anonyma Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er tross alt merkelig hvis "ting" skal snu seg så fort og at livet går videre så kjapt. Det tror jeg ike noe på. Sikkert bare nysgjerrighet. Det er jeg sikker på. Nja, min reaksjon kan jo ha noe med at jeg kjenner lusa på gangen etter så mange år. Han har nok en tendens til å ta lett på ting og bagatellisere. Worst case så var han "ferdig" med meg lenge før jeg fikk vite noe. Men så var det det å tolke og analysere da Gidder ikke bruke mer energi på det. Var hos psyk i dag og det tar mer enn nok energi. Gikk litt bedre enn sist, men tårene kommer fram allikevel. Fikk snakka masse konstruktivt, skal prøve å få skrevet det ned i boka mi ganske snart. Føler meg litt lettere etter hver gang jeg er der, føler virkelig at det hjelper. Og det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 26. oktober 2004 #462 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei vennen ! Godt å høre at det gikk bedre hos psyk. Når det gjelder det der oppe, så tror jeg nok at fleste ville gjort det samme. Er noe med at man vil vite selv om det er vondt - dumme som vi er ...... har gjort noe sånt jeg også. Men vi får bare lære av det og selv om gubben kanskje sier han er ferdig, så tror jeg ikke helt på den. Gutter er kanskje flinkere til å skyve ting bort, men at de kan kaste flere års forhold/ekteskap bak seg så fort tror jeg overhode ikke på. De later nok som ja .... men innerst inne er nok sannheten en annen. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 27. oktober 2004 I går var en merkelig dag. Var ganske bra hos psyk, følte meg fin etterpå. Hadde ganske mye å gjøre på jobben, dro rett på øvelse. Ble kjempedeppa for småting, ble mer og mer trist og på slutten holdt jeg på å begynne å grine, for ingenting! Hva er det som skjer? Fikk så vidt snakka med gubben etterpå, kjenner at jeg har så mange spørsmål jeg må ha noen svar på snart. Han kommer hit i kveld, han var ganske grei i går, han så nok at jeg ikke var helt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 27. oktober 2004 #464 Del Skrevet 27. oktober 2004 :trøste: Du er nok utslitt og psykisk sliten. Får så vondt av deg når jeg leser her. D u får prøve og få inn i skallen på den "mannen" din at du ikke greier mer! Spør han, hvorfor orket han aldri og gjøre de tingene du forteller han gjør med andre, sammen med deg??? Jeg vet det er enkelt for meg og si dette, men vet at jeg har gjort sannsynligvis det samme som deg i din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. oktober 2004 #465 Del Skrevet 27. oktober 2004 selv om gubben kanskje sier han er ferdig, så tror jeg ikke helt på den. Gutter er kanskje flinkere til å skyve ting bort, men at de kan kaste flere års forhold/ekteskap bak seg så fort tror jeg overhode ikke på. De later nok som ja .... men innerst inne er nok sannheten en annen. :klem2: Enig i dette. Hadde han vært så ferdig så hadde han vel ikke halt ut tiden så mye. Det tror ejg ikke. Han er jo ikke slem heller. Dum som gir slipp på deg ja, men ikke slem. Godt han kommer i kveld så kanskje du får svar på det du verker på. Kanskje du får svar du ikke vil høre så tenk deg om ang. hva du spør om. Det er ikke noen vits å gni salt inn i sårene. Maleren kom med et par kjipe svar på ting jeg spurte og gravde om. Grunnen til det fikk jeg først senere men han ville såre meg litt og prøve å gjøre meg sjalu siden jeg virket så likeglad og tilfreds. Ikke gå i samme falla for de svarene sleit skikkelig på meg. Ang. humøret ditt så er det nok ganske normalt. Du skla gråte og sørge. Ting er tungt nå. Og spesielt etterat du har grafset i det svir det. Gråt når du trenger det og sørg ferdig. Blir det for ille så får du heller ta deg en fridag og stortute hjemme. Det er sikkert godt for deg. Lykke til med samtalen og hold hodet over vannet! Masse 'er og en :blomst_opp: fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. oktober 2004 #466 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei vennen ! Det er som de andre sier, det er normalt at humøret svinger og følelsene går i bølger. Samt at man er pysisk utslitt, dette er ting som