Gå til innhold

alle disse "deiige" sextingene

PREDATOR

Anbefalte innlegg

Inspirert av linken alle disse dume sextingene starter jeg tråden, Hva tenner deg før og under sex???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

Vi har for stor selvrespekt til å legge ut om det på internett når en mann spør, forstår du ikke det er derfor du har så få svar????!?!?!?!?!

eller seriøst så står det helt stille nå. Sikkert noe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girly

før sex så liker jeg at han dasker meg på den sexy rompen min og skriker til meg: yeah baby yeah baby.

Så har vi alltid to liter med olje på lager :) da blir vi så glatt og god at vi glir godt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et realt rollespill med mye slag, klyping og bonding, gjerne kombinert med at partneren tvinger meg (hvis det er en mann) eller jeg tvinger partneren (hvis det er ei jente) til å gjøre ting jeg egentlig ikke tør men gjerne vil. Bruke bleier feks.

Jeg liker å bli brukt, på grensa til missbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GullBrun

Jeg er en jente på 28 år som liker FØR sex:

at mannen leker med alle dildoene mine foran meg. Det er så spennende å se på. ETTER sex liker jeg aller best at mannen min bruker den største turbo-dildoen min på seg selv og meg. Deretter pleier vi å helle sitron, salt, kaffe, juice og toast over kroppene våre. Så pleier vi å avslutte med litt Vikingarna og lakk og lær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...