Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Hele greia er nesten uvirkelig. På den ene siden er det veldig tungt at han flytter, på den andre siden så har jeg hatt lang tid å forberede meg, så jeg klarer faktisk å se litt framover.

Det verste i går var at jeg ikke klarte å slutte å grine. Det har jeg aldri opplevd før. Derfor måtte jeg ut av huset. Venninna mi på MSN var også helt klar på det. Det var utrolig deilig å komme seg bort og bare slappe av og snakke om alt og ingenting.

Hun jeg var hos kjenner oss begge og fortalte at hun og noen andre hadde oppfattet at ikke alt sto bra til, men de kjente jo ikke bakgrunnen. Fikk varm te og masse sympati, det var deilig å ikke måtte være sterk og tøff.

Hun er et fantastisk menneske som har opplevd endel selv og hadde masse fornuftig å si. Jeg vet at jeg kan stole på henne. Fikk også presisert at gubben og jeg er venner, at vi omgås og at man ikke trenger å ta noe spesielle hensyn sånn sett.

Gubben er fortsatt i hus, han ble ikke helt ferdig i går og kameraten hans måtte rydde litt plass først. Han skal gjøre seg ferdig i kveld. Så fra i morgen kan jeg gjøre som jeg vil her. Det første jeg skal gjøre er å flytte pc'n tilbake på det andre rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff og huff.... For en helg du har hatt. Bare si ifra om det er noe jeg kan hjelpe deg med.

Nå må du tenke på deg selv, å prøve og finne måter å fylle timene du har ledig etter jobben.

Det er sikkert også lurt og ommøblere og forandre litt på tingene i hjemmet ditt. Kjøp noe nytt sengetøy, bytt ut noen tepper/filleryer, kjøp nytt PC-bord og lag deg et koselig kontor. Kjøp friske blomster og sett rudt i leiligheten. Se om du ikke finner et rom du kan posse opp litt. Det er meditasjon til tusen. Da får du jobbet av deg masse frustrasjon. Vask badet opp og ned. Kast gammelt skit som har ligget "i åresvis" og bytt ut noe pynt. Lag "ditt eget hjem" og få ut noen minner som gjør deg sentimental. Hmmmm.... Dette ble mye gitt. Høres litt "skrudd" ut, men det var ting jeg gjorde når min x flyttet ut.

Ellers kan jeg ikke si så mye annet en at jeg tenker på deg og føler med deg. Masse!!!!

uendelige :klem: er til deg og en stor bukett med :dagensrose: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og skjelver litt. Var akkurat inne hos sjefen min og fortalte alt. Synes hun burde vite det, jeg er jo ikke helt tilstede i hodet mitt i dag.

Begynte selvfølgelig å sippe. Hun er veldig grei, om jeg trenger tid hjemme så må jeg bare ta det. Mulig jeg gjør det litt seinere, men ikke i dag.

Du og jeg tenker veldig likt Titti, jeg har tenkt å forandre litt hjemme, få det mer sånn som jeg vil ha det. I og med at han ikke ble helt ferdig i går så må jeg utsette IKEA til i morgen tror jeg. Og så er det fint å holde seg sysselsatt. Jeg har jo skolearbeidet, men det hadde jeg ikke ro til å gjøre noe med i går. Får se utover i uka

Massse :klem: til dere Titti og LaToya. Håper det går bra med dere. Har ikke fått vært innom så mye i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg selv nå. Og husk å spis mat!!

Ta deg en godtur på IKEA og handle så mye du klarer. Jeg var vel innom der annenhver dag de første ukene etter at han dro. + alle Byggmaker, Bygg og bo og andre tilsvarende butikker. Det hjalp mye å forandre litt i hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Anonyma. Dette var veldig leit å lese. Men på en måte er det bra at situasjonen er avklart, for de siste månedene må ha vært fullstendig uutholdelige for deg. Men jeg skjønner godt fortvilelsen over det endelige. Jeg håper du tar godt vare på deg selv framover. Enig med Titti72: Ikke glem å spise mat. Prøv å finne på ting du liker å gjøre.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mat ja. Flere som tenker sånn. Har ei jeg ofte møter til kaffe på mandagene, i dag avtalte vi å møtes og spise middag. Greit å få i seg litt mat. Har ikke hatt all verdens matlyst nei.

Resten av uka blir det nok litt å gjøre. Har fast aktivitet i morgen, et ettermiddagsmøte (jobb) på onsdag, det kommer nok til å ta store deler av kvelden, må en tur opp til gamlingene og hjelpe med pc-installasjon på torsdag (og samtidig fortelle hele greia, grue grue) og så er det fredag før jeg vet ordet av det. Må få jobba litt med skolefagene også, må ikke glemme dem oppi det hele. Og så VIL jeg komme meg på IKEA og sånt og begynt å komme i orden.

Folk rundt meg har bare vært helt fantastiske. Hun jeg var ute med i dag inviterte meg opp til dem i helga for å se film, om jeg ikke hadde noe annet å gjøre. Har ikke helt bestemt meg ennå, men tilbudet var nå der.

Kom hjem til tomt hus i sta. Med en flott bukett roser på stuebordet. Han er ikke ferdig med å få med seg alt, spurte om det var greit å komme til helga. Klart det er det. Vi trenger en prat også. Hun jeg var ute med i dag har vært mye sammen med ham sosialt og snakka masse med ham når jeg ikke har vært der og hun fortalte en litt annen historie enn den jeg har fått. Dette må vi oppklare ja.

Men nå er det natten :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å høre om den endelige avgjørelsen, men det må på en måte være fint ikke å gå på gress lenger. Spranget ut i det ukjente er det vanskeligste, men det pleier å gjøre mindre vondt etter hvert. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med en oppklaringsprat. Kanskje du ser han med andre øyne etter det?

Så fint at du holder deg opptatt om kveldene. Det er mange lange timer hver ettermiddag hvis du ikke har ting å gjøre. Bruk hele Lottogevinsten din på IKEA. Da skal du se du får forandret masse. Kanskje ikke så dumt å ta bort koselige feriebilder fra "gamle dager" hvis det står framme.

Har dine foreldre noen anelse om hva som har skjedd mellom dere? Hvis ikke så kanskje du skal ringe din mor og la det "dryppe" ut litt så de muligens kan forberede seg og komme over sjokket. Uansett så skjønner jeg det er ufyselig samtaledu har foran deg. Utrolig hvor liten man blir hos foreldrene sine når verden er slem mot en. Mamma er fantastisk på den måten, jeg kan rase ut, gråte eller bare juble hos henne. Hun forstår at ting noen ganger må sies, bare for å lette på trykket, og at man ikke dermed skal måtte stå for enhver mening 2 mnd. senere. Det værste uttrykket jeg har hgørt de siste åra er "Det har jeg sagt og det kan jeg stå for!" Det er nemlig ikke alltid det er sånn!!! Noen ganger får man andre input eller nye opplevelser som gjør at en forandrer mening. Skal en da liksom være fastlåst bare fordi en mente noe helt annet en tid tilbake eller fordi en var såret og vondbråten på den tiden. Dette ble en liten avsporing, beklage, det jeg ville fram til er at jeg håper du har et godt forhold til dine foreldre og at du kan snakke skikkelig med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg var på IKEA i går. :hoppe: Fikk kjøpt meg PC-bord. Men jeg rakk ikke å gjøre noe mer så det ligger halvferdig i et rom som må tas grundig før jeg kan sette noe som helst inn der. Dessuten har gubben tatt med seg alt verktøyet, det eneste jeg fant var en bitteliten stjernetrekker og jeg trenger noe mer solid for å sette sammen bordet.

Traff gubben i går også, snakka ikke så mye med ham på tomanshånd. Hun jeg var hos på søndag har fortalt dette til ei annen og hun snakka jeg endel med. Det var litt godt.

Gikk ut og tok etpar :perebrus: etterpå. Deilig. Satt og planla litt festing utover høsten, det blir sikkert moro.

Det var et lurt tips Titti, å gi opphavet noe hint før jeg kommer dit. Vi har dessverre ikke noe nært forhold og de har som regel sterke meninger om hvordan ting bør være. De klarer sikkert å vri dette til at det var min feil. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen foreldre er sånn, så husk hvor mye du har prøvd og i hvilken uvisshet du har levd i nå i lang tid. Ikke la deg pelle på nesa og måtte høre på at du har gitt opp for fort. Du har virkelig vært en tålmodig engel, og funnet deg i masse fra gubbens side. Husk det, og si det til dine foreldre.

