Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Madden og *marte*

Han har nok vært veldig usikker på hva han skulle gjøre. Han har ikke vært så god å leve med de månedene heller. Men det tilskrev jo jeg helt andre ting.

Snakka med svigermor i går. Har sett at hun har ringt når jeg har vært borte, men ikke ringt tilbake. Gubben fortalte henne ingenting før i forgårs, det var jo ingen vits at hun skulle få høre dette fra meg. Så i går fikk jeg meldig at hun gjerne ville snakke med meg om hun fikk lov. Så vi prata en halvtimes tid. Jeg sjekka med gubben hva han hadde fortalt, men det viste seg ikke å være mye. Jeg fortalte så mye jeg kunne uten å gå inn på ting han IKKE hadde sagt noe om (gjett hva!). Hun er en flott dame og vi har et veldig bra forhold. Hun forsto at han har problemer og at han sliter og hun kommer til å følge opp litt og i tillegg ba hun meg si fra om han fikk skikkelige problemer. Han er nemlig ikke sånn som forteller hvordan han har det :roll: Hun bor veldig langt unna, men lurte på om hun skulle komme hitover en tur eller om hun skulle få lurt ham på besøk til seg. Kanskje han har godt av det.

Fint å snakke med henne. Godt å vite også at jeg har fått forklart min side av saken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk lunacia :klem: tilbake til deg og.

Har fått masse klemmer i denne dagboka ser jeg. Det gjør godt, føler meg ikke så lost og alene, vet at det er flere som følger med og bryr seg om.

:klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha lunacia.

I går fikk jeg ringt til familiekontoret og sagt fra hvordan det har gått. Jeg har også fått time hos psykologen som gubben egentlig hadde avtale med. Så får vi se hvordan det går.

Hverdagen fungerer ikke spesielt bra. Dvs, jeg er på jobb og gjøre mine vanlige ting ellers, men når jeg kommer hjem har jeg null tiltakslyst eller energi. Klarer ikke å få starta på ting jeg må gjøre hjemme. Har masse planer og masse å ta tak i men ingen tiltak til å gjøre det. Er kronisk sliten og trøtt. Dessuten er det så mange ting som skjer på kveldstid nå, så mye jeg må gjøre og rekke, så jeg får så liten tid til å sette i gang for alvor hjemme. Får forhåpentligvis bedre tid til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk lunacia. Jeg håper også det blir bra med psykolog. Jeg vet liksom ikke helt hvilken ende jeg skal begynne, men det vet sikkert hun.

Snakket med utenlandskameraten min i går igjen. Han er så hyggelig og deilig å prate med. Vi kan snakke om alt mulig rart. Han kommer snart hjem for godt også. Har fått napp på en jobb han gjerne vil ha.

Ble litt seint i går da og på en eller annen måte har jeg skrudd av mobilalarmen så jeg våkna ca en time etter skjema :roll: Skal på stor fest med jobben i dag så jeg MÅTTE ta meg litt tid, kunne ikke bare løpe avgårde med håret til værs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Synes ikke du skal stresse med alt du skulle ha gjort hjemme. Ta heller ting som de kommer. Det er vitig å ta ting litt med ro og det er lov å være lei og slapp.

Tenker masse på deg og håper du kommer deg greit gjennom dette.

Kjempe flott at han kameraten stiller opp. Det er gull venner det :D

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Håper det står bra til etter forholden. Jeg ser at du er sliten og mangler energi. Jeg synes bare du skal slappe av og ta vare på deg selv. Dette er store påkjenniger på kroppen din så det er viktig å slappe av, men god samvittighet. Hold ut. Vi er med deg. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff..... Lang og god :klem: til deg.

Dette er ikke moro. Mange tråder å nøste opp i, og få svar på. Det er så synd en ikke kan sove seg igjennom det som skjer og våkne opp opplagt og tilfreds.

Har ikke så mye å si annet en at jeg føler med deg, og tenker på deg. Det er ikke moro å høre fra andre hva x'n har sagt og gjort. Men kanskje du skal ta det med en klype salt inntil dere får snakket sammen? Kan hende ting har blitt oppfattet anderledes en det er ment?

Pass på deg selv og ikke slit deg ut. Det er ikke så viktig å ordne alt mulig i huset hvis du ikke har MASSE overskudd. Da kan du heller ta det senere. Lytt til kroppen og pass på og få nok ro, og spis mat. Jeg tydde til noen nutrilettposer med sjokoladeguffe bare for å være sikker på at jeg fikk noe næring i kroppen. Det burde du muligens også gjøre hvis formen er slapp og matlysten borte. Det hjalp ikke meg og spise hos/med andre, maten var like tør/vond for det.

