Gå til innhold

han avlyser alltid daten. hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tre ganger har vi avtalt å møtes men hver gang har han avlyst. Vi skulle møtes tidligere idag og jeg prøvde å ringe men han svarte ikke. Skal jeg prøve å ringe igjen eller sende sms eller bare vente til han tar kontakt?

Anonymous poster hash: 70a5c...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem det, han er ikke interessert.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sier seg selv. Hadde han vært keen hadde han tatt kontakt. Control+alt+delete han du.

Anonymous poster hash: 10254...b30
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis han ikke er interessert, hvorfor ber han meg ut på date da?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mannfolk er noen vinglefanter som skifter meninger oftere enn jeg skifter tampong..

Man kan bare glemme å forstå det for sånn er dessverre menn. De kan si en dag at de er kjempeinteressert i deg og vil bli sammen med deg, dagen etter har han blitt sammen med ei anna. Skjønner meg ikke på menn.

Anonymous poster hash: 10254...b30

• Liker 9
Skrevet

Drit i det. Han har fått nok sjanser. Ikke se på hva han sier, se på det han faktisk gjør.

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Ta hintet, også dropper du han :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forbanna mannfolk da. Jeg hadde planlagt hva jeg skulle ha på meg og alt. Jeg likte han veldig godt :(

• Liker 2
Skrevet

Bare si til ham "skjønner at du ikke er interessert, så la oss bare drite i det. Lykke til videre".

• Liker 6
Skrevet

Huff :P Vart invitert på date av ein sånn fyr ein gang. Eine daten vart vi sittande på rommet hans der søstera satt og spilte tv-spill (hurra). Andre daten skulle han "bare" kjøre kompiser ut på byn og vart visst plutselig med dei ut uten å si ifra. Der satt eg heile fredagskvelden i sofaen med stearinlys.. Til slutt sendte eg melding om at "Hei! Seks timer du skulle vore her. Eg går å legger meg. Har mange andre ting å ta meg til enn å vente på nokon som aldri kjem. Hadet" :P Lite å samle på..

Vent til han gir lyd fra seg. Om han gir lyd fra seg. Glem han enn så lenge, og si til han at du har bedre ting å ta deg til enn å sitte å vente på han som avlyser tre ganger på rad. Då lager du heller andre planer.

• Liker 3
Skrevet

Men da vil jeg brenne alle broer hvis jeg skriver det til han. Jeg lar det bare være så får jeg prøve å ikke se på mobilen hvert eneste sekund og håpe :( møkkamann

Skrevet

Jaja.. der fucka dataen og jeg kom frem i lyset :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hold på med en fyr som snakket om at han skulle ta meg med ut på middag MANGE ganger. Til slutt, da han fortsatt ikke faktisk hadde satt en konkret dag og tid, spurte jeg når han hadde lyst å gå ut å spise. Da fikk jeg melding tilbake at : hahaha, han var blakk da, så det visste han ikke. Da skjønte jeg vel egentlig at han ikke var så hypp. Men jeg var jo veldig intressert, så tok ikke hintet helt, før han plutselig var blakk hver uke. Han var veldig intr i å ta meg med ut sa han, men han hadde jo aldri penger. Så kom det en helg hvor jeg møtte han helt tilfeldig på byen, der satt han med en dame i armkroken ;) hvorfor han ikke bare kunne si at han hadde møtt en annen er et mysterium for meg, men.

Anonymous poster hash: 06ed1...faf

• Liker 3
Skrevet

Har selv vært borti den der før. Gir dem en eller to sjanser. Men tredje gangen, over og ut. Litt sånn third strike prinsipp. Å si noe er en ting, men å gjøre det er noe helt annet.

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk bare holde avtaler? Nå har jeg bare hatt dårlig erfaringer med mannfolk og nå skjer det igjen. Jeg tar heller hunden med på en date :(

AnonymBruker
Skrevet

For å ha backup, hvis det ikke dukker opp noe annet spennende den dagen.

Anonymous poster hash: 07ebf...42d

Skrevet

Bare si til ham "skjønner at du ikke er interessert, så la oss bare drite i det. Lykke til videre".

Anbefaler det ikke.. det gir bare inntrykket av drama.. bedre å ikke gi lyd og heller se om han tar kontakt..

• Liker 4
Skrevet

Men da vil jeg brenne alle broer hvis jeg skriver det til han. Jeg lar det bare være så får jeg prøve å ikke se på mobilen hvert eneste sekund og håpe :( møkkamann

Bare la det være du.. og neste gang så legger du ikke så mye energi eller håp i noe, for da slipper du å bli skuffa.. Det kan være mye som svirrer oppi hodet hans, og han trenger ikke være en møkkamann.. kanskje er han nervøs, kanskje er han usikker, kanskje er han stressa med noe osv..

Det beste du kan gjøre er å smile og gå videre med livet og gjøre noe fint for deg selv.. å sitte hjemme og sutre og være irritert hjelper ingen! Ta på deg det du hadde tenkt til å ha på deg og ta deg et glass vin med en veninne, eller spar antrekket til i morra og gjør noe kjekt da.. Eller hopp inn på Tinder og se om du får til en spontan date med noen..

• Liker 1
Skrevet

Ok, mulig jenter og gutter er så forskjellige i handlingsmønster at dette bare er bortkastet, men here goes;

Jeg møtte en for to år siden ca, som jeg egentlig hadde skikkelig trua på, men så avlyste jeg den ene avtalen etter den andre, fordi jeg hadde det egentlig ganske kjipt i den perioden, og i tillegg hadde jeg veldig dårlig selvtillit, og tenkte som så at hvis han lærer meg å kjenne, så kommer han til å miste interessen uansett, for å toppe det hele var jeg kjempesjenert.

Han ga til slutt opp, noe jeg forstår mer enn godt.

For noen måneder siden fant vi på veldig tilfeldig vis tilbake til hverandre igjen, og vi dater enda. Nå avlyser jeg ikke en eneste avtale, for jeg har visst endt opp med å falle med hode først i det jeg mistenker er en forelskelse.

...Derfor tenker jeg at "han er ikke interessert" KAN være en grunn, men det kan også være så mye annet, TS. Håper du finner ut av det :-)

Uansett er nok ballen på HANS banehalvdel nå, så får vi bare håpe han gjør noe med det snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...