LaToya Skrevet 4. oktober 2004 #401 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei ! Jeg skjønner godt at du reagerer, det er da ikke så lenge siden han flyttet ut og nå vanker han sammen med venniner ......hadde blitt både sur, sjalu og sinna jeg :evil: :evil: :evil: Masse gode til deg. Håper du har det bra midt oppi alt dette. Må si at jeg synes du er kjempe tøff som er venn med han og at dere vanker sammen. Ihvertfall sånn rett etter bruddet. Flink jente du :D Kjenner igjen den følelsen at så mye verdt var jeg og mine følelser liksom. Min eks var trenings narkoman og ville aldri ofre en trening for meg, men for henne ofret han trening 1/2 år. Føles ikke noe godt nei. Men de aner ikke hvor flott jenter de har gitt slipp på Det vet jo vi :D Masse mandags til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #402 Del Skrevet 4. oktober 2004 Men de aner ikke hvor flott jenter de har gitt slipp på Det vet jo vi :D Hehe, ja vi vet jo det. Men jeg er nok ikke klar for å ta ham tilbake, det er for mye rot rundt alt dette til det. Selv om vi ønsker å være venner. Det går veldig opp og ned nå, i går kveld snakka jeg med ham på MSN og det var helt greit. Men det er masse rotete tanker i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #403 Del Skrevet 5. oktober 2004 Åååå faen Snakka akkurat med gubben på MSN og han skulle ordne med separasjonspapirene i morgen. Vet jo at det må gjøres, men det gjør så vondt. Det blir så endelig. Men jeg kan jo ikke fortsette å være gift med en som ikke vil ha meg................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. oktober 2004 #404 Del Skrevet 5. oktober 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. oktober 2004 #405 Del Skrevet 5. oktober 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #406 Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk skal dere ha Champagne og attegløyma. I dag blir ikke noe bedre tror jeg. Fikk mail i sta om at skjemaene ligger på nett. Og så da? De må jo fylles ut og det er masse papirer som må legges ved. Det var jo det han skulle finne ut av og ordne. Kjenner at jeg ikke orker å ta stilling til dette akkurat nå. Tårene ligger på lur og klumpen er på plass i halsen. Og så på jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 6. oktober 2004 #407 Del Skrevet 6. oktober 2004 :trøste: Dette klarer du vennen ! Jeg vet at det er sååå utrolig hardt og uvirkelig å fylle ut de papirene. Jeg fatter ikke selv hvordan jeg klarte det, men det går på et vis. Det er kipt når man får brevet tilbake om at seperasjonen er innvilget også - så vær forbredt. Men ting går sin gang likevel vennen og dette klarer du. Det finnes en sol bak alt det mørke - tro meg. Masse uendelig til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ååååå LaToya. Jeg er så glad for at du skriver hos meg. Dette kommer til å bli tøft, men jeg vet at det må gjøres. Vi maila litt seinere i dag og vi tar alt det praktiske når vi kommer hjem fra tur. I morgen tidlig reiser vi nemlig på tur, kommer hjem på søndag. Skal på festival og konkurranse. Reiser sammen med gjengen, det blir sikkert bra. Driver og pakker nå. Har funnet fram det meste, pussa sko, fyra i ovnen og kosa meg med kaffe. En trivelig kveld. Greier jeg å få levert en innlevering også så har jeg rukket mye i dag. Fikk melding fra "svigermor" i dag, de er på ferie og koser seg. Synes det er hyggelig at hun fortsatt bryr seg, hun er en flott dame og vi har alltid hatt et godt forhold. Men jeg må legge meg tidlig for flyet går tidligtidlig. Hvorfor får vi alltid de tidlige flightene? :klø: Sånn var det i sommer også. Jaja. Ha det fint da alle sammen mens jeg er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2004 #409 Del Skrevet 6. oktober 2004 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #410 Del Skrevet 7. oktober 2004 Litt sent kanskje, men goood tur, kos deg masse! Vet alt om hvordan det føles å fylle ut separasjonspapirer, og alt det andre "papirarbeidet" i forbindelse med en skilsmisse... veldig tungt! :-( I mitt tilfelle var det jeg som ville skilles, men det var veldig tøft likevel! Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. oktober 2004 #411 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du klarer deg godt anonyma. God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. oktober 2004 #412 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt sent her også, men håper du har en kjempe fin tur. Håper alt sammen går kjempe bra og at det blir en herlig helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 10. oktober 2004 #413 Del Skrevet 10. oktober 2004 God tur fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, så hyggelig med masse hilsner. Jeg har hatt en fin tur. Hektisk, det har skjedd noe hele tiden. Vi hadde et ganske tett program, men fikk allikevel litt tid til å slappe av (og shoppe bittelitt) Konkurransen gikk både som forventa og bedre enn forventa. Vi fikk nemlig en pris for "best individual piece" i finalen, den hadde vi ikke venta. Så alle var fornøyde. Kom hjem i går kveld og holdt på å fryse av meg nesa. Er jo kaldt her jo! Tror jeg må rote fram ovnene snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 11. oktober 2004 #415 Del Skrevet 11. oktober 2004 Konkurransen gikk både som forventa og bedre enn forventa. Vi fikk nemlig en pris for "best individual piece" i finalen, den hadde vi ikke venta. Så alle var fornøyde. Velkommen hjem! Hvilken konkurrandse er det du/dere har deltatt i? Ble nysgjerring jeg nå.... Ønsker deg en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 11. oktober 2004 #416 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei. Gøy å høre at du har hatt en fin helg. Håper uka blir like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 12. oktober 2004 Konkurransen ja. Jeg synger i kor skjønner du og vi var på en internasjonal festival og konkurranse, i utlandet. Det var en ganske liten festival, bare 8 kor, men det var 4 kor i vår klasse. Et av dem hadde vi tippa som vinner på forhånd og det stemte. Vi ble nummer 2, som vi trodde. De andre to var ikke reelle konkurrenter (høres det litt overlegent ut?). Til slutt var det en slags finale hvor alle korene konkurrerte mot hverandre og det var der vi fikk den ekstraprisen. I dag har jeg vært hos psyk igjen. Føler meg vrengt og tygd på. Gråten tar meg med en gang, det overraska meg litt i dag, jeg har ikke vært så trist i det siste, men dette er vanskelig å snakke om. Men det er nok veldig nyttig. Eneste aberet er at dette er et korttidstilbud, hun mente nok at jeg burde gå oftere enn de har kapasitet til. Så det er mulig jeg tar kontakt med en som jeg har fått anbefalt av en venn. Men jeg har etpar timer igjen der jeg er nå. I mellomtida må jeg jobbe litt mer mer krokodilleboka mi ser jeg. Litt vanskelig noen ganger å sette ord på tankene og få det ut når jeg snakker med henne. Men det skal jeg ta meg tid til, har bare ikke hatt så mye tid i det siste, som alltid................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. oktober 2004 #418 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Jeg har vært litt borte fra KG. Nå som det er fullt kjør på skolen igjen kommer jeg nok ikke til å være like mye på KG, men jeg skal komme innom deg når jeg får tid, om ikke annet så med en eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 13. oktober 2004 #419 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei vennen ! Det er nok lurt å jobbe litt med krokodilleboka, samt snakke med noen. Jeg har ihvertfall veldig stor tro på det og det hjalp meh utrolig mye. Jeg synes du er utrolig flink og jeg beundrer måten du takler dette på. Noen ganger skulle jeg ønske at man bare kunne skru av alle leie følelser, men en må bare jobbe seg gjennom dem. Og så vet man at på andre siden der finnes det sol og lykke. Om du trenger noen å snakke med så er jeg her. Jeg er flink til å lytte Det ordner seg alltid for snille jenter som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #420 Del Skrevet 13. oktober 2004 Oooooooooh ja, sol og lykke vil vi ha Jeg er så glad for at jeg har dere og dagboka her. Er så godt å få ut alt mulig her. Jeg setter så stor pris på støtten og hilsnene her, jeg blir rent rørt. Sånn i hverdagen er det ikke så lett å finne noen eller finne tid til å få snakka skikkelig. Jeg har fått gjort litt hjemme i dag, samt en innlevering. Den andre orka jeg ikke begynne på engang. Satt meg heller foran kaminen og leste en bok. Synes det var litt synd å fyre i stua og sitte på arbeidsrommet uten å kjenne varmen skikkelig. Men da ble jeg trøtt også ja.......... Skal sove snart. Må bare innrømme at jeg ikke har vært så flink til å skrive i andres bøker i det siste, :oops: har forferdelig lite tid om dagen. Men jeg stikker innom og følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg