LaToya Skrevet 24. september 2004 #361 Del Skrevet 24. september 2004 Hei vennen ! Masse til deg. Utrolig kjedelig å være den siste som får vite. Synes det er dårlig gjort av gubben. Godt at dere kan ha en vennskaplig tone. Synes du er kjempe flink og tøff som klarer det. Jeg klarte det ikke så bra i starten ..... du er kjempe flink. Teit at foreldrene dine ikke ser saken slik den er. Dette er langt fra din skyld. Du kunne ikke gjort så mye annerledes. Og dette som gubben sier med stramme tøyler ....tupp han bak. En voksen mann på 37 år burde ha litt vett i knotten. Den var litt for teit, men han prøver vel å vri seg litt unna. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. september 2004 Forfatter #362 Del Skrevet 24. september 2004 Heisan LaToya, der var du jo. Har ikke sett deg på en stund. Her skjer det saker og ting som du ser. Jeg håper vi klarer å være venner framover, derfor er jeg ikke så krass mot ham som jeg kunne vært. Bedre å ta ting litt over tid. Jeg foreslo å møtes flere ganger, spise middag og sånt og det sa han ja til. I går var jeg på kino med noen venner. Litt rart det der, de har pleid å gå på kino regelmessig, men vi har aldri blitt spurt om å være med. Men nå spurte de meg. Jeg som digger å gå på kino :-) Deilig. De to siste ukene har gått litt i ett, vært ute på noe hver kveld. Har nesten ikke fått tid til å gjøre noe hjemme eller skolearbeidet. Men der ligger jeg godt an på grunn av fridagen forrige uke. Må få gjort litt i helga. Egentlig godt å slappe av litt og, om det ikke blir fredagspils i kveld gjør det ikke noe, men om det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. september 2004 #363 Del Skrevet 24. september 2004 Vet du hva? Jeg synes jammen meg du klarer deg ganske bra, jeg. Det er tross alt ikke sååå enkelt det du har gått gjennom og fremdeles går igjennom, men likevel holder du humøret oppe og har et sosialt liv. Det synes jeg er flott! ... Og takk igjen for Berlin-tips, det funket som bare rakker'n!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 24. september 2004 #364 Del Skrevet 24. september 2004 Hei igjen! Syns det var koselig i dagboken din, så jeg stikker innom igjen jeg...! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. september 2004 Forfatter #365 Del Skrevet 25. september 2004 Takk skal dere ha Imari og *Dina* Det er bare å stikke innom. Leste om Berlin-turen din, Imari, det hørtes ut som dere fikk med dere masse. Jeg har veldig lyst å reise dit igjen. Sosialt liv ja, noen ganger kan det nesten bli litt krampesosialt men det er bare fint. Jeg tror nok det beste er å holde meg i aktivitet, for om jeg setter meg ned og tenker kommer det masse ekle tanker. Da er livet ikke SÅ bra. Og akkurat nå har jeg tid til å være veldig sosial. Litt seinere utvover høsten blir mange helger opptatt med andre aktiviteter og det blir mindre tid. Det jeg helt klart har mindre tid til nå er skolearbeid. Ikke helt bra. Jeg begynner å få orden på endel ting nå, men det går ikke så fort fram for jeg er så lite hjemme og jeg må jo slappe av litt også. I dag var jeg en tur på nærmeste kjøpesenter og der traff jeg jaggu søsteren min. Hun er ikke der så ofte for hun bor ikke i nærområdet, så det var en hyggelig overraskelse. Skal til henne i morgen uansett, på bursdagsmiddag. Det blir koselig. Nå har hele familien fått vite om det som har skjedd, hadde en lang samtale med broren min nå nettopp. Litt vanskelig å fortelle det, men de må jo få vite det. I ettermiddag var jeg med noen venner på et museum hvor jeg ikke har vært på lenge. Det var artig. Nå er jeg litt sliten, det ble fredagspils i går, bare en liten men allikevel. Jeg har sovet ganske lite hele uka og var fryktelig trøtt i går. Men pils må man ha........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. september 2004 #366 Del Skrevet 25. september 2004 Hei hei Anonyma, stikker bare innom med en , jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. september 2004 Forfatter #367 Del Skrevet 25. september 2004 Takk Betty, litt gjør godt. Har akkurat endra tittelen på dagboka mi fra anonymas triste dagbok til anonymas dagbok. Trenger ikke dvele ved det som er trist. Var inne på tanken å stenge denne og så starte en ny, nå som jeg har gått inn i en ny fase, men jeg tror jeg bare fortsetter. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 25. september 2004 #368 Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje du får lagt ting litt mer bak deg om du starter på nytt, men samtidig kan det være greit å kunne se litt tilbake på hvordan du har hatt det, en gang i blant en stund til..???! Det føler du best selv! God lørdagskveld, og takk for hyggelig hilsen i boken min! Alltid koselig å bli kjent med noen nye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. september 2004 Forfatter #369 Del Skrevet 26. september 2004 Åååååååå det er så lett å bare bli sittende utover kvelden. Ser at det er flere som gjør det. Snakka litt med utenlandskameraten min på MSN i går, han kom på akkurat da jeg hadde tenkt å legge meg. Og da ble vi sittende. Og etterpå måtte jeg jo innom KG en liten tur Og så våkner jeg så gruelig tidlig. Offf, det er jo ikke helt nødvendig. Jeg har tenkt litt på det der med boka, men jeg kommer ikke til å gjøre noe foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 26. september 2004 #370 Del Skrevet 26. september 2004 Hei ! Jeg har også tenkt masse på dagboka mi .... men har konkludert med at den får leve litt til. Kjekt å ha noe å se tilbake på. ( når man trenger å bli minnet på saker og ting ). Godt å høre at du har masse å drive med. Det gjør godt å komme seg ut og gjøre andre ting enn bare å sitte hjemme og tenke. Synes du er kjempe flink og det virker som du takler dette veldig bra. Håper bursdags selskapet går bra. Godt at du har fortalt hele familien det. Håper de støtter deg. Masse varme fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. september 2004 Forfatter #371 Del Skrevet 27. september 2004 Bursdagen var fin den. Kosa oss med middag og bløtkake. Jeg er nå fullt utlært Lego Bionicle-bygger. Nevøen er akkuratt bittelitt for liten til å klare alt selv, men de er jo så kuuuuule Så da må tante trå til og lese bruksanvisning. Har ikke fått gjort noe særlig hjemme i helga, prioriterte skolefag på søndag. Rart det der, det dukker alltid opp noe som er viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. september 2004 #372 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg synes du bare skal fortsette denne, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. september 2004 #373 Del Skrevet 28. september 2004 Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. september 2004 Forfatter #374 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg tror nok det blir til det. Det er så mange hyggelige hilsner her også, vil beholde det. Denne uka blir nesten like tettpakka som de andre, har én ettermiddag "fri", men da har jeg endel ting å ordne med. Ser at høsten ellers begynner å pakke seg til, har nå ingen helt ledige helger før 1. desember. Det er bra å ha aktiviteter, men det kan noen ganger bli litt lite fleksibelt. Lite rom for siste-liten-ting. Prøver å planlegge en fest også, vi har hatt en (nesten)tradisjon med vennegjengen hjemme hos oss. Og jeg tenkte kanskje å følge opp det. Da har akkurat utenlandskameraten min kommet hjem også, så det blir litt fest for ham og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 28. september 2004 #375 Del Skrevet 28. september 2004 Alle helger fylt opp til 1. desember!! Wow, skal si du svinger deg! Jeg har også mye å gjøre framover men jeg håper ikke jeg blir opptatt hver helg. Men kanskje hvis jeg skriver opp (har bare en lapp bak øret jeg) alt i dagboka mi så skal du se jeg er ikke så langt unna det jeg heller. Det er en nedtur å tenke på. Jeg trodde fotballen var over for i år, men neida. Vi har igjen 1 cup + 1 champions league. Dvs. 2 helger til fra morgen til etter middag hvor vafler skal selges, lodd skal kjøpes, kakene skal prøvesmakes og tærene skal bli blå av kulde. Jiipi, kult med barnefotball om høsten!! Nok om det. Håper at går bra med deg, det virker ihvertfall sånn. Er humøret greit eller er det mange opp- og nedturer? Godt du bare har forandret på navnet til dagboka. Den kan komme godt med innimellom når du er langt nede. Ha en god dag videre. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. september 2004 Forfatter #376 Del Skrevet 28. september 2004 Nåja, ikke helt fyllt opp, men det er i hvertfall noe hver helg. Ellers går det nokså greit. Humøret er litt opp og ned, men det må man vel regne med. Har så mye å tenke på og gjøre at jeg holder meg sysselsatt med andre ting. Klart jeg tenker mye på hvorfor dette skjedde og hva jeg kunne gjort annerledes. Er ikke så sint lenger, etter den siste samtalen vi hadde har jeg fått svar på endel ting. Nå er det kanskje mer sårt, et nederlag å ikke få det til å fungere. Litt irritert på gubben også, han kom med noen småting sist, bagateller som vi kunne løst på no time, men han sa jo ingenting til meg! Er også litt letta, han var ikke helt lett å ha i hus den siste tida, så nå har jeg bare meg selv å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 28. september 2004 #377 Del Skrevet 28. september 2004 Hei vennen ! Litt godt å ha noe å drive med i helgene, men pass på at det ikke blir for mye Jeg er også sånn som har masse å gjøre. Jeg skal noe hver helg frem til midten av november. Litt slitsomt, men godt å ha noe å holde på med og glede seg til. Godt å høre at ting går bedre. Skjønner godt at du er både såra og sinna, det er naturlig. Glad den siste samtalen gikk så bra, det gjør godt å få løst opp noen spørsmål. :blomst_opp: til deg siden du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 #378 Del Skrevet 28. september 2004 Legger igjen en liten spanjol eller to her til trøst Bruk de med måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. september 2004 Forfatter #379 Del Skrevet 28. september 2004 Så du prøver å lokke meg fram ja :hoho. Sånn egentlig er ikke spanjoler førstevalget mitt, nei. Synes sånne "sydengutter" ofte blir litt pusete, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2004 #380 Del Skrevet 28. september 2004 Godt å se at det ikke bare er jeg som har mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg