Gå til innhold

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid.. menn fra Bærum har små tissefanter. Selv om mange er høye.

Anonymous poster hash: bef32...eb2

Ja, og små tissefanter er det verste som finnes, er det ikke?

Anonymous poster hash: cc129...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som ikke virker å skjønne at preferanser ikke er det samme som krav. Min erfaring er at de fleste preferanser(som går på utseende) ikke betyr noe når man først finner en man liker. Det gjelder både kvinner og menn.

Det er en varsellampe for meg om jeg ligger et stykke unna hennes preferanser iallefall. Fortiden har lært meg at de som oftest ender med å søke mot sine preferanser uansett. Derfor tror jeg ikke på å sette slike klare preferanser. Opp igjennom tiden har jeg blitt tiltrukket til så mye forskjellig, at det ville blitt latterlig å si at jeg har slike og slike preferanser. Så sier ei dame at hun egentlig liker høye, mørke menn, holder jeg meg godt unna henne.

Anonymous poster hash: cc129...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde egentlig vært bedre om kjæresten var lavere - eller jeg var høyere. Nakken min misliker høydeforskjellen på 25 cm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og små tissefanter er det verste som finnes, er det ikke?

Anonymous poster hash: cc129...1ae

Dealbreaker for meg iafall. Er viktig med god seksuell kjemi og jeg ser ikke poenget med å ha samleie med en på 4 cm, som han jeg var borti. Fra Bærum. Både kvinner og menn har sine preferanser, jeg kan ikke bli sur fordi en mann ikke sjekker meg opp fordi jeg har små pupper.. det er da hans preferanser at han liker store daier og det må han få lov til. Og jeg må få lov å holde meg unna små tissefanter. Det vil si no men from Bærum.

Jeg dater en på 175, syns kanskje han er litt lav da jeg er 174 men det går greit. Også er han snill og har schvær tiss.

Anonymous poster hash: bef32...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var en ensom svale.

Tror du? vel her er en til. -Og du kan regne med de nærmeste venninnene mine (10-12 stk), dette har vi faktisk diskutert en gang. Forøvrig kan du garantert regne med maaaaange andre kvinner. Det er kun de færreste som ikke har preferanser what so ever, dette gjelder begge kjønn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Tror du? vel her er en til. -Og du kan regne med de nærmeste venninnene mine (10-12 stk), dette har vi faktisk diskutert en gang. Forøvrig kan du garantert regne med maaaaange andre kvinner. Det er kun de færreste som ikke har preferanser what so ever, dette gjelder begge kjønn.

Ja, dette får du fortelle hønseflokken her inne, som går i fistel dersom en mann har ønsker i forhold til hvordan en kvinne skal se ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette får du fortelle hønseflokken her inne, som går i fistel dersom en mann har ønsker i forhold til hvordan en kvinne skal se ut.

Hmm.. Hvilke kvinner i denne tråden har skrevet at menn ikke skal ha preferanser?

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ja, dette får du fortelle hønseflokken her inne, som går i fistel dersom en mann har ønsker i forhold til hvordan en kvinne skal se ut.

Da tror jeg heller det har med måten man legger det frem på enn preferansene i seg selv.

Det er stor forskjell på om du skriver "menn liker damer med store pupper" og "jeg foretrekker damer med store pupper".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, og hvordan forklarer du da at en hvilken som helst realitykjendis kan ha sa mye sex han orker så snart han har fått trynet sitt på TV?

Og hvordan forklarer du femomenet Rune Rudberg?

Jenter har en tendens til å rasjonalisere sin egen tiltrekning mot kjendiser med noe helt annet. Slik som kona til Petter Stordalen som er to hoder høyere og 20 år yngre. Hun vil selvsagt ikke innrømme for seg selv og verden at hun er en golddiggende statusjager, men vil i stedet si at hun falt for at "han er så snill" eller noe lignende bullshit.

Det eneste det beviser er at det finnes noen type jenter som er veldig opptatt av status, det forteller ingenting om gjennomsnittskvinnen.

