Gå til innhold

Skriv en hilsen til Belle..!!


Belle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

Heisann dere :)

Som dere ser er jeg svært lite aktiv her på KG,jeg titter bare innom av og til.

Dagene,ukene og månedene bare flyver avgårde.

Har vært på KG siden starten så til tider er jeg litt lei. Generelt litt lei av Internett verdenen :)

Men som sagt jeg lurer i kulissene i ny og ne.

Ønsker dere alle en nydelig vår og ha en fantastisk god sommer! :)

En god klem til alle "kjente" :klem:

Pst! I'll be back ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsatt god sommer alle sammen! I dag starter jeg en etterlengtet ferie. :) Kofferten er pakket og alt er klart for å reise nordover :)

Blir godt å treffe venner og familie.

Håper dere alle har det fint ogat dere griper dagene :)

God sommerklem fra Belle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest odisi73

Hei Belle :) ja nå var det lenge siden sist. Selv om du bare lurer i kulissene er det jo kjekt og komme tilbake å se at noen har husket på deg ;) håper alt fortsatt er bra med deg og dine og at du hadde en fin tur norover. Jeg reiser på hytten i Hægebostad i helgen så du får se etter røykskyer i fjellheimen he,he. Ønsker deg en fin høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Belle :) ja nå var det lenge siden sist. Selv om du bare lurer i kulissene er det jo kjekt og komme tilbake å se at noen har husket på deg ;) håper alt fortsatt er bra med deg og dine og at du hadde en fin tur norover. Jeg reiser på hytten i Hægebostad i helgen så du får se etter røykskyer i fjellheimen he,he. Ønsker deg en fin høst.

Hei Odisi :) Så koselig å få en hilsen i fra deg. Alltid koselig å bli husket på ;) Her er alt fint, har begynt på friuka så nå nyter jeg dagene å forbereder høsten for fullt. Hva med deg?

Hægbostda ja,det er der du har hytta :) Da har du hytta Max 2 mil fra der jeg bor :)

Håper du nyter dagene og høsten og at livet smiler til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...