Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 I dag hadde jeg nytt blad på høvelen og etter en stund siden kontakt med typen, var det på tide å fjerne stubbene. Men de nye bladene ble overskarpe og ivrige, så en liten del av stripa mi forsvant! Det tok meg lang tid å spare opp til den!!! Og hva er igjen? EN DOTT! Meg og fyren er av samme oppfatning at ingen hår = turnoff for det minner om liten jente. Men er en dott nok til å drepe lysten (tror dere? skriv hva dere tror) dette var ikke gøy, jeg sitter og skjelver her, og hyperventilerte, for det ville vært som at en gutt kappet av 1,7 cm av tissetassen sin, iallfall for meg! Hvor lang tid vil det ta å vokse ut hårene igjen ca tror dere? Takk for oppmerksomhet. Jeg tror jeg tar med noen futuramaepisoder bort jeg, i tilfelle ting går galent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mai 2004 #2 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke greit med alle problemene her i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 Beklager men dette er patetisk Pterodactylkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #4 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg vet jeg er patetisk, men ville vært fint med noen svar på hvor lang tid det tar før det vokser ut, og du vet vel dette med kjønnshår pga brazillian osv hvis du tar det jevnlig? Og har ikke alle lov å være litt patetiske iblant? Nå skal jeg fortsette og løpe hysterisk rundt i rommet, hvis dere unnskylder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #5 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg vet jeg er patetisk, men ville vært fint med noen svar på hvor lang tid det tar før det vokser ut, og du vet vel dette med kjønnshår pga brazillian osv hvis du tar det jevnlig? Og har ikke alle lov å være litt patetiske iblant? Nå skal jeg fortsette og løpe hysterisk rundt i rommet, hvis dere unnskylder meg. Jeg tok et lite søk på nettet og det stod ingenting om hvor fort akkurat kjønnshår vokser for det var visst store individuelle forskjeller, men generelt vokser kroppshår i gjennomsnitt vokser 1-2 mm per uke. Så du kan vel regne med at det tar noen måneder for hårpryden din er helt som før. Best å være litt forsiktig med høvelen neste gang. Og jeg tror nok kjæresten din overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #6 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tar brazilian jevnlig så min hårvekst er sterkt svekket men jeg er nok ikke helt på jordet hvis jeg sier mellom 4-6 uker før håret er fullt utvokst. Men seriøst- ta deg sammen jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 31. mai 2004 #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Èn ting forunder meg stadig: Er det virkelig slik at dotten/stripa/hår eller ikke hår som er det som er avgjørende for om man vil ha en person som kjærete eller ikke :-( Hvis det er dèt - da tror jeg faktisk ikke den personen er "den rette"....... En slik partner ønsker ikke jeg meg hvertfall Og nok en gang er dette min mening 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #8 Del Skrevet 31. mai 2004 Håret nedentil blir mer og mer viktig og det sier endel om deg som person, om du liker å ta vare på deg selv etc. Synes ikke det er så rart at så mange er opptatte av det. Kvinner/menn med en kjempebush synes jeg er direkte frastøtende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. mai 2004 #9 Del Skrevet 31. mai 2004 Håret nedentil sier endel om deg som person' date=' om du liker å ta vare på deg selv etc. [/quote'] Hmm... Hår er til for å beskytte og for å holde usunne bakterier borte, likevel er det de som fjerner håret som tar best vare på seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #10 Del Skrevet 31. mai 2004 Normal hygiene overtar hårenes oppgave for beskyttelse, dette har vært diskutert så uendelig mange ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #11 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tror du kan lene deg tilbake og ta livet knusende med ro, Kaka. Så tent som du og typen er på hverandre vil det garantert ikke bli noe stort problem at stripa midlertidig er bytta ut med en dott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #12 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, det kan du lure på. Og hva som er frastøtende eller ikke kan jo diskuteres, personlig synes jeg at å fjerne alt hår er frastøtende. Ingen kan vel si at det ene eller det andre er det eneste riktige. Å si at en som lar det vokse fritt ikke tar vare på seg selv er å overdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #13 Del Skrevet 31. mai 2004 Det tar vel 2+ uker før håret vokser tilbake, spørs vel litt på hvilken lengde du vil ha.. En liten kommentar til Mezzaluna. Du må være veldig ung og (eller) ha veldig dårlig selvtillit. Mennesker som har det bra med seg selv, har ikke et slikt behov for å hevde seg selv på bekostning av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #14 Del Skrevet 31. mai 2004 En liten kommentar til Mezzaluna. Du må være veldig ung og (eller) ha veldig dårlig selvtillit. Mennesker som har det bra med seg selv' date=' har ikke et slikt behov for å hevde seg selv på bekostning av andre.[/quote'] Jepp, der traff du blink gitt Noe av det verste jeg ser om sommeren er jenter i bikini med en viltvoksende bikinilinje- hvordan det kobles til lav selvtillit er jeg ikke helt sikker på men som du sier, jeg er jo ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #15 Del Skrevet 31. mai 2004 Mange fjortiser hakker på andre for å føle seg bedre. Men som du sier, du er ung..så det er håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast gjest Skrevet 31. mai 2004 #16 Del Skrevet 31. mai 2004 Typisk en registrert bruker å ta opp et tema som dette. For meg høres dette ut som et luksus-problem som ikke hører hjemme her. Hilsen fast gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #17 Del Skrevet 31. mai 2004 Mange fjortiser hakker på andre for å føle seg bedre. Men som du sier' date=' du er ung..så det er håp [/quote'] Når henger jeg ikke ut en bestemt person, og ja, ett stort minus med sommeren er folk som ikke steller seg. Det er ikke hyggelig å sitte på uteresturant og få folks kroppshår rett i fleisen eller å være på stranden og se kjønnshår som tyter ut av bikinibuksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 31. mai 2004 #18 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, la oss alle finne fram både høvel, voks og pinsett! Vi kan jo ikke risikere at andre mennesker blir støtt av kroppshåret vårt! Fysj og fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #19 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tar brazilian jevnlig (...snip...). Gjør du det selv, eller finnes det steder hvor man kan få det utført? I så fall hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #20 Del Skrevet 31. mai 2004 I dag hadde jeg nytt blad på høvelen og etter en stund siden kontakt med typen, var det på tide å fjerne stubbene. Men de nye bladene ble overskarpe og ivrige, så en liten del av stripa mi forsvant! Det tok meg lang tid å spare opp til den!!! Og hva er igjen? EN DOTT! Meg og fyren er av samme oppfatning at ingen hår = turnoff for det minner om liten jente. Men er en dott nok til å drepe lysten (tror dere? skriv hva dere tror) dette var ikke gøy, jeg sitter og skjelver her, og hyperventilerte, for det ville vært som at en gutt kappet av 1,7 cm av tissetassen sin, iallfall for meg! Hvor lang tid vil det ta å vokse ut hårene igjen ca tror dere? Takk for oppmerksomhet. Jeg tror jeg tar med noen futuramaepisoder bort jeg, i tilfelle ting går galent. Djiiizez! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå