AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #21 Skrevet 9. august 2015 Hårete mann her...som liker hårete damer. Gjerne ei som har minst like mye kjønnshår som meg,hårete armer,ben osv.. Er dette unormalt ? Anonymous poster hash: 43f9a...0ca
Trøndermann Skrevet 9. august 2015 #22 Skrevet 9. august 2015 Hårete mann her...som liker hårete damer. Gjerne ei som har minst like mye kjønnshår som meg,hårete armer,ben osv.. Er dette unormalt ? Anonymous poster hash: 43f9a...0ca Slenger meg på den ! Alt for få damer liker å være hårete... Jeg hadde også likt ei med mye hår på kroppen,og som lot det vokse naturlig
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #23 Skrevet 11. august 2015 Mannen min har pels. Før jeg møtte ham mente jeg det var turnoff med mye hår, men nå merker jeg jeg faktisk hadde hatt veldig mye imot om han hadde vokset for eksempel brystkassen. Han fjerner litt hår i skrittet, og på skuldre og nakke, og har ikke noe på ryggen. Men han har skikkelige hårtuster nedover overarmer og hele resten av kroppen. Jeg synes det er digg nå, jeg, når jeg er blitt vant til det. Men er glad han ikke har busk i underlivet, det er greit å slippe for mye hår der, både med tanke på lukt og hår i tennene.. Anonymous poster hash: 31462...db1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #24 Skrevet 11. august 2015 Min mann er veldig hårete, og jeg digger det. Han fjerner ikke noe, bortsett fra skjeggvekst og hår PÅ ørene, hihi. Anonymous poster hash: 1bfe0...e7b
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #25 Skrevet 12. august 2015 Min mann er veldig hårete, og jeg digger det. Han fjerner ikke noe, bortsett fra skjeggvekst og hår PÅ ørene, hihi. Anonymous poster hash: 1bfe0...e7b Jeg er ikke sååå hårete,men fjerner heller ingen ting. Mest hår har jeg nedentil,der er det virkelig jungel Hva synes damene her om det da ?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #26 Skrevet 12. august 2015 Kjæresten min har hår på mage, bryst, nakke, rygg og lår, i tillegg til de 'vanlige' stedene. Jeg liker det godt, han kler det. Min eks hadde derimot ikke særlig mye hår, og det var også fint. Med andre ord synes jeg ikke hårvekst er viktig. Jeg liker dog ikke at menn vokser seg på brystet o.l., fordi jeg synes det gir inntrykk av at man bryr seg vel mye om utseende, og fordi det ikke blir så godt for meg å ligge på brystet hans når hårstubbene vokser ut. Hjelper kjæresten min med å barbere nakken da, ellers er han naturlig. Anonymous poster hash: 1fecf...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #27 Skrevet 14. august 2015 Jeg fjerner alt av hår og det hjelper på draget. På tide at både menn og kvinner skjønner at kroppshår er UT. Anonymous poster hash: 43f9a...0ca
Becka Skrevet 14. august 2015 #28 Skrevet 14. august 2015 Ja. Ikke sånn tett i tett med skau. Men skikkelig manne mann hår! Gjør ingenting av det. For 10-15 år siden hadde jeg sikkert hylt. Nå er det noe litt sexy ved det. Spesielt på bryst/mage. Ryggen kunne man unngått. Han har litt der også. Når det er sagt, min bror fikk også en del hår på ryggen. Han vokset det bort. Han gikk slik en stund, men han likte det ikke, men visste bare ikke hva han skulle gjøre for noe smart med det, til han snakket med meg. Poenget er, mulig han vil bli kvitt det, men det skal uansett ikke du lufte for han nå. Det får du ta senere, når du er helt trygg på ham.
Basun Skrevet 14. august 2015 #29 Skrevet 14. august 2015 Jeg fjerner alt av hår og det hjelper på draget. På tide at både menn og kvinner skjønner at kroppshår er UT. Anonymous poster hash: 43f9a...0ca Det kan jo handle om selvtillit? Tenker også at dersom eksempelvis 2 av 6 kvinner liker hårete menn, mens bare 1 av 6 menn velger å være hårete så vil de mennene som lar håret gro ha bedre drag på damene enn de som fjerner eller eventuelt har lite (synlig) hår.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #30 Skrevet 14. august 2015 Har også en hårete mann, og jeg liker det. Anonymous poster hash: c6318...c0e
Mardina Skrevet 14. august 2015 #32 Skrevet 14. august 2015 Kjæresten min har mye hår nedentil, på beina og armene Hva jeg synes om det? Det er dritsexy og det har jeg fortalt til han også Jeg kunne rett og slett ikke vært sammen med en mann som ikke hadde et eneste hårstrå nesten, det er faktisk turn-off for meg Men skal ha kroppshår!
Trøndermann Skrevet 15. august 2015 #33 Skrevet 15. august 2015 Kjæresten min har mye hår nedentil, på beina og armene Hva jeg synes om det? Det er dritsexy og det har jeg fortalt til han også Jeg kunne rett og slett ikke vært sammen med en mann som ikke hadde et eneste hårstrå nesten, det er faktisk turn-off for meg Men skal ha kroppshår! Kvinner skal også ha kroppshår !
Gjest lipgloss Skrevet 15. august 2015 #34 Skrevet 15. august 2015 kroppshår er ekkelt både på menn og damer
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #35 Skrevet 17. august 2015 kroppshår er ekkelt både på menn og damer Ja ja..... Anonymous poster hash: 43f9a...0ca
Mardina Skrevet 18. august 2015 #36 Skrevet 18. august 2015 Kvinner skal også ha kroppshår ! Smak og behag det vel
Gjest lipgloss Skrevet 18. august 2015 #37 Skrevet 18. august 2015 er så glad for jeg har lite hår,barbere vekk alt føler meg skitten med kroppshår,syns det er skamekkelt både på menn og kvinner:)
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 #38 Skrevet 20. august 2015 Smak og behag det vel Ja,det er det jo absolutt. Gjelder vel både kvinner og menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå