Gå til innhold

eksamen igjen.....!

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

Hjeeeelp! Nå er det eksamen igjen! Har eksamen i morgen, i praktiske sykepleieferdigheter. Føler at jeg kan prossedyrene ganske greit, men når det kommer til alt rundt....... :murvegg: Føler at alle andre klarer alt så mye bedre...(håper det bare er en fortvilet følelse oppe i alt dette...) Som jeg har skrevet i et innlegg før, sliter jeg sinnsykt med nerver før, og under eksamen, Gruer meg utrolig.....tenk om alt bare stopper opp og jeg får jernteppe da......UFF!!

Gleder meg til i omrgen klokken tolv! Da skal det smake godt med en god og kald halvliter i sola....(håper det er masse sol....)

Kryss fingrene for meg da!!! :roll:

Måtte bare få ut litt frustrasjon....før jeg fortsetter med lesingen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elenath

Krysser fingre for deg hvis du krysser for meg. :) Har alt hatt tre eksamener, men har fortsatt tre igjen. Får nok ikke sommerferie før 22. juni jeg. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :tommelsmil: Dette kommer til å gå kjempebra, og tenk at i morgen er du ferdig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Tusen takk, alle sammen!

Elenath: Skal krysse fingrene for deg jeg! Helt frem til 22. juni! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei baby-E!

Jeg skal også opp imorgen, sitter og leser om sårstell og bandasjer til ditt og bandasjer til datt. Ganske deilig å være først ute den første dagen egentlig, så hører man ikke så mye annet fra alle andre, det kan gjøre en ganske nervøs...

Gruer meg ganske mye, men håper så inderlig at det går bra, så jeg kan si at NÅ har jeg sommerferie!

Jeg ønsker deg lykke til imorgen, og også med karakteren på mappeeksamen som faller imorgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg skal ha den siste av tre eksamener på fredag... Men har fått halsbetennelse så jeg orker ikke lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Jeg stod på testen, kom opp i munnbind og leier.

Det jeg måtte vise på leie var Fowlers- og Thoraxleie. Var først ute, og gjorde det bra sa sensor.

Vi hadde en sensor vi ikke kjente, men hun var rolig og grei. En av de pågruppen min stod ikke. Vi var i alt 3.

Hvordan gikk det med deg?

Hva kom du opp i?`

Nå er det bare å vente på at klokken blir 14:00, så mappeeksamenskarakteren blir lagt ut på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...