tar på, om man vil eller ei. Helt enig med Titti, tenk deg nøye om på de spm du vil stille. Vær forbredt på å få høre ting du ikke liker. Det er ofte sånn at vi vil vite alt, men egentlig vil vi ikke det likevel. Jeg har tenkt masse selv og jeg lurer på om jeg skal ta en sikkelig snakke med A når skilsmisse papirene skal skrives. På en måte vil jeg vite sannheten, mens på den andre siden så vet jeg at det er vondt også. Så tenkt litt gjennom spm, finn ut de som er viktigst for deg og få svar på dem ! Da vet du ihvertfall, som sagt før, uvissheten er verst. Ønsker deg lykke til i kveld og er helt sikker på at du klarer dette flott. :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. oktober 2004 #467 Del Skrevet 27. oktober 2004 Uff, skjønner at du har det tungt....! :-( Vil bare gi deg en klem, og håper det gikk fint i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2004 #468 Del Skrevet 30. oktober 2004 Åååå faen Hvorfor gjør jeg meg selv så vondt? Og her sensurerer vi litt ja........ Kom til å tenke på at han vet at jeg holder hus her og jeg vet ikke om han leser boka mi. Og dette trenger han IKKE å vite. Så i tilfelle, litt selvsensurering. Hvorfor i huleste gjorde jeg det? Hva har skjedd? Sende meg PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #469 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisan, her er jeg igjen. Har ikke hatt hverken ork eller tid til å skrive her. Det har gått veldig opp og ned og jeg har hatt masse å gjøre både på jobb og ellers. De neste to ukene blir ikke noe særlig bedre, men så blir det roligere igjen. I morgen skal jeg til kiropraktoren forhåpentligvis for siste gang. Tirsdag skal jeg til vurderingstime hos en ny psykolog som hun "gamle" psykologen har ordna for meg. Så da blir det vel en orden på alt. Utrolig at jeg fikk tid så fort, hadde regna med at det ville være laaaaang ventetid. Har akkurat kommet hjem etter en fin helg hos broren min sammen med hele familien. Det er veldig koselig hadde det ikke vært for mamma. Hun og jeg klarer ikke hverandres selskap over lengre tid lenger og det er litt kjipt. Har snakka veldig lite i detalj med noen i familien, kun søstern kjenner til endel. Mamma (og til dels pappa) er null interessert i hvordan det går med meg. Men på den annen side er det greit å ikke måtte snakke om det hele tiden. Få litt fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 1. november 2004 #470 Del Skrevet 1. november 2004 Hei vennen ! Jeg har i dag bestemt meg for å slette dagboka mi, den ble for personlig. Vet ikke om noen vet om den som ikke burde vite om den. Hørte i dag noe jeg virkelig ikke ville høre ( at han skal bli pappa ). Det forklarer vel grunnen til at han har kontaktet meg, sikkert prøvd å myke meg opp til å slå ned bomba. Men jeg skal ikke skrive om det her i boka di, jeg får jobbe med tankene når jeg kommer hjem. Enn så lenge vet jeg ikke om det er sant, så jeg prøver å glemme. Høres ut som du har hatt en fin helg, selv om moren din og du ikke går godt sammen. Utrolig at de ikke spør om hvordan det går. Men jeg skjønner godt at du synes det er deilig å slippe å snakke om det. Håper at det går bedre hos den nye psykologen. Godt at du fikk time så fort, det er jo kjempe bra. Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. november 2004 Forfatter #471 Del Skrevet 1. november 2004 Næmen, LaToya. Slette dagboka? Hvor skal vi legge igjen klem og hilsner da? :o Du får få en her Det må være utrolig vondt å høre sånne rykter. Uansett om det er sant eller ikke. Sånt er jeg redd for og. Høre at han har ny dame f eks. Men du må bare være sterk og holde hodet hevet. Dette kan du uansett ikke gjøre noe med. I dag har jeg piska gubben rundt, fått ham til å skifte dekk og hente meg i kveld. Han er jo litt grei og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 2. november 2004 #472 Del Skrevet 2. november 2004 Hei ! Kan hende det blir en ny dagbok etterhvert. Takker for klemmen ! Her får du en tilbake Så godt at gubben svingte seg litt, med dekkskifte etc Det er godt :D Jeg får svar på ryktene etterpå, men nå skal jeg i møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2004 #473 Del Skrevet 2. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. november 2004 #474 Del Skrevet 8. november 2004 Hei vennen ! Hvordan går det med deg ? Du er savnet .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. november 2004 Forfatter #475 Del Skrevet 8. november 2004 Joda, jeg er her jeg. Har vært innom litt men ikke hatt særlig tid til å sette meg ned og skrive. Tirsdag skal jeg til vurderingstime hos en ny psykolog som hun "gamle" psykologen har ordna for meg. Så da blir det vel en orden på alt. Utrolig at jeg fikk tid så fort, hadde regna med at det ville være laaaaang ventetid. Det var for litt over en uke siden. Nå har jeg vært tre ganger hos den nye psykologen, på under en uke! Hun ville gjerne gjøre unna vurderingstimene ganske raskt. Det er visst vanlig å ha tre timer først og så vurdere hva man skal gjøre videre. Og jeg er kjempefornøyd. Vi har en god tone og hun "tar" lett mine ting og min situasjon. Hadde siste time i dag og vi fant ut at vi skal fortsette. Hun mente at jeg nok ikke trengte årevis med terapi, men en starthjelp over noen måneder. Ellers er jeg fortsatt litt bissi, masse å gjøre på jobb. Har hatt litt tid til å være sosial da, hadde fest her på lørdag, alle vennene og gubben også. Litt rart det der, men nå etterhvert ser jeg ham i et nytt lys. De negative sidene kommer mer fram. Det som er synd er at han ikke virker særlig interessert i å holde kontakten, det er alltid jeg som tar initiativ. Og tror du han har ordna med papirene da? :evil: Neeeeeeeeida. Jeg er veldig opptatt til over helga, men når den er over skal jeg jaggu meg ordne det sjøl. Som jeg alltid må gjøre Han har nå hatt over to måneder på seg til å finne ut og fortelle meg hvilke papirer vi må ha med i tillegg til skjemaet. Fikk snakka masse med vennene og forklart litt av situasjonen med omgangskretsen og det sosiale og det virker som de forstår og er inkluderende. Og det er jo akkurat det jeg har ønsket meg. Så får jeg være flink og følge opp jeg også. Og så er jo kameraten min hjemme for godt nå og det er så fiiiiiiiiint. :klem2: Studiene har jeg foreløpig lagt på is, har sendt mail til skolen og spurt hvordan jeg skal forholde meg for ikke å miste studieplassen. Må bare huske å melde meg av eksamen også. Har planer om å gå igjennom de leksjonene jeg ikke har levert og lese meg gjennom stoffet, så blir det enklere neste gang. Men det er deilig å slippe å ha det hengende over meg lenger. Alt i alt er livet ikke så verst for tiden. Det skjer endel hyggelige ting framover også. Hvordan går det med deg da LaToya? Litt rart når du ikke har dagbok lenger, savner den jeg. Går det fortsatt framover? Og hvordan ble det med de ryktene om A? Du må holde meg oppdatert. Masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 10. november 2004 #476 Del Skrevet 10. november 2004 Hei vennen ! Godt å høre at det klaffet bedre med den nye psykologen og at hun er litt raskere ! Forundrer meg ikke at gubben er treig ..... mannfolk :evil: Snart har jeg vært separert i et år og lurer på om A tar kontakt eller hva ..... Har ikke hørt noe mer om ryktene, men det har vær svært stille fra hans front, så de stemmer nok Ellers traff jeg han på mandag - møte og det var hardt å se han igjen. Kult kledd, bærbar pc og like lekker som alltid. Vi utveklset noen blikk, men ikke noe mer. Kjenner at det er vondt at han har pc og mail, men aldri sendt meg en mail eller en liten hilse i gjesetboka. På den andre siden skjønner jeg jo at han ikke gjør det. Han er sikkert ferdig med meg og jeg må komme meg vidre. Uansett om han skal bli pappa eller ei. Noen ganger ser jeg hvor drittstøvel han er, men likevel .... ÆSJ Håper det går bra med deg. Høres ut som du har litt å drive med. Trøsten er at tiden går ihvertfall fort. Og at du har gode venner - det er viktig. Er nok greit å utsette studiene litt også, blir fort for mye og det er ikke bra Uendelig med til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. november 2004 Forfatter #477 Del Skrevet 13. november 2004 Oh, ja tiden går fort. Den siste uka har bare rast forbi. Har hatt det fint og ikke så fint. Merkelig hvor