AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Det står noe om at det kan bli kornproblemer med tanke på krig i Ukraina, og de snakker om at Norge må ha kornlagre osv... Mine barn elsker honningkorn, er det fare for at det snart blir stopp av det?, bør vi kjøpe inn litt ekstra slik at de har? Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Honningkorn? Hva slags plante er det?Anonymous poster hash: c29c9...4d9
Druid Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Det står noe om at det kan bli kornproblemer med tanke på krig i Ukraina, og de snakker om at Norge må ha kornlagre osv... Mine barn elsker honningkorn, er det fare for at det snart blir stopp av det?, bør vi kjøpe inn litt ekstra slik at de har? Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad ehhh Det korte svaret: nei.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Det står noe om at det kan bli kornproblemer med tanke på krig i Ukraina, og de snakker om at Norge må ha kornlagre osv... Mine barn elsker honningkorn, er det fare for at det snart blir stopp av det?, bør vi kjøpe inn litt ekstra slik at de har? Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad Nesten alt honningkorn produseres i Ukraina, så det bør man nok hamstre, ja. Anonymous poster hash: 58ec7...b93
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Nesten alt honningkorn produseres i Ukraina, så det bør man nok hamstre, ja. Anonymous poster hash: 58ec7...b93 Vil de norske myndighetene/regjeringen ta ansvar for at vi i Norge har nok honningkorn hvis det blir krig der? Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Vil de norske myndighetene/regjeringen ta ansvar for at vi i Norge har nok honningkorn hvis det blir krig der? Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad Jeg tror ikke honnikorn er myndighetenes førsteprioritering dersom det bryter ut krig. Kanskje du heller kan gi ungene dine skikkelig mat, ikke hvete dynket i sukker? Anonymous poster hash: bc3fc...56d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Jeg tror ikke honnikorn er myndighetenes førsteprioritering dersom det bryter ut krig. Kanskje du heller kan gi ungene dine skikkelig mat, ikke hvete dynket i sukker? Anonymous poster hash: bc3fc...56d Jeg gjør det, men de elsker honningkorn så de får det av og til. De er så søte at det fortjener de. Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 er det honnikorn du mener? Anonymous poster hash: e4baf...b5e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 er det honnikorn du mener? Anonymous poster hash: e4baf...b5e Ja, bekalger, skrev feil. Anonymous poster hash: 6b4ee...1ad
Apis Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Det som er det snåle her er at et parti som har gått så hardt ut mot samvirkets rolle som markedsregulator, nå mener at det er Felleskjøpets oppgave å ta kostnaden med å holde silokapasitet til beredskapslagrene, slik at for eksempel ts kan spise honnikorn i krisetid...
Gjest avocadoen Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Barna dine overlever vel uten verdens mest usunne frokostblanding. Server dem graut til frokost du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå