*marte* Skrevet 15. november 2004 #481 Del Skrevet 15. november 2004 Har fulgt med på deg siden i sommer anonyma. Du er virker veldig sterk, allikevel er det klart det er hardt når det står der på trykk! En stooor , kos deg med rødvin og avslapping, det fortjener du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 15. november 2004 #482 Del Skrevet 15. november 2004 Hei vennen ! Ikke noe moro å få den mailen nei, selv om man vet at den kommer. Jeg skal snart skrive under skilsmisse papirene og det blir vel et slag i trynet det også. Er mest spent på om A husker det ..... Godt at du fikk snakket med kameraten din. Det gjør så godt å blåse ut. Kos deg med vinen så skal du se at morgen dagen blir MYE bedre Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. november 2004 Forfatter #483 Del Skrevet 16. november 2004 Tusen takk for klemmer dere. tilbake. Det går litt bedre i dag. Jeg måtte jo til slutt åpne vedlegget og fylle ut personnummer og sånt. Fant også fram papirene vi må ha kopi av, det får jaggu meg han ordne med. Det er flere som har kommentert at jeg virker sterk og takler dette bra, jeg kan kanskje virke sånn utdad. Men det koster utrolig mye. Jeg vil jo ikke bryte helt sammen heller. Jeg har nok hele tiden vært flink til å holde ting inni meg og "holde maska". Vært den flinke, snille, pliktoppfyllende. Snakka endel med kameraten min om det. Jeg var gjennom en ganske tøff periode for noen år siden i forbindelse med jobb, men viste det tydeligvis ikke utad. Har i perioder ikke hatt så mange jeg kunne snakke med heller, men det har blitt bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. november 2004 #484 Del Skrevet 16. november 2004 Håper det går lettere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. november 2004 Forfatter #485 Del Skrevet 17. november 2004 I går ble en ganske bra dag. Gikk litt tidlig fra jobb for å klippe meg. Jeg har ganske mye og tykt hår så det tar lang tid å tørke, særlig nå om vinteren, så da ble det ganske mye kortere gitt Var oppe hos kameraten min og spiste middag. Veldig koselig. Han holder på å flytte inn i leiligheten sin igjen og det var akkurat sånn jeg huska det. Vi satt og prata lenge, hørte på musikk og hadde det hyggelig. Så var det øving og da fikk jeg gitt gubben papirene med beskjed om han måtte ordne kopier og det skulle han. Vi måtte avtale en tid for underskriving og jeg foreslo at vi skulle snakke litt sammen også. Så han kommer til meg i morgen kveld. Det blir litt spennende. Veksler veldig mellom å ønske ham dit pepper'n gror og at jeg aldri ser ham mer, til å ønske å ha et godt vennskap hvor vi kan snakke sammen. Om ikke annet for "husfreden" i vennegjengen. Orker ikke uvennskap og sure miner. Vet at hvis jeg er altfor krass og sånn så trekker han seg unna og da mister vi vel vennskapet. Jaja, det skal ikke være lett.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. november 2004 #486 Del Skrevet 17. november 2004 Skjønner at det er veldig vanskelig det der. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 17. november 2004 #487 Del Skrevet 17. november 2004 E imponert over at du faktisk orkar å møte han etter alt det her eg!! Og at du faktisk tar hensy til han. Eg hadde nok ikkje vore så raus nei... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. november 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 18. november 2004 Å fy flate. Nok en helvetes dag.:cry: Gubben gikk akkurat, nå har vi underskrevet papirene. Greit nok det, jeg var jo forberedt på det. Vi satt og snakka ganske lenge om alt mulig, vi klarer jo fint det. Overraskelsen var at han reiser på lørdag, til henne. Hun avslutter reisen sin snart og han skal reise rundt halve jorda og være sammen med henne i to uker. Han hadde noen ferieuker igjen som han må ta ut og så trengte han litt sol og varme. Forståelig ønske forsåvidt det da. Han rekker jo å feire hennes bursdag, og være borte på min, som er nesten samtidig. Og nok en gang er jeg den siste som får vite det. Fy faen :cry: Unnskyld utrykket, men sånn føler jeg meg nå. Bare sitter her og griner. Gubben foreslo at jeg skulle ringe kameraten min, men jeg klarer ikke snakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 18. november 2004 #489 Del Skrevet 18. november 2004 Åj. Det var slemt, slemt gjort. Jeg får vondt i magen bare av å tenke på at noen kan gjøre noe så slemt. Sier som deg: fy faen. