anonyma Skrevet 29. september 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 29. september 2004 Mye å gjøre og mer skal det bli. Her planlegges det over en lav sko. Litt OK det da, det er stort sett fest og moro det går i Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det, men i går inviterte jeg gubben på pizza og film på søndagskvelden. :klø: Jeg får ikke vært på fredagspils denne uka, så jeg tenkte det hadde vært hyggelig. Han ville komme da, håper det ikke bare er fordi han ikke tør å si nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 29. september 2004 #382 Del Skrevet 29. september 2004 Hei. Han hadde nok sagt nei om han ikke ville komme. Synes det er godt å høre at dere har en sånn god tone. Du er flink :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 29. september 2004 #383 Del Skrevet 29. september 2004 Hei på deg! Vil bare ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2004 #384 Del Skrevet 29. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. september 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 29. september 2004 Hei jenter, takk for hilsner. For en dag! Jeg har virkelig vært flink i dag, gjort masse på jobb og jobba mye lenger enn jeg hadde tenkt. Jeg hadde tenkt å ta en rolig kveld hjemme, og bare stelle med meg selv, finne fram klær til festen på fredag og gjøre litt skolearbeid. Men dengang ei. Har fått tatt etterveksten da, det var egentlig viktigst Kan ikke se ut som ei gråhåra tante heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2004 #386 Del Skrevet 29. september 2004 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. september 2004 Forfatter #387 Del Skrevet 30. september 2004 God morgen! Øh :klø: det var visst blitt kvelden igjen. Merkelig hvor fort tida går. I dag har jeg vært en snartur hos opphavet og fiksa pc. Gamlefar er ikke så flink selv. Det tok heldigvis ikke så lang tid som sist, da var jeg såvidt hjemme før midnatt. Kjenner at halsen min er på tur på et eller annet, begynner å bli tjukk og sår. Det går jo ikke an! Har laga meg masse varm te. Er også ganske tett i hodet, mer enn vanlig det sprenger litt i bihulene og hodet forøvrig. Dette liker jeg ikke. Neste uke skal vi reise til utlandet og være med i konkurranse, kan jo ikke være syk da. En ting er å være syk hjemme, men på reisefot. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. september 2004 #388 Del Skrevet 30. september 2004 Vi er fler som er i ferd med å bli forkjøla :-( Ikke noe moro nei. God bedring til deg også, og takk for hilsen i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #389 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOD MORGEN! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2004 #390 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ett ord: urtete! Anbefaler urtete av salvie og peppermynte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #391 Del Skrevet 1. oktober 2004 God morgen, god morgen. Nå ER det det. Ett ord: urtete! Anbefaler urtete av salvie og peppermynte! Det er notert. Den har jeg ikke sett på ica. Må vel i helsekosten eller no sånt? Litt bedre form i dag, må passe på å ta tran og vitaminene også, jeg har vært litt sløv med det i det siste. Har god erfaring med å ta tran hver dag nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. oktober 2004 #392 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Kommer løpened med hele forkjøelses apoteket mitt og setter pent på Anonymas bord*, kamferdrops, melk m/honning, 4 pk fisherman og en stoooor dose trøst :trøste: . Nå må du bli frisk, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. oktober 2004 #393 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ha en kjempefin helg, og god bedring til deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #394 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 1. oktober 2004 #395 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Ønsker deg en flott helg og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 1. oktober 2004 #396 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg til deg!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #397 Del Skrevet 2. oktober 2004 God morgen' date= god morgen. Nå ER det det. Det er notert. Den har jeg ikke sett på ica. Må vel i helsekosten eller no sånt? Litt bedre form i dag, må passe på å ta tran og vitaminene også, jeg har vært litt sløv med det i det siste. Har god erfaring med å ta tran hver dag nemlig. De burde ha de urtene på helsekosten, ja... Jeg blander urter selv. Og nå har jeg salvie i potte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei hei alle sammen, og takk for hilsner. Det har vært en bissi helg. På fredag var jeg på fest, den var ikke noe særlig spennende vi skulle nok bare vært på vorspielet for det var gøy. Dro ut etterhvert og traff noen venner på en pub i stedet. Ble seint da I går våkna jeg av naboen som pusser opp badet, vet ikke helt om hva river ned fliser eller borrer i veggen eller hva. Bråker noe sinnsvakt i alle fall. Godt at det var på et anstendig tidspunkt ellers kunne jeg nok risikert å bli sur. :evil: I går var jeg på salgsutstilling til noen bekjente av meg. Tre damer har leid et atelier og lever ut sine kunstneriske tendenser med å male og jeg vet ikke hva. En gang i året samler de alle sine venner og har salgsutsilling. Ganske moro, i år hadde de faktisk endel fint også, så jeg fikk brukt litt penger. Var ute på kafe med gubben og noen andre venner etterpå, det var selvfølgelig endel kjente på utstillingen. Litt rart å se ham da. Han har tydeligvis fått seg noen gode venninner blant gjengen, han henger stadig sammen med dem. Han har til og med vært og kjøpt masse nye klær sammen med en av dem. Det har han ikke gjort på år og dag før, selv om jeg har hinta at han kanskje burde. Prøver å si til meg selv at jeg ikke har noe med hva han gjør nå og hvordan han lever, men det er jaggu ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 4. oktober 2004 Og det er fortsatt ikke lett nei. Det er vanskelig å høre at han nå gjør ting som han absolutt ikke var interessert i å gjøre sammen med meg. Jeg liker f eks å reise, men fikk ham sjelden med på det, nå er det helt greit. Prøver å si til meg selv at jeg ikke har noe med hva han gjør, men det sårer litt. Så mye var jeg og mine ønsker verdt liksom. Arrgh. Noen ganger må jeg bare få det ut, ellers går jeg bare og kverner tankene rundt det og det blir veldig destruktivt. Fikk gjort litt i heimen i går da, til og med ommøblert litt i stua. Det ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. oktober 2004 #400 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg