Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Virker som våre eksen av en eller annen grunn liksom skal "skåne" oss, men skjønner de ikke at de gjør vondt verre med å ljuge sånn ? Sannheten kommer jo alltid frem. Det er sårende når alle andre har fått høre en annen historie. Håper du får vite mer av han kompisen din. Det er alltid kjekt å vite.

Masse :klem:

Vi får støtte og hjelpe hverandre.

Kan jeg legge deg til msn ?

Klart du kan legge meg til på MSN, bare hyggelig det. :klem2:

I dag spiste jeg middag med kameraten min og vi fikk snakka masse. Også om hvordan de andre har hatt det en stund før jeg fikk vite om alt, og om hva de har fått servert og hva jeg har fått fortalt. Skjønner ikke at det skal være nødvendig å juge så fælt :klø: Kjenner også at sinnet begynner å overta for det triste og leie.

I dag traff jeg av naturlige årsaker ikke exen og det var egentlig litt deilig. Litt morsomt da, en av de andre gutta som tydeligvis ikke hadde fått det med seg spurte om ikke jeg hadde hatt lyst å være med til det stedet exen er nå. Sa først at det ikke var aktuelt, men han ga seg ikke så da måtte jeg forklare at nei, han bor ikke sammen med meg mer, og han er der hos sin nye dame. Dette var rett før vi skulle gå, ellers hadde jeg nok ikke vært så eplekjekk. :ler: Så dro jeg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg begynner å komme tilbake til "normalen" i tilværelsen igjen. Det går greit å være alene, er ikke så rastløs som før. Jeg har planer for ting jeg vil gjøre og jeg har masse sosiale aktiviteter framover. Men jeg har også tid for meg selv og synes det er deilig. Har heller ikke vært så trist i det siste.

Kanskje var det den siste nedturen som fikk åpnet øynene mine? Og fikk meg til lå innse at det ikke var noe jeg hadde gjort eller kunne gjøre og at ansvaret ligger hos exen? Mulig det.

Jeg vet ennå ikke hva jeg vil i forhold til nye bekjentskaper, har sånn halvveis avtalt å treffe en til uka. Jeg har vært veldig ærlig om min situasjon og så får vi ta det derfra. Jeg har i utgangspunktet tenkt at jeg ville ha lang tid for meg selv, så jeg har ikke tenkt å hive meg inn i noe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey babe. En super god helg til deg og. :klem:

Jeg for min del skal synge på dagen både lørdag og søndag så dette er ikke helgen for de store sprell. Lørdag kveld er jeg invitert på pinnekjøtt, det blir deilig.

Så akkurat at exen var logga på MSN, litt rart å tenke på at han er så langt borte. Både rent fysisk og sånn som ting har utvikla seg. Han er langt borte fra meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Da har jeg lagt deg til på msn listen min :D

Håper du får en kjempe fin helg.

Godt å høre at det går bedre. Sånn skal det være.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Det er deilig med helg ikke sant? Selv om det ikke blir de større sprellene så er det deilig med et avbrekk i den faste rutinen..

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg er deilig ja. Nå ble det faktisk litt sprell også. Ikke så helt lite heller. :hoppe:

Fredag hadde jeg hjemmekveld og kosa meg med Nytt på nytt og denslags.

Lørdag kveld, etter synging, var jeg sammen med kameraten min og noen få til og hadde pinnekjøttselskap, og for et selskap :roll: Det var nok øl og akevitt for å si det sånn. Vi holdt jaggu på til langt på natt. Og da var det bare å hoppe i seng og grue seg til å stå opp i dag.

Greide det faktisk helt fint, litt redusert, men ikke umulig å stå opp. Dagen i dag ble skrekkelig laaaaaaanng. Var så sliten og trøtt. Gikk rett hjem etterpå, spiste litt og slokna på sofaen. I mellomtiden måtte jeg grave fram bilen også så det er klart til å kjøre imorgen. Den sto måket inne og under et solid snølag.

Våkna akkurat, litt groggy. Tenkte jeg skulle se om det var noen fin film i kveld.

I går følte jeg at jeg har fått litt sving på det sosiale livet mitt også. Føltes helt naturlig å være sammen med de får vennene og kose seg. Vet at vi (meg og exen) nok ikke hadde blitt invitert sammen, ikke det at de har noe i mot exen, men disse er mer mine venner. Det er så deilig. Vi kom jo selvfølgelig inn på hele suppa utpå kvelden og jeg fikk snakka masse med ei av dem. Ikke bare med kameraten min, han slapp å være hobbypsykolog denne kvelden :ler:

Den vanskeligste biten nå framover er det sosiale når de kommer hjem igjen og spesielt nyttårsaften. Og igjen gir exen uttrykk for forskjellige ting til meg og til andre. Det er så sliiiiiiiiitsomt. :-x

Det er planlagt en stor fest på nyttårsaften, men det er såpass langt unna for meg, ikke barebare å komme seg hjem om det skulle bli behov for det. Snakka masse om dette også og de andre er veldig innstilt på at jeg skal komme, ellers så har de to andre "vunnet" mye av de sosiale, om jeg backer ut. Så jeg har i hvertfall noen som støtter meg og evt drar hjem sammen med meg om det skulle bli vanskelig og det er godt å vite.

De har også på eget initiativ snakket med exen om at hun ny-dama bør ligge litt lavt i terrenget sånn at ikke jeg mister mer enn jeg allerede har gjort. Men det ser visst ikke ut til å gå inn hos exen. Han står hardt på sitt. Så vi får se. Jeg har i hvertfall ikke lyst til å gi meg. Jeg oppmuntra dem jo til å fortsatt prøve å påvirke exen da. Så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt en fin helg og at folk støtter deg.

I dag har jeg fylt ut papirene og det gikk greit. Snakket litt sammen. Fikk bekreftet at han skal bli pappa :evil: Han virket ikke helt happy - så det var nok ikke helt planlagt. Men samme det, sannheten er at de skal ha barn sammen og det gjør gørr vondt. Ellers gikk ting bra, jeg klarte å smile og holde en hyggelig tone.

Var egentlig godt å snakke med han igjen, føler at vi har en spesiell kjemi. Han sa mye pent til meg og det var godt. Gud som jeg savner den gutten :evil: :evil: :evil:

Men nok om det. Håper du har det mye bedre

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det gikk bra. Du har kommet veldig langt nå, og nå er du FRI! Fri fra utro menn som gjør deg vondt. :klem:

Med meg går det bra. Var ute på en aldri så liten date i dag, en som jeg har snakka masse med på MSN. Artig å treffes over en kaffe, men neppe min type egentlig. Men moro var det. Kanskje vi snakkes og treffes igjen, kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det å date att du, ikkje tenk så mykje på om det vert noko meir heilt endå, det er ganske kort tid sidan du vart singel att endå. Berre nyt det som dukkar opp, og kos deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg syntes egentlig det var litt moro på mandag ja. Kanskje fordi jeg ikke legger så mye i det? Ennå. Litt spooky var det jo. Har en annen også som jeg snakket lenge med i går kveld. Har lyst å treffe ham også, for å se om han er som jeg tror han er.

Ellers så er jeg innstillt på å nyte livet som det er og gjøre det jeg føler for en laaang stund til. Fikk faktisk det samme rådet av gutta som jeg treffer på mandagene :roll: De hadde fått snusen i dette her nå.

I går var en sløv dag, begynner å bli litt forkjøla så jeg dro tidlig hjem, putta i meg masse solhatt og vitaminer og sov litt på sofaen. Vet ikke helt om det hjalp, men jeg er i hvertfall på jobb i dag. Har ting jeg ikke bare kan gå fra akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå er jeg separert :-? Ringte fylkesmannen i dag for å sjekke hvor lang behandlingstida er, har litt å si for overføring av leiligheten og ordning med lån osv. Og så var den ferdig behandlet og på vei i posten.

Kjente et vondt sug i magen. Men jeg er egentlig glad, tror jeg :roll: Godt å få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en endelig beskjed. En :klem: til deg hvis du trenger det.

Håper du takler dette uten en ny nedtur.

Det virker som om du har kommet deg godt ovenpå med denne chattingen og greier. Det er bra. Fortsett med det!!!!

Har lest i boka di hver gang det kommer et nytt innlegg men har det så travelt på jobb at jeg bare er innlogget her og skriver veldig sjelden.

Alle julegavene er nesten i hus, skal storvaske minstens rom i helgen og handle inn resten da. Mamma har ikke vært i form i det siste så jeg har slavet en del for henne og ellers hatt mine 1000 balle i luften samtidig. Nå skulle vi hatt oss en lang og solfylt ferie med lange søte fargerike drinker og bølgeskvulp i ørene.

Håper det går bra med deg og at humøret holder seg på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar alltid i mot en klem jeg Titti.