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. november 2004 #490 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har bare en ting å si, vær glad du kom deg bort fra han. Makan til selvopptatt drittsekk ( sorry uttrykket ). Han virker helt på feil jorde han. Og selvfølgelig er du siste mann som får vite :evil: Jeg blir så forbanna. Jeg synes faktisk at du fortjener noe MYE bedre enn sånn oppførsel. Selv om han kanskje synes det er vanskelig å fortelle deg slike ting, så får han søren meg bare gjøre det. Du blir jo lei deg uansett .....og da er det best å høre det fra han først ! Dere har tross alt vært gift og vært sammen i mange år, og så kort tid etter bruddet synes jeg faktisk du har "krav" på å få vite slike ting. Møkka mann :evil: Skjønner godt at du har det grusomt nå vennen. Hold ut. Du fortjener så mye bedre enn en slik selvopptatt egoistisk mann som mangler medfølelse for andre enn seg selv. Makan altså. Blir sikkelig sinna jeg nå. Tenker på deg og uendelig med til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 19. november 2004 #491 Del Skrevet 19. november 2004 Veit du kva; Du bør vere glad for at du er kvitt han, og at du er så ung når du blir kvitt han. Og så får du eit så uendeleg mykje betre liv uten han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. november 2004 #492 Del Skrevet 19. november 2004 Nå blir jeg sinna.... For en fyr!!! Mange til deg fra meg. Skjønner meg aldri på de som går rett fra et forhold og over i et nytt et. Hva tenker de folka på. Sitter og knurrer her for meg selv. Eneste lille trøsten for deg må være at jo kjipere han er jo lettere er det kanskje og komme over han. Han fortjener en dritt tur, og å finne ut at hun dama ikke vil ha noe med han å gjøre. Egodrittsekken!!! Håper det går bra med deg i dag. Send PM hvis du trenger noen å prate med. Føler med deg i dag. Skulle lnske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Kanskje jeg skulle oppsøke han etter jobben i dag og kjørt på bilen hans bakfra så han får en skikkelig wiplash og ikke kan reise noe sted og bare må sitte hjemme og kjede seg HELT ALENE!!!! Må si meg enig med de andre her. Du skal være glad du er kvitt tullingen. Han fortjener en skikkelig kjip kjærring. Og du min venn fortjener en drømmeprins som bærer deg på en gullstol. Bare vent. Han kommer en dag når du er ferdig med å sørge og klar til å gå videre med livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. november 2004 Forfatter #493 Del Skrevet 19. november 2004 Åååååå, dere har så rett så rett, men det er så vanskelig. :evil: Jeg ser jo mer dårlig sider ved han nå enn da vi var sammen. Og jeg vet jo at jeg kan klare meg helt fint. Men dette tar tid. Hadde time hos psykologen i dag, det passa jo bra. Fikk snakka gjennom alt som var. Alt det vonde ligger liksom rett under overflaten men det går på et vis. Har fått ut endel her, på mail til venninna mi og på MSN. Jeg har en som jeg har kommet i kontakt med gjennom møteplassen. Vi har snakka litt på MSN før og midt oppi det hele i går så plinga det i pc'n. Vi snakka litt etter at gubben hadde gått og han fikk høre hele greia. Kjentes godt at han ville høre på meg. Så det går litt bedre. Skulle egentlig vært ute i kveld og feira en kamerat, men da kommer gubben også og han orker jeg ikke i dag. Det får heller være. Jeg drar på kino sammen med kollegaen min og noen til i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. november 2004 Forfatter #494 Del Skrevet 20. november 2004 Wheeeeeee, ny dag, nye muligheter. På SMS fra kameraten min i går: "Skjønner at du tenker som du gjør. Det lykkelige i situasjonen nå er kanskje at du ser at det ikke er grunn til å bebreide deg selv." Han er en av dem som visste det en stund før meg og han hadde spurt exen direkte på tirsdag om han hadde tenkt å fortelle meg det. Hadde exen sagt nei så hadde kameraten min sagt fra da jeg var hos ham og spiste middag. Det virker som min ex ikke skjønner hvorfor man bør si fra om sånne ting. Jeg er så lei av å være sistemann som får vite. Jeg har de siste dagene tenkt hardt på hva jeg skal gjøre i forhold til vennegjengen. Det virker som han forteller masse til andre. Da lurer jeg på, hva sier han om meg som jeg ikke får vite??????? :o Hva vet de andre? Har han gitt dem en annen historie og annen "forklaring"? Han sa på torsdag at han hadde tenkt masse på det og ikke funnet noe som jeg hadde gjort eller vært el l som gjorde at han ville gå. Han sa også at jeg aldri hadde hindra han i å være den personen han ville/burde. Han har jo forandra seg endel nå og det er nærliggende å tro at han først nå har kunnet "være seg selv". Men kan jeg tro på dette???????????? Eller er det bare noe han sier? Det kan også se ut som han og damen har holdt forholdet ved like hele tiden, selv om han har sagt at de ikke har noen spesiell kontakt og at han ikke trodde de kom til å bli par når hun kommer hjem. Er det også bare løgn og fanteri? Han sier at han vil være venn med meg og vil også prøve å gjøre ting sammen med meg og andre venner. Men det skjer ikke i praksis, han er ikke veldig inkluderende. Er det bare et spill fra hans side? Har gått fra j%&//g sint via langt nede til oppgitt. Kanskje jeg nå klarer å se ham som han egentlig er? Sukk. Over til noe helt annet. Det skjer jo gode ting i livet mitt også. Har egentlig fått bedre kontakt med noen av vennene. Kameraten min har kommet hjem og han er bare fantastisk. I går var jeg på kino med min kollega, en venninne av henne og en bekjent av henne igjen. Det var veldig hyggelig, de er trivelige og inkluderende og det kjenner jeg er deilig. Treffe andre folk enn de som jeg vanligvis omgås. Jeg har fått ganske god kontakt med etpar på møteplassen og en av dem inviterte meg på kaffe i går. Ikke fordi jeg trengte trøst, men fordi han virkelig hadde lyst å treffe meg. Han fikk jo hele historien servert på MSN på torsdagskvelden. Det var så hyggelig, men jeg valgte å ikke gjøre det. Bedre å ta et første treff når man er mer seg selv. Fikk en veldig hyggelig SMS tilbake og også melding i går kveld. Tenk at det finnes sånne mennesker også. Håper han er like koselig IRL som han virker på nett. Jeg kunne virkelig tenkt meg å møte ham. Men det er litt spooky. Har ikke være på date på mange mange år :oops: I kveld skal jeg på fest med ene koret (det uten exer i), det blir skikkelig hyggelig så nå må jeg gå og rake leggene................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2004 #495 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg tillot meg å legge deg til på MSNen min, jeg... Hvis du ser meg der og vil prate, go ahead! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 20. november 2004 #496 Del Skrevet 20. november 2004 Hei på deg! Vil bare ønske deg en god helg, kos deg masse på fest (det fortjener du!!) Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. november 2004 Forfatter #497 Del Skrevet 22. november 2004 Takk skal du ha Champagne. Det ble en fin fest ja. Med gutta i smoking, stilige lokaler, treretters deilig middag med masse vin og taler og dans til levende musikk etterpå. Vi gikk til og med polonaise! Det har jeg ikke gjort på mange år. Gårsdagen ble ganske lat, gikk en tur, lagde middag og lå på sofaen og så film. Fikk unna litt klesvask og noen hybelkaniner i løpet av helga også så jeg er ganske fornøyd ja. I går snakka jeg med en annen kar på MSN, også fra møteplassen, men han her kjenner jeg ikke så godt ennå. Men han er hyggelig. Kjenner at det går lettere å fortelle om min situasjon, jeg er dønn ærlig om hvordan ståa er og om det ikke passer dem kan det bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 23. november 2004 #498 Del Skrevet 23. november 2004 Hei vennen ! Godt å høre at helga har vært vellykket. Og bra å høre at du "treffer" andre gutter også, tror det gjør godt. Har gjort det jeg også og i likhet med deg så er jeg ærlig og forteller. Da vet de ihvertfall ...... Min eks ringte meg nå, han har bestilt skismisse papirene og de skal vi fylle ut på mandag. Kan trygt si ta jeg gruer meg. Sitter og lurer på om jeg skal stille de spm jeg lurer på ( når han var utro etc ) eller om jeg skal leve i uvissheten. Lurer vidre på om han kommer til å fortelle at han skal bli pappa - om det er sant. Mulig det er derfor han "stresser" med dette. Jeg vet ikke. Men det gir meg en ekkel klump i magen. Alt håp er ute liksom :veldigsur: Rart hvordan dette med følelser er. ÆSJ som jeg hater dette. Håper at det går mye bedre med deg. Vi to fortjener så mye bedre enn de to møkka eksene våre som ikke vet å sette pris på det de hadde ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. november 2004 Forfatter #499 Del Skrevet 23. november 2004 Sitter og lurer på om jeg skal stille de spm jeg lurer på ( når han var utro etc ) eller om jeg skal leve i uvissheten. Jeg ville nok spurt jeg. Det er bedre å vite enn å gå i uvissa. Det gjør sikkert vondt, men da kan du bearbeide det og bli ferdig med det. Jeg har blitt mye flinkere til å innse realitetene, snakka litt med kameraten min i går, skal prøve å lure ut av ham litt mer etterhvert. Det er tydelig nå at den historien jeg har fått og den de andre har fått er ganske forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 23. november 2004 #500 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har bestemt meg for å spørre. Både om det stemmer at han skal bli pappa samt litt annet. Skal prøve å lage minst mulig spm, slik at det ikke blir så mye - for da blir det fort krangling. Men jeg skal kjøre på - jeg VIL vite. For som du sier, det er mye lettere når man vet. Så det skal jeg spørre om. Fred i sinnet eller hva det heter. Virker som våre eksen av en eller annen grunn liksom skal "skåne" oss, men skjønner de ikke at de gjør vondt verre med å ljuge sånn ? Sannheten kommer jo alltid frem. Det er sårende når alle andre har fått høre en annen historie. Håper du får vite mer av han kompisen din. Det er alltid kjekt å vite. Masse Vi får støtte og hjelpe hverandre. Kan jeg legge deg til msn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg