Belle Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 12. oktober 2012 Heeeeeeelg og friuke,deeeeeeilig Ønsker dere alle sammen en nydelig helg!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. oktober 2012 #182 Del Skrevet 12. oktober 2012 Håper du får en strålende helg, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #183 Del Skrevet 11. mai 2013 Heisann dere Som dere ser er jeg svært lite aktiv her på KG,jeg titter bare innom av og til. Dagene,ukene og månedene bare flyver avgårde. Har vært på KG siden starten så til tider er jeg litt lei. Generelt litt lei av Internett verdenen Men som sagt jeg lurer i kulissene i ny og ne. Ønsker dere alle en nydelig vår og ha en fantastisk god sommer! En god klem til alle "kjente" Pst! I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 1. august 2013 Forfatter #184 Del Skrevet 1. august 2013 Fortsatt god sommer alle sammen! I dag starter jeg en etterlengtet ferie. Kofferten er pakket og alt er klart for å reise nordover Blir godt å treffe venner og familie. Håper dere alle har det fint ogat dere griper dagene God sommerklem fra Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. oktober 2013 #185 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei Belle ja nå var det lenge siden sist. Selv om du bare lurer i kulissene er det jo kjekt og komme tilbake å se at noen har husket på deg håper alt fortsatt er bra med deg og dine og at du hadde en fin tur norover. Jeg reiser på hytten i Hægebostad i helgen så du får se etter røykskyer i fjellheimen he,he. Ønsker deg en fin høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #186 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei Belle ja nå var det lenge siden sist. Selv om du bare lurer i kulissene er det jo kjekt og komme tilbake å se at noen har husket på deg håper alt fortsatt er bra med deg og dine og at du hadde en fin tur norover. Jeg reiser på hytten i Hægebostad i helgen så du får se etter røykskyer i fjellheimen he,he. Ønsker deg en fin høst. Hei Odisi Så koselig å få en hilsen i fra deg. Alltid koselig å bli husket på Her er alt fint, har begynt på friuka så nå nyter jeg dagene å forbereder høsten for fullt. Hva med deg? Hægbostda ja,det er der du har hytta Da har du hytta Max 2 mil fra der jeg bor Håper du nyter dagene og høsten og at livet smiler til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå