Gå til innhold

han avlyser alltid daten. hvorfor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er IKKE interressert i deg.

Hvorfor ber han meg ut da om han ikke er interressert??

"Er alltid greit å ha ei dame på gang. Hvis det skjærer seg med ei, så kan jeg trøste meg med ei anna ei.. " denne setningen har jeg fått høre av X antall kompiser opp gjennom åra.

Men utifra det jeg leser her. Så har ikke du noe problem med å være ei dørmatte han kan bruke når han føler for det.

Gi klar beskjed! Gutter leser ikke mellom linjer. Er du lei av at han avlyser avtaler. SÅ si det da! lag andre planer de dagene han har bedt deg ut og om han lurer på hvor du er. Er det bare å si: Jeg regna ikke med det ble noe. Så nå er jeg på hyttetur/Cruise/Trening/hos ei venninne..

Anonymous poster hash: 44616...e6d
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en slik mann som avlyste men stadig kom med forslag til nye avtaler. "Han er ikke interessert" var svaret jeg fikk her på KG,men jeg slo meg ikke helt til ro med det,fordi jeg visste han ikke datet noen andre.

Til slutt tok jeg mot til meg å spurte rett ut hvorfor han holdt på slik.

Det viste seg da at han slet med alvorlig depresjon og ikke ville møte meg fordi han ikke ville jeg også skulle bli deppa.

Anonymous poster hash: 78756...038
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en slik mann som avlyste men stadig kom med forslag til nye avtaler. "Han er ikke interessert" var svaret jeg fikk her på KG,men jeg slo meg ikke helt til ro med det,fordi jeg visste han ikke datet noen andre.

Det viste seg da at han slet med alvorlig depresjon og ikke ville møte meg fordi han ikke ville jeg også skulle bli deppa.

Så poenget mitt er: Det er for tidlig å si hva som er tilfelle med mannen du dater ts. Avvent situasjonen og se om han dukker opp igjen. Ikke kontakt ham, bare vent til han gjør det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Så poenget mitt er: Det er for tidlig å si hva som er tilfelle med mannen du dater ts. Avvent situasjonen og se om han dukker opp igjen. Ikke kontakt ham, bare vent til han gjør det.

Hvordan gikk det i ditt tilfelle? Har dere truffet hverandre og eventuelt blitt et par?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo skje det også, men sannsynligheten er vel størst for at han ikke er så interessert (?).

Har opplevd at en mann selv har tatt initiativ til å møtes, men så har det aldri blitt noe. Gang på gang. Etter hvert fant jeg ut at han hadde møtt en annen han heller ville ha. Mulig jeg er litt brent, men etter denne opplevelsen har jeg tatt det for gitt at en mann som ikke får ut fingeren - han er rett og slett ikke så interessert, eller han har møtt en annen som er mer spennende. Jeg spurte han t.o.m rett ut om han fortsatt var interessert, fordi jeg fikk inntrykk av at han ikke var det - og jada, han var kjempe "keen" som han sa. Når han sa dette, holdt han faktisk på med en annen, har jeg funnet ut i ettertid da. Så jeg klarer ikke helt stole på sånt lenger.

Anonymous poster hash: 3ed00...df9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du drev og prøvde å få tilbake mannen din, bebisss? Ikke lenge siden du var knuuust av kjærlighetssorg. Det gikk fort over ja?

Anonymous poster hash: 0518d...452
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis holder han på med en annen han nettopp har møtt, eller avvikler noe gammelt han føler seg ferdig med.

Stort sett er det i alle fall en annen dame inne i bildet når man oppfører seg på den måten.

Glem han så lenge, og hvis han tar kontakt igjen og dere faktisk møtes, så ta ting som de kommer. Han skal i det minste ha bonus for at han ikke holder på med dere begge samtidig.

Anonymous poster hash: 19a47...7f6
AnonymBruker
Skrevet

Om dette var grunnen hadde jeg uansett vært uinteressert i å fortsette å date.

Anonymous poster hash: 04be6...65a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det i ditt tilfelle? Har dere truffet hverandre og eventuelt blitt et par?

Vi er ikke et par enda,men holder kontakten og begge tar omtrent like mye initiativ til å treffes.

Han er fortsatt ganske syk,så jeg vet ikke om jeg noen gang kan ha et vanlig forhold med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Om dette var grunnen hadde jeg uansett vært uinteressert i å fortsette å date.

Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi mannfolk er noen vinglefanter som skifter meninger oftere enn jeg skifter tampong..

Man kan bare glemme å forstå det for sånn er dessverre menn. De kan si en dag at de er kjempeinteressert i deg og vil bli sammen med deg, dagen etter har han blitt sammen med ei anna. Skjønner meg ikke på menn.

Anonymous poster hash: 10254...b30

hvorfor sier du "menn"? jeg er jente og er ganske vinglepetter selv. kan være interessert det ene øyeblikket og uinteressert det andre. gjelder ikke bare menn. syns alltid menn blir stigmatisert

Anonymous poster hash: c5627...d97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det?

Fordi jeg har dårlig erfaringer fra et forhold med noen med psykiske problemer. Det er ikke noe jeg med åpne øyne går inn i en gang til.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har dårlig erfaringer fra et forhold med noen med psykiske problemer. Det er ikke noe jeg med åpne øyne går inn i en gang til.

Forstår det. Jeg er veldig i tvil om jeg orker å gå inn i dette.

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvorfor når det skjer flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Ok, mulig jenter og gutter er så forskjellige i handlingsmønster at dette bare er bortkastet, men here goes;

Jeg møtte en for to år siden ca, som jeg egentlig hadde skikkelig trua på, men så avlyste jeg den ene avtalen etter den andre, fordi jeg hadde det egentlig ganske kjipt i den perioden, og i tillegg hadde jeg veldig dårlig selvtillit, og tenkte som så at hvis han lærer meg å kjenne, så kommer han til å miste interessen uansett, for å toppe det hele var jeg kjempesjenert.

Han ga til slutt opp, noe jeg forstår mer enn godt.

For noen måneder siden fant vi på veldig tilfeldig vis tilbake til hverandre igjen, og vi dater enda. Nå avlyser jeg ikke en eneste avtale, for jeg har visst endt opp med å falle med hode først i det jeg mistenker er en forelskelse.

...Derfor tenker jeg at "han er ikke interessert" KAN være en grunn, men det kan også være så mye annet, TS. Håper du finner ut av det :-)

Uansett er nok ballen på HANS banehalvdel nå, så får vi bare håpe han gjør noe med det snart :)

Og det er derfor jeg mener at det er viktig å ikke tenke det verste og skape drama! Er det meningen så er det meningen og det er MANGE menn som har det sånn som du hadde det. Det ser man jo også fra den andre meldingen over her om han som var deprimert.

Det beste er som du sier å la det ligge litt og så se hva som skjer.. :) Går fint ann å sende en melding etter noen måneder å høre hvordan det går med han og se om han er like avlysende da også.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tre ganger har vi avtalt å møtes men hver gang har han avlyst. Vi skulle møtes tidligere idag og jeg prøvde å ringe men han svarte ikke. Skal jeg prøve å ringe igjen eller sende sms eller bare vente til han tar kontakt?

Anonymous poster hash: 70a5c...266

Hm. Det er iallfall tydelig at strategien du har brukt frem til nå, ikke fungerer. Du er åpen om hva du føler, altså når du ønsker kontakt, tar du kontakt.

Men dette responderer han ikke på.

Jeg synes derfor at du burde droppe han, og heller bruke energien din på en fremtidig gutt som føler at han bør svare deg.

Men dersom du bytter strategi, og spiller kald tilbake, ikke tar kontakt, ikke svarer på meldingene han eventuelt sender, så kan det hende han blir interessert igjen.

Men det er jo bare en sånn katt-mus lek.

Så konklusjonen: Dropp han.

Anonymous poster hash: 9c7f7...7ee

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Bare si til ham "skjønner at du ikke er interessert, så la oss bare drite i det. Lykke til videre".

Enig.

• Liker 2
Skrevet

Trodde du drev og prøvde å få tilbake mannen din, bebisss? Ikke lenge siden du var knuuust av kjærlighetssorg. Det gikk fort over ja?

Anonymous poster hash: 0518d...452

Jeg prøvde men det gikk ikke. Denne daten er mye for at jeg skal komme meg videre og se at det finnes andre kjeke menn. Betyr ikke at jeg slenger meg til sengs og stifter familie med en gang. Jeg trenger å komme meg ut og se på "menyen" men nå fikk jeg jo ikke komt meg ut da så da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvorfor når det skjer flere ganger.

Så du mener det er helt irrelevant om vedkommende f.eks.er syk (sliter med depresjon eller angst) eller om de bare ikke gidder å møte opp pga.laber interesse?

Skrevet

Så du mener det er helt irrelevant om vedkommende f.eks.er syk (sliter med depresjon eller angst) eller om de bare ikke gidder å møte opp pga.laber interesse?

Hvis en person sliter så mye med depresjon eller angst at personen gjentatte ganger må avlyse avtaler så vil jeg si at det ikke er liv laga, ja.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...