AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Nå er jeg så drittlei av å se at tråd etter tråd blir opprettet for at disse rølperne skal få utløp for sin misunnelse over at det faktisk er noen der ute som våger og satse og som lykkes så til de grader som Fotballfruen har gjort. Hva synes dere om disse? Og hva slags kvinner er det sånn egentlig? Som sagt så tror jeg at de verste av dem er blitt besatte av Fotballfruen - noe som mest sannsynlig bunner i en nådeløs misunnelse. I tråd etter tråd så lyser ondskapen gjennom. Hva får voksne kvinner med barn til å holde på som dette? De vrir det til at Fotballfruen ødelegger unge jenter og at hun er et dårlig eksempel til etterfølgelse. Det er jo helt tragiskomisk at de i det hele tatt tør si noe sånt når de selv står for alt det som vi strever med å få slutt på. Mobbing på nett er et skremmende og trist resultat av det nye, moderne informasjonssamfunnet vårt. Og det er ikke bare Fotballfruen som får gjennomgå. Nei, de går også løs på "Mamma til Michelle". I helgen var det en flere siders reportasje om henne og bloggen hennes. Her blir også Kvinneguiden og dens voksne kvinner tatt med som et skrekkens eksempel. På jobben min ble dette et diskusjonstema i lunsjen i dag. Folk var sjokkerte at voksne mennesker kan oppføre seg slik som vi ser her på Kvinneguiden. Kvinneguiden blir gang på gang dratt fram som et sted hvor mobbing tillates og forumet har fått et svært dårlig omdømme. Er det virkelig sånn dere ønsker å ha det? Er det sånn dere ønsker å fremstå? Anonymous poster hash: df849...204 23
Gjest constance90 Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Nå er jeg så drittlei av å se at tråd etter tråd blir opprettet for at disse rølperne skal få utløp for sin misunnelse over at det faktisk er noen der ute som våger og satse og som lykkes så til de grader som Fotballfruen har gjort. Hva synes dere om disse? Og hva slags kvinner er det sånn egentlig? Som sagt så tror jeg at de verste av dem er blitt besatte av Fotballfruen - noe som mest sannsynlig bunner i en nådeløs misunnelse. I tråd etter tråd så lyser ondskapen gjennom. Hva får voksne kvinner med barn til å holde på som dette? De vrir det til at Fotballfruen ødelegger unge jenter og at hun er et dårlig eksempel til etterfølgelse. Det er jo helt tragiskomisk at de i det hele tatt tør si noe sånt når de selv står for alt det som vi strever med å få slutt på. Mobbing på nett er et skremmende og trist resultat av det nye, moderne informasjonssamfunnet vårt. Og det er ikke bare Fotballfruen som får gjennomgå. Nei, de går også løs på "Mamma til Michelle". I helgen var det en flere siders reportasje om henne og bloggen hennes. Her blir også Kvinneguiden og dens voksne kvinner tatt med som et skrekkens eksempel. På jobben min ble dette et diskusjonstema i lunsjen i dag. Folk var sjokkerte at voksne mennesker kan oppføre seg slik som vi ser her på Kvinneguiden. Kvinneguiden blir gang på gang dratt fram som et sted hvor mobbing tillates og forumet har fått et svært dårlig omdømme. Er det virkelig sånn dere ønsker å ha det? Er det sånn dere ønsker å fremstå? Anonymous poster hash: df849...204
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Våge og satse og å lykkes? Vel det kan diskuteres. Ulrikke Lund sier at de på topp 30 på blogglisten stort sett er bloggere som begynte å blogge for 7-8 år siden. Og de dominerer topplisten fordi de har et kjent navn blant bloggere. For en blogger som er ukjent og begynte for to år siden feks er det nesten umulig å komme oppover på listen fordi ingen er villige til å få de opp og frem. Anonymous poster hash: f1915...56b 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Og hvor var den reportasjen? Anonymous poster hash: f1915...56b
Mortifera Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har også under meg veldig over alle disse trådene om diverse bloggere som popper opp med jevne mellomrom. Hvordan er det mulig å bli så innmari provosert av at fotballfrue at man overanalyserer alle innlegg og konstant tyder ting i verste mening? Samme med Kristina Andersen. Jeg klarer ikke å bli provosert uansett hvor mye tynn, hvor mye penger de har eller hvor perfekt de fremstiller seg selv. 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Nå er jeg så drittlei av å se at tråd etter tråd blir opprettet for at disse rølperne skal få utløp for sin misunnelse over at det faktisk er noen der ute som våger og satse og som lykkes så til de grader som Fotballfruen har gjort. Hva synes dere om disse? Og hva slags kvinner er det sånn egentlig? Som sagt så tror jeg at de verste av dem er blitt besatte av Fotballfruen - noe som mest sannsynlig bunner i en nådeløs misunnelse. I tråd etter tråd så lyser ondskapen gjennom. Hva får voksne kvinner med barn til å holde på som dette? De vrir det til at Fotballfruen ødelegger unge jenter og at hun er et dårlig eksempel til etterfølgelse. Det er jo helt tragiskomisk at de i det hele tatt tør si noe sånt når de selv står for alt det som vi strever med å få slutt på. Mobbing på nett er et skremmende og trist resultat av det nye, moderne informasjonssamfunnet vårt. Og det er ikke bare Fotballfruen som får gjennomgå. Nei, de går også løs på "Mamma til Michelle". I helgen var det en flere siders reportasje om henne og bloggen hennes. Her blir også Kvinneguiden og dens voksne kvinner tatt med som et skrekkens eksempel. På jobben min ble dette et diskusjonstema i lunsjen i dag. Folk var sjokkerte at voksne mennesker kan oppføre seg slik som vi ser her på Kvinneguiden. Kvinneguiden blir gang på gang dratt fram som et sted hvor mobbing tillates og forumet har fått et svært dårlig omdømme. Er det virkelig sånn dere ønsker å ha det? Er det sånn dere ønsker å fremstå? Anonymous poster hash: df849...204 Åh, det var deilig å lese. Endelig noen som tør å sette kgs mobbe-mentalitet på plass Anonymous poster hash: 79a76...e8e 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Det er nok ikke kun kvinner. Anonymous poster hash: f7f5d...450 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Noen elsker å hate. Trist, men sant. Anonymous poster hash: b998f...781 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Åh, det var deilig å lese. Endelig noen som tør å sette kgs mobbe-mentalitet på plass Anonymous poster hash: 79a76...e8e Endelig? Det har da vært slike tråder tidligere. Anonymous poster hash: 3c894...862 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Og hvor var den reportasjen? Anonymous poster hash: f1915...56b I Stavanger Aftenblad. Anonymous poster hash: df849...204
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Reportasjen Anonymous poster hash: 3c894...862
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Reportasjen Anonymous poster hash: 3c894...862 Jeg fant ingenting om kvinneguiden i den reportasjen. Jeg sitter mer med et inntrykk av at denne tråden er laget av noen som ønsker mer blest rundt bloggeren mammaen til michelle..... Anonymous poster hash: f1915...56b 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Ja, er man kritisk til umoralsk og ulovlig opptreden er man per definisjon feit, mislykket, patetisk, naver, misunnelig osv. Anonymous poster hash: e6719...6b7 22
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Jeg fant ingenting om kvinneguiden i den reportasjen. Jeg sitter mer med et inntrykk av at denne tråden er laget av noen som ønsker mer blest rundt bloggeren mammaen til michelle..... Anonymous poster hash: f1915...56b Kanskje du bør lese hele artikkelen i stedet for å gjøre dette til nok en spekulasjonstråd: Også Wenche er blitt hetset for Annas blogg. På Kvinneguiden.no ligger det en 16 sider lang diskusjonstråd om Anna og bloggen. Voksne kvinner skriver at hun må ha gjort noe alvorlig galt i oppdragelsen siden datteren ble gravid, og siden hun ikke tvang henne til å ta abort. Andre kaller Anna «hore». Svært mange er provosert over at hun ikke valgte å ta abort når hun var så ung. Men aller størst er avskyen over at lille Michelle blir så mye eksponert, uten å ha noe hun skulle ha sagt. «Hvordan skal det gå med det stakkars barnet når hun vokser opp og ser hvordan moren har utlevert familien i bloggen?» spør de. Hver gang noen stiller seg kritiske til den vemmelige måten dere opptrer her inne så blir vi beskyldt for å enten være bloggeren selv eller en i familien. Anonymous poster hash: df849...204 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Beklager at jeg ikke fikk med meg den delen. Men jeg nekter fortsatt å tro at det er voksne kvinner med barn som mobber. Spesielt når det er flere tråder som viser alderen til brukere på kg. Anonymous poster hash: f1915...56b 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Jeg elsker å baksnakke, for å være helt ærlig. Slarving og sladring er det beste jeg vet. Anonymous poster hash: 4f830...338
LukaFrost Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Man er da ikke automatisk misunnelig i det øyeblikk man kritiserer noen. 16
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Det er sjelden jeg har lest et noe så polemiserende og polariserende hovedinnlegg som dette. De som stiller seg kritisk til FFs gjøren og laden blir øyeblikkelig erklært som empatiløse mobbere, uten at det på noen måte tas høyde for at en del av innleggene i de fleste FF-trådene har vist til faktiske forhold som i seg selv har vært kritikkverdige. Jeg vil ha meg frabedt å bli titulert som mobber kun fordi jeg ikke utviser nesegrus og blind beundring av et menneske.
Anbefalte innlegg