Gå til innhold

Jeg hater min stesøster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en atten år gammel jente som bare hater min stesøster. Hun har det veldig lett virker det som. Hun ler og smiler til alt og tar alt med så godt humør. Dette går meg på nervende. Jeg bare hater henne så mye at jeg får lyst til å si det rett ut til henne.

Hun er bare fjorten år. Men hun tenker alltid opptimistisk på ting. Dette tåler jeg ikke. Jeg har hatt det veldig tøft og jeg føler at hun har det lett. Jeg sa til henne og en gang at jeg ikke likte hun. Da bare overhørte hun meg. Jeg synest at hun er ei bitch.

Hvordan skal jeg få sagt til henne at jeg ikke liker henne?. Bør jeg skjelle henne ut?

Anonymous poster hash: 217a1...a41
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tull! Det kommer da ingenting ut av at du skal gjøre et poeng ut av at du er negativ?

Anonymous poster hash: f46e9...4bd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig du tuller.

Det er da ikke hennes feil at du har hatt det vanskelig...

Anonymous poster hash: bb772...001
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Du hater henne fordi hun er glad og optimistisk?

Det er det grønneste sjalusimonsteret jeg har sett på en stund...

Anonymous poster hash: 3c9c0...ca6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bare henne ikke, alle kan ikke like alle. Og jeg kunne aldri ha gjort henne noe vondt. Men jeg er fryktelige misunnelig og sjalu på henne, fordi at hun har hatt det så lett, og jeg har hatt det vannskeligt.

• Liker 1
Skrevet

Bør jeg skjelle henne ut?

Nei Du bør ta en lang kikk i speilet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men nå har ikke hun vært så veldig hyggelig mot meg heller, hun bare overser meg og hun svarer meg ikke når jeg spør henne.

Gjest Violetta
Skrevet

Problemet ligger hos deg, ikke hos henne. Fokuser heller på hvordan du kan få det bedre med deg selv enn å se på stesøsteren din.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bare henne ikke, alle kan ikke like alle. Og jeg kunne aldri ha gjort henne noe vondt. Men jeg er fryktelige misunnelig og sjalu på henne, fordi at hun har hatt det så lett, og jeg har hatt det vannskeligt.

Det er da virkelig ikke hennes skyld.

Anonymous poster hash: d566d...ed7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men nå har ikke hun vært så veldig hyggelig mot meg heller, hun bare overser meg og hun svarer meg ikke når jeg spør henne.Anonymous poster hash: 217a1...a41

Nei, og det er da virkelig ikke så rart i og med at du har fortalt jentungen at du ikke liker henne.

Ts: nå er situasjonen slik at du er voksen. Og hun et barn. Det er derforditt ansvar å holde kjeft og behandle henne bra. Om få måneder flytter du hjemmefra, og unna denne hyggelige jenta som du ikke liker. Så ta nå i desse månedene og se på henne. Hva får en 14 år gammel jente til å forstå at å overse sin stesøster som sier slemme ting er det riktige? Hva i livet hennes har gjort at hun tross sine 4 år yngre enn deg er mye voksnere og mer velbalansert enn deg? Og så prøver du å lære.

Og angående å ha det vanskelig i livet: noen mennesker lærer bitterhet og misnøye av motgang. Andre lærer at hver ok dag i livet er en skatt og en dyrebar gave. Hun er nok av de siste. Du av de første. Men prøv å dra lærdom nr 2 neste gang livet blir tungt. Så har du litt å gå på til senere (for livet blir tungt stadig vekk det).

Anonymous poster hash: 201ec...e4d

• Liker 5
Skrevet

Sikker på at det ikke er du som er fjorten? Du er voksen (i teorien), ta deg sammen. Er ikke hennes skyld at du er så miserabel at alt bare er et ork. Og du aner jo ikke om hun har hatt det vanskelig eller ikke, kanskje hun bare har innsett at det ikke tjener til noe å gå rundt å være ei drittkjerring hver dag?

• Liker 1
Skrevet

For meg høres det ut som om du er dødssjalu. Samtidig skjønner jeg at det kan være irriterende om man selv har det vanskelig og det virker som om andre sitt liv går på skinner, men dette må du bare heve deg over. Du vil fremstå som en idiot om du skjeller ut stesøsteren din på dette grunnlaget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal prøve å ta meg i sammen, men jeg har vannskeligt. For å akseptere henne, fordi at hun er så flink til alt. Dessuten liker moren hennes henne bedre en meg, pågrunn av at hun har bedre kunnskaper en meg. Men hun sier at jeg ikke eier sosaile antenner osv.

Skrevet

Jeg er en atten år gammel jente som bare hater min stesøster. Hun har det veldig lett virker det som. Hun ler og smiler til alt og tar alt med så godt humør. Dette går meg på nervende. Jeg bare hater henne så mye at jeg får lyst til å si det rett ut til henne.

Hun er bare fjorten år. Men hun tenker alltid opptimistisk på ting. Dette tåler jeg ikke. Jeg har hatt det veldig tøft og jeg føler at hun har det lett. Jeg sa til henne og en gang at jeg ikke likte hun. Da bare overhørte hun meg. Jeg synest at hun er ei bitch.

Hvordan skal jeg få sagt til henne at jeg ikke liker henne?. Bør jeg skjelle henne ut?

Er du Askepotts onde stesøster?

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelpes, er du tolv år???? :daane:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal prøve å ta meg i sammen, men jeg har vannskeligt. For å akseptere henne, fordi at hun er så flink til alt. Dessuten liker moren hennes henne bedre en meg, pågrunn av at hun har bedre kunnskaper en meg. Men hun sier at jeg ikke eier sosaile antenner osv.

Det tror jeg henne på.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...