skvisa ut av mitt sosiale miljø på grunn av sånt som dette. :veldigsur: Ikke lett dette her. Og ingen god dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 15. desember 2004 #544 Del Skrevet 15. desember 2004 Uff, nei, slikt er ikkje kjekt. Eg forlot faktisk alle mine vener då eg flytta frå gubben. Eller rettare sagt dei som budde der vi budde, eg hadde framleis kontakt med barndomsvener, men dei bur jo på vestlandet. Men for å komme meg vidare og ikkje ha den kjensla av å bli snakka om. Eg er kanskje litt paranoid der ja... Så eg forstår kva du seier. Har du ingen vener som er dine? Så kan du snakke meir med dei, og så kan du vere sosial med felles vener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #545 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, syntes det var på tide å stå frem etter en tid som smugleser i denne boka. Jeg ønsker deg lykke til videre med å komme over bruddet. Ellers må jeg bare si at jeg er veldig enig med attegløyma. Slik er det etter de fleste brudd; en av partene melder seg ut av vennegjengen, evt blir gjengen splittet litt opp. Den ene parten omgås kanskje de gamle vennene en gang i blant, men uten at den samme nærheten og fortroligheten er tilstede. Et brudd blir jo på en måte en lojalitetskonflikt, og det går nesten ikke an å forholde seg nøytral overfor begge parter. Ofte er det vel dessuten sånn at den som har "lengst fartstid" i gjengen er den som blir. Dessuten synes jeg du bør tenke nøye gjennom hva du egentlig ønsker med vennskapet med din ex. Kommer det virkelig noe så positivt ut av det at det oppveier det åpenbare drawbacket det er i forhold til å komme seg videre? Disse tingene er det sikkert egentlig for tidlig og for brutalt å si, men jeg er krass og direkte, det er bare slik jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #546 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei cruel. Bare vær direkte, jeg tåler å høre det jeg. Vet jo selvfølgelig at det er vanskelig å beholde alt som det var. Litt av problemet med denne gjengen er at den er stor, litt klikkete, folk er i varierende grad venner, noen er nærmere enn andre, men alle har noen. Jeg og gubben har like lang fartstid, ca 15 år, men vi er nærmere venner med forskjellige folk. Og gubben har nok vært mer sosial og utadvendt enn det jeg har vært, så han har bedre kontakt med flere, han er på en måte den som blir regna med. Vi har en del som er nær oss begge og det har nok vært vanskelig for dem også. Har snakket masse med kameraten min om det, han er jo også venn av gubben, men han stoler jeg veldig på, han har stilt veldig opp for meg. Det jeg har vært mest redd for er å bli satt på sidelinja, bli satt utenfor det sosiale miljøet og miste nettopp nærhet og fortolighet. Paranoid? Me too.................... Jeg har vært samboer før og etter det bruddet mista jeg stort sett alle vennene. Jeg har få venner fra tidligere, noen studievenner jeg har sporadisk kontakt med bare. Derfor er det veldig vanskelig å gi slipp på denne gjengen, uten dem har jeg så lite. Dessuten kommer jeg jo til å fortsette å se alle hver tirsdag. Ang gubben så har jeg vel avskrevet ham som en ordentlig venn, men pga at vi sees så ofte (og pga folk rundt oss) hadde det vært ok å ha et greit forhold. Jeg vet at jeg må ta tida til hjelp, men innimellom er jeg så rastløs, redd for å miste alt, vet ikke hva jeg skal gjøre, virrer rundt og klarer ikke tenke klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 16. desember 2004 #547 Del Skrevet 16. desember 2004 Vet hvordan du føler det. Hadde det sånn i starten jeg også, men ting går seg til. Hos oss er det han som har kuttet ut en del av våre venner, så de er blitt mine. Men jeg vet at noen av vennene våre som er venner med begge synes nok det er vanskelig, så det blir splittelse for dem også. Jeg synes det virker som en del av vennene dine viser seg som sikkelig venner og stiller opp. Sånne er gull verdt :D Synes du er veldig flink :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #548 Del Skrevet 17. desember 2004 Ooooh, var på date igjen i går. Med han samme som sist. Han er skikkelig hyggelig og alt det der, men det er liksom ikke noe utover det. Så jeg tror ikke jeg kommer til å gå ut med ham mer. Har også på følelsen at han er mer søkende enn det jeg er. Men nå har jeg ihvertfall prøvd. I dag fortalte jeg hele greia til en kollega av meg, tydelig at ingen andre enn hun jeg deler kontor med visste hva som hadde skjedd. Enda godt at det ikke har "gått rundt". Har også fortalt det via mail til noen gamle studievenner som jeg har sporadisk kontakt med. Kjenner at jeg er mer klar for å snakke om det nå, det er også mye lettere enn før. Nå framover blir det ganske hektisk, men jeg skal heldigvis ikke ordne så mye til jul så det går greit. Har spart noen feriedager så jeg skal faktisk ha fri fra onsdag i neste uke og til 3. januar!. Gleder meg til det, da skal jeg sove lenge, gjøre noen småting hjemme, være litt sosial kanskje? Hvis det er noen hjemme å være sosial med da Har noen avtaler allerede, skal være noe sammen med familien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. desember 2004 #549 Del Skrevet 17. desember 2004 Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #550 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 19. desember 2004 Tusen takk for hilsner Dina og Trulselinemor. :blomst_opp: Jeg tror det kommer til å bli en OK jul, omstendighetene tatt i betraktning. Har fått masse julestemning i dag, har hatt konsert i går og i dag (Juleoratoriet) og da kommer jo stemninga av seg selv. Er litt sliten nå. Var ute en liten tur i går etter konserten, spiste litt og tok etpar øl som ble til mer enn etpar. Var seint hjemme ja......... Til uka er det endel ting som skal skje, etpar ting å ordne og så er det FRI! Gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. desember 2004 #552 Del Skrevet 20. desember 2004 :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 21. desember 2004 #553 Del Skrevet 21. desember 2004 Godt og lese at du er såpass oppegående etter dette. Har lest masse om deg, men ikke kommentert så mye. You go girl! God Jul og godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. desember 2004 #554 Del Skrevet 21. desember 2004 heisann! Bare titter innom for å ønske deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #555 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå går det mot lysere tider! Vil ønske deg en fantastisk dag i dag! GOD JUL/SOLSNU/VINTERSOLVERV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #556 Del Skrevet 21. desember 2004 Tusen takk for hilsner alle sammen. I dag er det siste arbeidsdag før juleferie og det er så deilig! Har fått gjort unna så og si alt jeg hadde på planen og kan ta ferie med god samvittighet. I dag er det også vintersolhverv og dermed "jul" for meg. Jeg har alltid hatt mer forhold til vintersolhverv enn selve julaften selv om jeg alltid har feira sammen med familien min. Solhverv er starten på veien mot lysere tider og absolutt noe å feire. Har ikke pleid å ha noen markering annet enn for meg selv. Skal kanskje kose meg litt ekstra i kveld. Har endel småting igjen å gjøre før jul, ikke egentlig juleting, men treffe noen folk, ordne med noen småting. Hyggelige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 21. desember 2004 #557 Del Skrevet 21. desember 2004 hei! Jeg håper du får en hyggelig jul! Jeg reiser hjem i morgen så vi "snakkes" over nyåret! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. desember 2004 #558 Del Skrevet 21. desember 2004 Ha et fint solgjevndøgn, fin jul og et flott nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #559 Del Skrevet 21. desember 2004 Fankern ta. Har i utgangspunktet ikke vært noen særlig bra dag i dag, siste dag på jobben før jul og sagt ha det til alle sammen. Nå er jeg liksom på egen hånd resten av jula. Var litt emosjonell da jeg var innom gubben i sta med noe post, ille for det er jo ikke meningen å grine hver gang jeg ser ham. Og så kommer jeg hjem til denne mailen fra hu dama: "Jeg kan tenke meg at du helt sikkert har ting du har lyst til å si til meg, så hva om vi møtes og prater litt bare vi to, en dag like over nyttår, foreksempel? " Hva i huleste skal jeg gjøre nå da??? Føler ikke at jeg har noe usnakket med henne. Om hun har noe hun vil si meg så kan hun vel si det i en mail vel? Faens møkkakjerring :evil: Så da var dagen gått HELT i dass................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #560 Del Skrevet 21. desember 2004 Og så går jeg inn på Dagbladet og hvilken overskrift lyser mot meg? Jo: "Tøft å være singel i jula Nyttårsaften er den verste dagen." Som om vi ikke VET det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg