AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hei lurer kanskje på om jeg har herpes *gråte*. Et par dager etter at jeg hadde hatt sex med kjæresten min så fikk jeg et lite sår, som "utvikla" seg, fikk flere sår og hovna opp noe så sykt, og det blir bare verre og verre. Alt jeg gjør, gjør vondt. Og berst av alt, TISSING er klin umulig siden det svir så sykt når urinen treffer sårene. Har prøvd alle mulige stillinger å tisse på uten at det skal gjøre vondt, tissa i dusjen osb men det hjelper ikke, smerten er UUTHOLDELIG. Kjennes ut som noen brenner deg med en lighter i underlivet, fyfaen. Men kjæresten min er den eneste jeg har hatt sex med, og jeg er hans eneste. Sårene ++ kom et par dager etter vi hadde hatt sex. Er det mulig at han har herpes og har smittet meg da? BTW; hvordan i h skal jeg komme meg på do? Hr i tillegg mensen (JIPPI), får ikke oppi tampong pga smertene og må bruke bind, så å reise til legen for å sette inn katet? Er ikke aktuelt siden underlivet er tilgrisa med blod. Anonymous poster hash: b37d6...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 du må til legen å få medisin ASAP, MEN de har liten effekt dersom de tas senere enn 48 timer etter utbruddet startet. Det kan hende du har fått herpes type 1, som smitter fra munnsår til underlivet. Det er veldig vanlig at det kommer 3-5 dager etter sex. Dette kan legen finne ut, så kom deg dit så fort som fy! Det er ikke sikkert at han kan ta tester siden du har mensen, men det skader ikke å høre. det gjør helt jævlig vondt, og jeg føler med deg. Trøst deg med at det går sakte men sikkert over. De første dagene er helt pyton, men hold ut og prøv å gå på do i dusjen med dusjstrålen mot underlivet mens du tisser. Anonymous poster hash: 4e292...dda
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Hei lurer kanskje på om jeg har herpes *gråte*. Et par dager etter at jeg hadde hatt sex med kjæresten min så fikk jeg et lite sår, som "utvikla" seg, fikk flere sår og hovna opp noe så sykt, og det blir bare verre og verre. Alt jeg gjør, gjør vondt. Og berst av alt, TISSING er klin umulig siden det svir så sykt når urinen treffer sårene. Har prøvd alle mulige stillinger å tisse på uten at det skal gjøre vondt, tissa i dusjen osb men det hjelper ikke, smerten er UUTHOLDELIG. Kjennes ut som noen brenner deg med en lighter i underlivet, fyfaen. Men kjæresten min er den eneste jeg har hatt sex med, og jeg er hans eneste. Sårene ++ kom et par dager etter vi hadde hatt sex. Er det mulig at han har herpes og har smittet meg da? BTW; hvordan i h skal jeg komme meg på do? Hr i tillegg mensen (JIPPI), får ikke oppi tampong pga smertene og må bruke bind, så å reise til legen for å sette inn katet? Er ikke aktuelt siden underlivet er tilgrisa med blod.Anonymous poster hash: b37d6...1ac Det høres dessverre veldig ut som herpes, ja... Hovent, vondt, sår som etter hvert væsker og klør... og gjør driiitvondt!! Jeg fikk det av en eks (thanx mate), og hadde sinnsykt vondt ved førstegangsutbrudd.. Grein når jeg måtte på do. Men jeg husker at jeg satt på do og spylte meg nedentil med dusjhodet da jeg tisset- det lindret litt. Ellers kan du få tak i Xylocain mener jeg det heter- lindrer smerten ved påsmøring. Hvis du ikke har hatt sex med andre enn ham er det jo åpenbart hvor det kom fra. Men det trenger ikke bety at han har vært utro el noe. Herpes har man hele livet oog kan få utbrudd senere. Jeg kan ihvertfall si at førstegagsutbruddet pleier å være det verste. Noen får kun det og aldri noe mer. Jeg har fått en og annne liten herpes i perioder med mye stress (og gjerne ifm mensen) senere, men det dreier seg max om to stk... Lykke till.. Anonymous poster hash: f02c5...e04
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det høres dessverre veldig ut som herpes, ja... Hovent, vondt, sår som etter hvert væsker og klør... og gjør driiitvondt!! Jeg fikk det av en eks (thanx mate), og hadde sinnsykt vondt ved førstegangsutbrudd.. Grein når jeg måtte på do. Men jeg husker at jeg satt på do og spylte meg nedentil med dusjhodet da jeg tisset- det lindret litt. Ellers kan du få tak i Xylocain mener jeg det heter- lindrer smerten ved påsmøring. Hvis du ikke har hatt sex med andre enn ham er det jo åpenbart hvor det kom fra. Men det trenger ikke bety at han har vært utro el noe. Herpes har man hele livet oog kan få utbrudd senere. Jeg kan ihvertfall si at førstegagsutbruddet pleier å være det verste. Noen får kun det og aldri noe mer. Jeg har fått en og annne liten herpes i perioder med mye stress (og gjerne ifm mensen) senere, men det dreier seg max om to stk... Lykke till.. Anonymous poster hash: f02c5...e04 jeg greier ikke å komme meg på do uansett hva jeg gjør, nå har jeg ikke vært på do på et døgn og det kjennes ut som blæra skal sprekke. Men å gå på do, nei seriøst det er så og si uaktuelt!Anonymous poster hash: b37d6...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Synes jeg har lest to tråder om samme tema og her er det pokker meg enda en til. Tråd sist: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816758 TIPS: LEGE NÅ. Anonymous poster hash: 4a5e4...038
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå