AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #41 Skrevet 8. mars 2014 Så du mener det er helt irrelevant om vedkommende f.eks.er syk (sliter med depresjon eller angst) eller om de bare ikke gidder å møte opp pga.laber interesse? Anonymous poster hash: 78756...038 De aller, aller fleste er ikke interessert i personer med såpass alvorlige problemer. Å starte familie med dem er utenkelig - å med vilje utsette barn for foreldre med angst er direkte ondt - å få et velfungerende samliv nesten umulig, sansynligheten for at en blir utsatt for psykisk eller fysisk mishandling stiger drastisk.. Alt i alt holder fornuftige folk seg unna. Jeg ville synes det var mer positivt at h*n bare ikke gadd.Anonymous poster hash: 59dcc...1b6 3
Gjest Runforit Skrevet 9. mars 2014 #42 Skrevet 9. mars 2014 Å allerede vise at en ikke kan holde avtaler før første date er en dealbreaker for min del. En gang fordi noe uforutsett har dukket om kan jeg se gjennom fingrene med, men to og tre ganger. Hell no. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #43 Skrevet 9. mars 2014 De aller, aller fleste er ikke interessert i personer med såpass alvorlige problemer. Å starte familie med dem er utenkelig - å med vilje utsette barn for foreldre med angst er direkte ondt - å få et velfungerende samliv nesten umulig, sansynligheten for at en blir utsatt for psykisk eller fysisk mishandling stiger drastisk.. Alt i alt holder fornuftige folk seg unna. Jeg ville synes det var mer positivt at h*n bare ikke gadd.Anonymous poster hash: 59dcc...1b6 Her forstår jeg deg slik at du mener personer med angst utsetter andre for mishandling. Er det det du mener? I såfall - legg gjerne ved link til forskning som støtter dette utsagnet. Klarer ikke sette dette på en annen konto enn kontoen for uvitenhet.Anonymous poster hash: d4318...de6 1
lealon Skrevet 10. mars 2014 #44 Skrevet 10. mars 2014 Sånne ting er veldig vanskelig, men tenk selv etter.. Hadde dette skjedd med en venninne av deg hadde du mest sannsynlig sagt at hun burde droppe han? Selv om du liker han veldig godt betyr det ikke at han er den rette for deg. Når man liker noen velger man å tro det beste hele tiden, men jeg tror ærlig talt det beste i denne situasjonen er å droppe han. Han har tydeligvis ikke tid til deg og da burde du ikke prioritere han heller 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå