Gå til innhold

Store areolaer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere menn om disse brystene? Synes dere areolaene er store? Vennligst se bort i fra at de nederste er tynne dersom dere skulle ha noe i mot veldig tynne jenter, takk.

Vogue-Paris_Emily-Didonato-01.jpg

Anja-Rubik-+-Andreea-Diaconu-by-Mario-So

rosie.jpg?resize=630%2C820

Anonymous poster hash: e932d...9c8

Likte mest hun i midten, Ikke fordi fordi areolaen var sånn eller sånn, men fordi selve "knoppen" deler seg i linjer eller hva man kan kalle det. Det syns jeg er "hawt".

Poste et bilde til for å illustrere:

http://b00bi.es/Peggy-McIntaggart/3/34.html

Endret av Lutetium 71
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg synes puppene til hun i midten var for små for min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Likte mest hun i midten, Ikke fordi fordi areolaen var sånn eller sånn, men fordi selve "knoppen" deler seg i linjer eller hva man kan kalle det. Det syns jeg er "hawt".

Poste et bilde til for å illustrere:

peggy_mcintaggart_90.01%20%2828%29.jpg

Ser ikke bildet ditt :/

AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig noe å ha noen meninger om? Dette er trekk ved kvinnekroppen som man på ingen måte kan forhindre eller endre på selv. Man er født slik. På samme måte som med øyefarge, hudfarge osv. Jeg har ikke lest mer en hovedinnlegget, men jeg håper da virkelig at ingen bryter et forhold med noen på grunn av noe så uviktig som pigmenter på brystene.

Anonymous poster hash: 87a8a...a67
Skrevet

Ser ikke bildet ditt :/

Vet ikke helt hva som skjedde med den linken. Har redigert inn en annen link nå (samme bilde).

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjedde med den linken. Har redigert inn en annen link nå (samme bilde).

Takk! De ligner på mine :D Bare med noe mindre pupper..:-/

Gjest Dude91
Skrevet

Jeg forstår ikke greia her. Det er vel det samme om de er store eller små.

AnonymBruker
Skrevet

Du er så søt, løfter selvtilliten til jenter høyt opp :) Bare alle kunne vært som deg :)

Det må han vel få lov til å synes :)

Til TS : Du er sikkert kjempefin. Og tre cm høres ikke noe stort ut uansett :)

du er en av oss få her som ikke er på trådene for å lage kvalm. Respekt til deg for alt du prøver å gjøre for alle på forumet her!

Nå til brystvorte "problemet" til TS. Jeg har sett det meste (nei er ingen rundbrenner, men man trenger ikke å ha hatt sex hver gang man har sett etpar pupper) har sett små nipler lysrosa og mindre enn erter, med såvidt noe rundt, på små pupper, til store nipler med mer "mønster" rundt på B-cup pupper, synes store nipler og mer mønster rundt er ganske turn on for min del. Dessuten så hadde jeg samme tankene om penisen min, er den stor nok, er den tykk nok? Hvorfor er den skeiv når jeg har ereksjon? Men nå fant jeg ut at jeg er visst ganske heldig med mitt utstyr likevel, målte 13 i diameter og 21,5 cm i lengden, pluss jeg fant ut at i mitt tilfelle har jeg en såkalt bananpenis (tror det var det de kalte det) altså at er rett på skaftet men nær hodet har den en liten bøy mot meg, så har hørt det flere ganger blant annet fra dama mi at det er ikke rart jeg treffer så godt når vi har sex, for tydeligvis uten engang å prøve finner jeg g-punktet uansett:P (spørs på stillingen selvfølgelig)

moralen i dette sprøe svaret her er...: du må være fornøyd med deg selv! Den neste du finner og innvolverer i livet ditt vil elske deg for den du er ikke for hvordan puppene dine er! :) Du må bare ha litt tillit til at vi gutter faktisk er snille også selv om det er mange doucgebags der ute, er vi snille der ute et sted også! :)

Anonymous poster hash: 35ce1...06e

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

du er en av oss få her som ikke er på trådene for å lage kvalm. Respekt til deg for alt du prøver å gjøre for alle på forumet her!

Tusen takk :blomst:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...