Saeria Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 Noen som vet hvordan man går frem for å forbedre disse karakterene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2004 #2 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tok opp igjen et fag på friundevisningen. Måtte følge timer på kveldstid (tror at det var 2-3 timer i uka) og ta muntlig eksamen etter et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 Det kommer litt ann på hvilket (hvilke) fag det er også.. I de fleste fag kan du melde deg opp til eksamen som privatist, og så lese selv hjemme. Ta kontakt med en skole og hør da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2004 Tusen takk for svar. Jeg har lyst/må kanskje ta opp 1MX, 2KJ og noen andre fag. De to første er jeg ikke flink i, og kan derfor ikke lese meg til det selv. (Har store problemer med regnestykker med bokstaver i :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #5 Del Skrevet 31. mai 2004 Det går også ann ta opp igjen fag ved Oslo voksenopplæring. De har de fleste fag fra viideregående skole. Og det er ganske mye billigere enn andre private tilbud. Prisen avhenger av hvor gammel du er, og om det er forbedring til bedre karakter eller om du må hå en "stå"-karakter. Også må du jo bo i Oslo da Har gått der selv, og har bare positivt å si! Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #6 Del Skrevet 31. mai 2004 Sorry.. NÅ så jeg jo at du bor i Bergen!! Unnskyld! (men litt misunnelig også! ) Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Sorry.. NÅ så jeg jo at du bor i Bergen!! Unnskyld! (men litt misunnelig også! ) Caro Det gjør da ingenting. For alt jeg vet så kan det jo være at vi flytter til Oslo. Uansett så er det ikke sikkert jeg skal ta opp fag. Jeg får bruke sommeren på å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Skrevet 31. mai 2004 #8 Del Skrevet 31. mai 2004 Vet de har Sonans PrivatGymnas i Bergen, der finner du mange i din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mai 2004 Vet de har Sonans PrivatGymnas i Bergen, der finner du mange i din situasjon. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. juni 2004 #10 Del Skrevet 1. juni 2004 Det gjør da ingenting. For alt jeg vet så kan det jo være at vi flytter til Oslo. Liten avsporing, men det hørtes ut som en god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juni 2004 Liten avsporing, men det hørtes ut som en god plan! Hehe.. Jeg vet nå ikke helt om jeg har så gruelig lyst til å bo i den store byen, men det kan jo hende at det skjer en dag. En vet aldri med Saeriamannens yrke. Da er det hvertfall bra at noen kjente bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå