Gå til innhold

Når slutte med body?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så snart ungen slutter med bleier og går på do selv. Kan ikke telle hvor mange ganger det har skjedd uhell i barnehagen fordi barnet ikke har klart å få av seg bodyen i tide. Det er også utrolig kjedelig for barnet selv og måtte spørre om hjelp til dobesøk når de så gjerne vil klare alt selv :)

Anonymous poster hash: 1bc78...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sluttet den sommeren hun ble to, og sluttet med bleie.

Jeg fortsetter nok med body en stund til, da det ikke ser ut til at det er bleieslutt på en god stund her. Finner nok str 92 i butikkene..

TS

Anonymous poster hash: 9f62c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet den sommeren hun ble to, og sluttet med bleie.

Jeg fortsetter nok med body en stund til, da det ikke ser ut til at det er bleieslutt på en god stund her. Finner nok str 92 i butikkene..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS

Tom og Trine bodyer på Sparkjøp går opp til str. 100. Min er 2.5 og vi bruker body ennå. Hun bruker fortsatt bleier, og er liten av vekst så bruker fortsatt str. 86/92.

Anonymous poster hash: 7edd5...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi selger (ull)bodyer opp til str 110 der jeg jobber og de koster ikke noe mer enn de i str 50 f eks. Samme pris uansett størrelse..

Anonymous poster hash: b9066...a10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...