Det går egentlig forbausende greit. Jeg kjenner på meg selv at jeg ble ganske ferdig med ham følelsesmessig etter den siste nedturen.

Rent praktisk er vi ikke ferdig for jeg må få overført leiligheten og ordna med lånet før han ombestemmer seg :tunge1:

Dessuten skal jeg prøve å overtale ham til å ta med seg noen av de større tingene vi kjøpte sammen som jeg egentlig ikke har lyst til å ha her. Må bare være litt taktisk.

Nå skulle vi hatt oss en lang og solfylt ferie med lange søte fargerike drinker og bølgeskvulp i ørene.

Jess! Det skulle vi, jeg er SÅ klar for litt sol og varme akkurat nå. Kanskje vi kan ta en KG-tur til? :ler:

Godt at det står bra til med deg og. Skjønner at det blir travelt med julestri og masse ekstra. Håper du og maler'n fortsatt holder koken og at tilværelsen er akkurat sånn du vil ha den. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Velkommen etter :tunge1::ler:

Bare fleiper litt jeg.

Godt å høre at seperasjonen er innvilget. Da er du ferdig med den biten. Er deilig for hver ting man blir ferdig med. Press han til å ta med de tingene du ikke vil ha ! Tenker meg det blir deilig når alt er ferdig, så slipper man ha sånne ting hengende over seg.

Jeg har det ganske greit for tiden. Det tyngste er vel at han skal bli pappa, føler at det betyr at det aldri kan bli oss igjen. Kanskje jeg har godt av det, endelig innser at det faktisk er HELT slutt. Selv om han sa mye søte ord og jeg ikke tror han er så happy med henne. Men jeg må legge det bak meg og følge ditt ekspempel. Komme seg litt ut og treffe folk.

Det må jo ikke være noe mer når man treffer folk. Det er alltid koselig med nye bekjentskaper og venner. Og så dukker vel prisen opp til slutt :D

Tror du gjør helt rett i å nyte denne perioden. Det er jo deilig å være singel også. Gjøre akkurat som man vil og ingen som maser på deg/venter hjemme.

Sløve og bestemme tv programmet :ler:

Ønsker deg en super flott torsdag.

Masse :klem: fra meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å se det positive i det: Nå starter en helt ny epoke i ditt liv, du kan selv bestemme hvordan den skal bli, du er fri og frank og kan gjøre hva f*** du vil!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Velkommen etter :tunge1::ler:

Bare fleiper litt jeg.

:tunge1: :tunge1: :wink: Venter bare på papirene nå, de var ikke kommet i dag heller. Venter også på skjema for overføring av leiligheten og ny verdivurdering. Viser seg at leiligheten er verdt endel mer enn den verdivurderingen vi har i dag, så jeg er på trygg grunn i forhold til lånet i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au. Fikk akkurat mail fra reise-dama. Det var hennes siste mail fordi i morgen satt hun seg på flyet for å reise hjem. :evil: Så da kommer de hjem sammen. Faen.

Aner faktisk ikke hva jeg føler akkurat nå og hvordan jeg skal takle dette. Jeg vet at jeg må være der på tirsdag, men jeg vet ikke om hun kommer til å være der. Om jeg ikke fronter dette nå har de fått det som de vil og jeg er den som taper på det.

Tror nok jeg må ta en runde med kameraten min i løpet av helga og legge en plan. Faen, faen, faen................. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i morgen har jeg fankern meg lyst på øl, masse øl. Skal ingenting i helga så det burde være mulig. :sjarmor:

Å dæven det ble øl ja. :sjarmor: Hadde en konsertavtale med kameraten min fra før, vi møttes litt før og spiste litt og snakka. Han syntes jeg var veldig tøff som våget å ta konfrontasjonen allerede neste uke dersom den kom.

Etterpå traff vi bestisen til exen, som også er en god venn av både meg og kameraten min, ute og tok noen pils. Han er en veldig trivelig fyr så jeg vil gjerne beholde vennskapet med ham framover. Dessuten er han ikke så verst å se på heller :oops: Vi snakka ikke så mye om exen, men han spurte nå hvordan det gikk med meg og sånt. Vi hadde en veldig hyggelig kveld og en god tone og jeg hadde det bra sammen med de to gutta. Håper det kan bli flere sånne gode kvelder.

I dag har jeg kun gjort bittelitt :husarbeid: og sløva resten. Er litt sliten, men ikke egentlig i dårlig form. Skal til foreldrene mine i morgen, det blir sikkert hyggelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...