Jeg er en mester til å montere IKEA møbler. Av gammel vane så stikker jeg alltid innom "delelageret" deres og får med 1 ekstra av hver skrue til møblet jeg har vært og kjøpt. Jeg har foreløbig ikke hatt bruk for dem så mange ganger, men sist gang jeg kjøpte hyller til vesla og ikke rakk å plukke med meg "tappe" så manglet det selvfølgelig. Da var det godt å ha noen liggende i IKEA-boksen min. :ler:

Det er bra at jungeltelegrafen går rundt nå. Ikke så kult å måtte fortelle det til alle en møter hver dag. Det er vel eneste gangen jeg setter pris på telegrafen, for da vet alle det på null komma null. Ihvertfall her hvor jeg bor.

Du får shine opp kontoret i dag og sette sammen pc-bordet så du har et fint sted å være om kveldene mens du skriver mange lange innlegg her på KG!!!

Ha en god dag og en kjempe :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Titti har en godt poeng når det gjelder foreldrene dine. Og du, dette er ikke din skyld uansett. Du har vært kjempe tålmodig og gitt gubben all den tid han trengte. Du har vært fantastisk :blomst_opp:

Men jeg skjønner at du gruer deg .....

Eneste gangen man setter sikkelig pris på jungel telegrafen er ved sånne ting, for da slipper man å si det til alle man treffer.

Godt at du fikk tatt deg turen til Ikea. Og kjempe flott at alle venner stiller opp. Det er sikkelig venner det.

Masse varme tanker og :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat snakka med mamma. Jeg ringte for noe helt annet og så spør hun alltid hvordan det står til.

Så da måtte jeg bare si det. Hun tok det ganske fint, men det er jo trist. Jeg begynte å sippe litt. Vi må snakke mer om dette i morgen når jeg kommer dit, men nå er de i hvertfall forberedt. Visste ikke helt hva jeg skulle svare når hun spurte om det var noen andre involvert, jeg vil jo ikke at de skal bli sure på ham og mislike ham. Det blir for personlig også. Får tenke litt på den til i morgen.

Jeg prøvde å forklare at jeg har strukket meg veldig langt for å ordne opp i dette her, men på et eller annet tidspunkt må jeg tenke på meg selv også. Virka som de godtok den.

Måtte smile litt til å begynne med da, mamma trodde hun skulle bli bestemor da jeg sa at jeg hadde noe å fortelle henne...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grmf, det var jo noe feil på det bordet jeg kjøpte, eller rettere sagt, på det ene beinet. :evil: Det har sånne bein til å skru på for å justere høyden, og et av dem siger bare sammen, klarer ikke holde seg oppe. Så da må jeg vel på IKEA igjen i morgen.

Fikk ikke satt opp noe som helst. Fikk gjort reint noe der inne, men ikke så mye som jeg hadde tenkt.

Kom seint hjem også, møtet tok litt tid ja.

Burde egentlig jobba litt med skolefaget, men nå er jeg sliten. Har ikke lyst. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grmf, det var jo noe feil på det bordet jeg kjøpte, eller rettere sagt, på det ene beinet. :evil: Det har sånne bein til å skru på for å justere høyden, og et av dem siger bare sammen, klarer ikke holde seg oppe. Så da må jeg vel på IKEA igjen i morgen.

]

Hei det kunne jeg fortalt deg før du dro på IKEA, tror sikker 99% av alt man kjøper må man tilbake med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du jeg tror det er første gang jeg må tilbake med noe som ikke fungerer. De har innimellom vært utsolgt og jeg har etpar ganger returnert ting som jeg ikke ville ha allikevel. Jeg har vel vært heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag. Denne uka har gått litt i ett, er sliten nå. I går var jeg hos opphavet og mekka PC. Tok jo hele kvelden det. Kom hjem seint og har bare fått tid til å sove litt. Jeg VIL ordne hjemme hos meg selv også!

MÅ få kommet meg på IKEA, men når skal jeg rekke det da? :klø: Får prøve å gjøre det i helga.

Au, tidsklemma kløp meg :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...