Gå til innhold

Sukker.no - et freakshow?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe? Jeg registrerte meg på Sukker i dag etter en lang datefri periode. Og så sender en fyr en melding, men jeg svarer ikke umiddelbart. Han har ikke bilde, så jeg bare lar den ligge litt. Skal gå inn på profilen hans nå og lese. Kan jo være ok. Men da har fyren blokkert meg :P

Blir folk så fort sure fordi du ikke kaster deg over deres meldinger og sier "åååå takk for melding søte snille deg" at de bare blokkerer i vei?

Anonymous poster hash: 1e580...829

Mange gutter synes det er vanskelig å ikke få svar.. og å bli avvist ørten ganger i løpet av en uke :-P.

Sannsynligvis ville han ha blitt overlykkelig for "ååå takk for melding etc" :-p.

Du gjorde ikke noe feil ved å ikke svare fort nok. Det er han som hadde et problem.

Anonymous poster hash: f8649...548

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men det som er irriterende med jenter på Nettdating, er at de skriver jo nesten ingenting på profilen....

spesielt jenter fra 16-24

Anonymous poster hash: baaa3...cc9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, finnes eldre også. Men det er i hovedsak to grunner til det:

1) De er nyregistrert og ikke fått tid og anledning til å fylle ut profilen enda

2) De tar seg selvhøytidelig og tenker at de ikke trenger å skrive noe, kanskje slenge ut et par bilder, og at gutta vil overøse dem med meldinger fra dag 1.

Jeg pleier å tenke at de mest mulig er i kategori 1) og sender melding likevel. Noen av dem pleier faktisk å svare.

Anonymous poster hash: 20814...015
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er påfallende hvordan selv de tykkeste mennene setter opp at de har en gjennomsnittlig kropp. Så ser man på bildene av dem... Er det rett og slett manglende selvinnsikt? Nå har ikke jeg sett dameprofiler, så det kan godt hende det er tilsvarende tendenser på den siden også.

Anonymous poster hash: 80a9e...546

Det kan jeg bekrefte.

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen er: JA det er et freakshow.

Et nitrist, sørgelig freakshow hvor elefantmannen har skrumpsnabel og dama med skjegg mista skjegget...

Anonymous poster hash: b956d...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...