Håper du hadde en fin kveld i går, og er "godt" sliten i dag.

Hvis ikke gubben har fått ut alle tingene sine så kanskje det er greit og pushe litt på det slik at du er ferdig med den biten?

Håper helgen din blir ok, og at humøret snart kommer tilbake.

:klem: :trøste: :klem2: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, tusen takk for koselige hilsner. :vinke:

Jeg har bevilga meg en feriedag i dag. Litt på grunn av festen i går, litt for at jeg trenger litt pusterom og litt på grunn av at jeg ligger på etterskudd med skolearbeidet bl a. Og når det er sånn drittvær i tillegg kan jeg vært inne med god samvittighet. :wink:

Festen i går var morsom den, men det tok liksom ikke helt av. Jeg jobber på en av Oslos største arbeidsplasser med masse forskjellige typer mennesker. Dette er en fest de har for de ansatte hvert år og vi nærmeste kollegene har gjort det til en vane å gå dit sammen. Hyggelig det da. Det ble ikke så fryktelig seint, og jeg er ikke så verst form i dag.

Har gjort ferdig leksene mine som jeg måtte levere i dag. Masse teknisk pirk som jeg ikke fikk til å virke tidligere i uka, men det meste fikk jeg i orden i dag. Så da er det bare litt jobbmas som må ordnes. Så skal jeg på postkontoret og hente printeren min som har kommet. :klappe:

I kveld er det kino med gjengen. Gleder meg til det. Gubben kommer også. Har ikke sett ham hele denne uka, men den har gått så i ett så jeg har ikke hatt tid til å tenke på det heller.

Han sendte meg melding i går da, da jeg var på vei til festen. Ønska meg en god fest. Litt overraska over at han i det hele tatt huska at jeg skulle på fest, jeg fortalte ham det for en stund siden, men han pleide ikke å henge seg opp i sånne detaljer. Synes det var koselig å få melding, viser at han i hvertfall vil være en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre om sms'n. Det verste jeg vet er venner som har brutt og som splitter opp gjengen med drittslenging. Jeg skjønner at partene er frustrert/såret/sint osv men det skaper mye uhygge for de rundt. Godt at dere kan snakke sammen så kan du kanskje få noen ærlige svar på ting du lurer på.

Kos deg i helgen og nyt det deilige inneværet. Jeg elsker sånne dager, hvor jeg kan sitte inne og kose meg med god samvittighet. I kveld skal jeg ikke jobbe, bare spise digg mat, laget med tulla og muligens leie en video. En skikkelig jentefilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en deilig kveld Titti.

Jeg må snart ut i ruskeværet, må på posten og litt sånt.

Er litt stolt av meg selv i dag, har fått levert lekser og revidert den ene jobbsiten jeg har ansvar for. Veldig greit å kunne sitte hjemme og ordne sånne ting. Føler meg så effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente!!

Kjøp masse snop på kinoen og bare kos deg. Sov leeeenge i morgen og start dagen med varme ryndstykker, en avis og masse kaffe. Stille og rolig.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og enda flinkere føler jeg meg nå når jeg har fått installert min nye printer. Den er så fiiiin. :klappe: Sikkert litt luksus å ha laserprinter hjemme, men det er så deilig å slippe å snylte på jobben.

Så nå skal jeg printe ut de neste leksjonene, ambisjoner om å få levert dem i løpet av helga.

Dagens nedtur: halvårsregning på forsikringer. :veldigsur: Den var ikke billig nei. Noe av det er gubben sitt, så han må spøtte i litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke ro i rompa, vimser rundt, har drukket litt sterk kaffe sammen med avisen, kanskje det var den?

Har fått unna litt :husarbeid: og hadde tenkt å sette meg ned og lese, men har ikke ro. Kanskje jeg skal utnytte energien til å gjøre litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg bare effektiva!!

Har fått unna masse i dag, både husvask, klesvask og lekser.

Tror jeg skal slappe av litt nå. Skal bot i kveld så jeg må være litt opplagt, kan ikke ramle sammen som en klut sånn i ti-tida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei hvor den kaffen går rett i hodet. :wow: Våkna med et brak klokka 12, trengte litt kaffe da.

Var ute i går, for første gang på lenge var jeg ganske opplagt og var ute seint. Var ute med gjengen og det var ganske hyggelig. Drakk ikke så mye så jeg er i bra form.

I dag kommer gubben for å rydde i kjelleren, uææææææææ, litt rart å se ham her igjen. Jeg har jo hatt kontakt med ham ellers, men ikke på tomannshånd på en stund.

Skal få rydda litt her jeg og, vi har kontainer utafor så nå har vi sjansen til å bli kvitt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...