Et annet eksempel er bolegutter. Enkelte jenter faller pladask for de, og de får seg lett fitte når de vil ha det. Men jenter flest får helt avsmak av de.

Anonymous poster hash: 18f8f...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D-cups trenger ikke være så stort. Jeg har DD-cups, men har middels store bryster. Det er fordi jeg har en smal kropp at cups-størrelsen blir såpass stor. Mens en bred kvinne med like store bryster kunne hatt B-cups.

Anonymous poster hash: 07a49...9d8

Kjæresten min er meget smal. Hun har C-cups. Og de er ikke så store heller. Men en kvinne med bredere kropp, ville hatt svære mugger med D-cups. Og normalen er ikke akkurat så slank som henne (eller deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner vil ha en mann som er hoyere enn dem, ikke nodvendigvis veldig hoye.

Jeg er 175 cm og liker a gaa i hoye heler iblant, saa en hoy mann er absolutt aa foretrekke. Betyr ikke at jeg ikke har datet kortere menn, to stk faktisk paa min hoyde.

Har ikke noe behov for at vaare "kjonnsorganer moetes" naar vi klemmer. De moetes ofte nok, personlig, uten klaer i veien. Synes det er mer tennende med en som jeg strekker meg litt for aa kysse. Kjaeresten liker ogsaa aa ha meg liggende over brystet eller i armkroken.

Kan legge til at jeg har null problemer med menns utseendekrav til kvinner. Jeg liker dem hoye, velutdannede og selvsikre, de liker oss slanke, med langt haar og gode proporsjoner. Sounds fair enough.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 kjæresten er 189. Var aldri ute etter en "høy mann", men falt for akkurat denne mannen :)

Anonymous poster hash: 85ebc...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden har ingenting å si, men er selv 153 på sokkelesten og samboer er 188. Veldig koselig når vi står og han legger haka på huet mitt. Men har vært sammen med lavere, det har faktisk ingenting å si. Det er personen, ikke høyden.

Men har hørt tidligere at høyere menn velger lavere kvinner med brede hofter pga fertilitet. Og tidligere var høye menn synonymt med bra svømmere. Om det er sant... tja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette får du fortelle hønseflokken her inne, som går i fistel dersom en mann har ønsker i forhold til hvordan en kvinne skal se ut.

Lincoln, har lest mange av innleggene dine, og må dessverre si meg enig i mye av det du skriver. Er nok en del dobbeltmoral her inne og også i samfunnet generelt. Feminismen har på en måte gått litt for langt og det er ujevn debatt når det kommer til hva menn liker, ønsker osv osv, i forhold til kvinner

Men tilbake til topic, Høyden har nok ikke sååå mye å si, selv om det er det kvinner sier at de foretrekker. Jeg tror personlighet og sjarm har ekstremt mye å si for om en kvinne skal like deg eller ikke,også i det korte løp.(kun for sex)

Feks en gammel bekjent av meg, fra ungdomsårene, er veldig lav, men har meget god utstråling og sjarm og har vell pult xxx antall damer. Jeg derimot, som kanskje noen damer finner litt "kjekk" pgr av høyde og fysikk, har veldig lite draget på damer, nettopp på grunn av mangel på sjarm og utstråling

Så konklusjon, din personlighet og personlige egenskaper er nok det som teller mest, uansett om du er høy eller kort!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye avsporing her ja.

Hadde vært fint om flere ville svart på selve spørsmålet hvorfor høye menn er å foretrekke.



Anonymous poster hash: 6c7ec...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2m lang. Hvor er alle damene? :vetikke:



Anonymous poster hash: b24c7...f53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan legge til at jeg har null problemer med menns utseendekrav til kvinner. Jeg liker dem hoye, velutdannede og selvsikre, de liker oss slanke, med langt haar og gode proporsjoner. Sounds fair enough.

Åja, langt hår og slank figur i bytte mot minimum fem års høyere utdannelse, høres jo rett og rimelig ut.

Det er greit å ha preferanser, men ikke innbill deg at det er et fair bytte eller at det hun bidrar med er likeverdig som det han gjør i en sånt forhold. Da skal hun i det minste kompenser med at alt husarbeid er hennes plikt, når den akademiske og økonomiske balansen blir så skjev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner vil ha en mann som er hoyere enn dem, ikke nodvendigvis veldig hoye.

Jeg er 175 cm og liker a gaa i hoye heler iblant, saa en hoy mann er absolutt aa foretrekke. Betyr ikke at jeg ikke har datet kortere menn, to stk faktisk paa min hoyde.

Har ikke noe behov for at vaare "kjonnsorganer moetes" naar vi klemmer. De moetes ofte nok, personlig, uten klaer i veien. Synes det er mer tennende med en som jeg strekker meg litt for aa kysse. Kjaeresten liker ogsaa aa ha meg liggende over brystet eller i armkroken.

Kan legge til at jeg har null problemer med menns utseendekrav til kvinner. Jeg liker dem hoye, velutdannede og selvsikre, de liker oss slanke, med langt haar og gode proporsjoner. Sounds fair enough.

Åja, langt hår og slank figur i bytte mot minimum fem års høyere utdannelse, høres jo rett og rimelig ut.

Det er greit å ha preferanser, men ikke innbill deg at det er et fair bytte eller at det hun bidrar med er likeverdig som det han gjør i en sånt forhold. Da skal hun i det minste kompenser med at alt husarbeid er hennes plikt, når den akademiske og økonomiske balansen blir så skjev.

Anonymous poster hash: 918ad...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du kanskje vurdere formålet med hæler? For de er ikke en del av høyden din. Han blir ikke kortere eller mindre mann fordi dama tilfeldigvis stiller seg på to lange klosser hun fester til skoene.

Jeg er 1.87, og temmelig frustrert over alle disse småjentene som innbiller seg at jeg blir sjarmert av at de liker høyde på menn. Jeg foretrekker en jevnhøy jente, og det innebærer ikke at hun står på stylter for å nå opp til meg. Det er så utrolig mye mer spennende med ei jente av vekst som du kjenner litt tyngde på, og som faktisk strekker seg godt utover kroppen din når du ligger med henne. Jeg foretrekker selvfølgelig å være lengst, men ikke med mye mer.

Kvinner skal for all del ha sine preferanser, men hvis begrunnelsen for å like høyde på menn er at du skal ikle deg sko som gjør deg høyere enn du er, så mister de fleste menn respekten for deg. Begrunn det med at du liker å strekke deg etter et kyss, eller føle deg som pappas lille jente, men ikke impliser at det viktigste er hvordan dere ser ut på utstilling. Det blir bare for turn off.

:takke::5: Noen som har forstått det. Jeg er jente på 180 cm, og har faktisk fått høre "Du må finne deg en mann på nesten 2 meter slik at du kan gå med høye hæler ved siden av ham". Altså, unnskyld meg. Jeg kan da fint bruke høye hæler sammen med en mann under 190 også, jeg er fortsatt lavere enn ham uten skoene og det tror jeg de fleste oppegående mennesker er i stand til å se selv når jeg har på meg høye sko.

Anonymous poster hash: 12d55...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, langt hår og slank figur i bytte mot minimum fem års høyere utdannelse, høres jo rett og rimelig ut.

Det er greit å ha preferanser, men ikke innbill deg at det er et fair bytte eller at det hun bidrar med er likeverdig som det han gjør i en sånt forhold. Da skal hun i det minste kompenser med at alt husarbeid er hennes plikt, når den akademiske og økonomiske balansen blir så skjev.

Åja, langt hår og slank figur i bytte mot minimum fem års høyere utdannelse, høres jo rett og rimelig ut.

Det er greit å ha preferanser, men ikke innbill deg at det er et fair bytte eller at det hun bidrar med er likeverdig som det han gjør i en sånt forhold. Da skal hun i det minste kompenser med at alt husarbeid er hennes plikt, når den akademiske og økonomiske balansen blir så skjev.

Anonymous poster hash: 918ad...e42

Hva skjedde her, Meandro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...