fort det svinger I dag for eksempel. Hadde en avtale med en gjeng at vi skulle gi noen en overraskelse i forbindelse med et arrangement (høres sikkert teit ut men jeg vil ikke gå i detalj). Jeg har hatt prøver med noe annet i hele dag og kunne ikke være med på den første delen, så jeg avtalte at vi skulle ta kontakt seinere og avtale nærmere tidspunkt og sånt da. De visste ikke nøyaktig tidspunkt heller. Så ble jeg med etpar jeg kjenner og tok litt vin i mellomtiden, sender melding til noen av de som skulle være med, inkludert gubben da. Får svar tilbake og avtaler tidspunkt med en av de andre på et utested i god tid. Jeg hadde lite batteri igjen på mobilen og sier fra om det. Jeg drikker vin og har det kjempehyggelig sammen med de andre. Så skal de gå videre og da passer det at jeg går dit jeg skal. Når jeg kommer dit har de gått, jeg fikk en melding fra gubben med en adresse jeg ikke kjente. Gikk i retning av stedet vi skal være for jeg regna med at det var i nærheten. Spør ham så hvor dette er hen og får et svar som viser seg å være galt. Til slutt har jeg gått ute i kulda nesten en time, uten å finne stedet, det nærmer seg tidspunktet vi skulle opptre, mobilen har seff konka ut. Til slutter jeg så kald og sur at jeg bare dro hjem. HVorfor måtte han blande seg oppi det når jeg hadde avtalt noe med noen andre? Og i tillegg sagt fra at jeg hadde lite batteri igjen og at vi derfor gjorde en skikkelig avtale. Og hvorfor lot de andre ham holde på når jeg hadde avtalt med noen andre? Sånn var det ofte før også, folk regna med at når de ga han en beskjed så ga han den videre. Men han greide ofte å gi meg halve eller gale beskjeder eller ikke beskjed i det hele tatt. Har tenkt endel på det med venner i det siste. Vet ikke helt hvem som er mine venner lenger. Virker som veldig mange er "på hans side" og det et trist. I tillegg kjenner jeg at jeg har behov for at folk tar kontakt med MEG, ikke at jeg alltid må ta initiativet selv. Trenger å føle at noen bryr seg om meg og ønsker å være sammen med meg. Sukk, jeg takler visst ikke denne tilværelsen så bra................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 14. november 2004 #478 Del Skrevet 14. november 2004 Hei ! Det der synes jeg var dårlig gjort av gubben. Å gjøre om avtaler sånn i siste liten og når din mobil var tom for batteri er mega sløvt :evil: Noen dager er tyngre enn andre, men du klarer dette vennen ! Husk at det er mange som er glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #479 Del Skrevet 15. november 2004 Kommer innom med en , jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. november 2004 Forfatter #480 Del Skrevet 15. november 2004 La det swinge............ Det går fortsatt veldig opp og ned her i verden ja. I dag var en fin dag. Alt stresset på jobben var over, konserten var over, alt hadde roa seg. Hadde en relativt god dag på jobben også, fikk en flaske champagne for innsatsen, var med og arrangerte en konferanse før helga, derav alt stresset. I og med at vi hadde konsert i går var det ingen øving i dag. Gleda meg til en hjemmedag på en mandag, veldig uvanlig. Kommer hjem og BANG, der ligger separasjonspapirene i en mail fra gubben. Han mangla noen ting fra meg. Samt at jeg må skaffe kopier av noen papirer. Ble satt helt ut jeg og så var denne kvelden ødelagt. Da gjorde jeg noe jeg aldri ville turt før, jeg ringte til kameraten min og snufsa ut av meg hele greia. Vi snakka sammen i over en time og nå føles det mye bedre. Klart jeg er innforstått med at vi skal skilles og jeg vil jo ikke ha ham tilbake. Men det var litt for tøft der og da å se det på trykk. Har ennå ikke åpna vedlegget, men jeg vet jo hva det står. Etterpå fikk jeg spist litt og gjort satt i gang med litt På oppfordring har jeg nå åpna en halvflaske rødvin og sitter her og kaster bort tida. Men det er helt greit. Jeg trenger ikke rydde opp i hele livet mitt i kveld. Det er noe roligere nå framover, så jeg får mer tid til meg selv. Det blir deilig. Og så er det så fint, LaToya og lunacia, å ha venner som dere som stikker innom med Masse tilbake til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg