Gå til innhold

Sukker.no - et freakshow?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke viss det viser seg at du tenker slik, da er du plutselig ikke så pen lenger. Ja, i kontaktfasen vil de pene ha en fordel, men etterpå har den mindre og mindre.

Anonymous poster hash: a561f...3f2

Min erfaring er at det er nærmest umulig å bli kvitt disse uten at du avviser dem direkte. De tar ikke hint,og er villige til å klamre seg til deg (og håpet om å endelig få seg en pen dame),nesten uansett hvor dårlig man behandler dem (ignorerer,uteblir fra avtaler,avlyser ofte osv...)

Anonymous poster hash: 00b7a...84d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Nei. Det er de som har kontaktet meg.

Ja, du er der jo selv...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er der jo selv...

Men ikke pga dem..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg fant en gammel "flamme" der, kanskje den største drittsekken jeg noensinne har møtt.

For det første har han lagt ut bilder hvor han nesten er ugjenkjennelig, i positiv retning. For det andre er hans beskrivelse av seg selv... 50% løgn. Han beskriver seg selv sånn som han vil være, ikke som han er. Han får seg selv til å høres ut som en snill, åpen og real type, mens han er noe av det kjipeste, kritiske og nedbrytende mennesket jeg har møtt.

Det tar jeg med i beregningen når jeg skal vurdere andre der inne.

Det er utrolig mange harry folk der som tror det er om å gjøre å glise mest mulig sleskt inn i kameraet, og jeg kan ikke se for meg å noen gang skulle ha sex med en sånn en.

Så er det mange som virker veldig greie, men det fysiske er ikke der. Det kunne lett ha vært der hvis de neste bildene i albumet så ut som førstesiden, og det skorter i all hovedsak på pinglete kropp som aldri har tatt i en manual. Da får de den femi-vibben som føles homo.

Til alle menn: Løft noen vekter, utvikle dere selv personlig (ikke tro dere er bra når dere er noen årntlig r...høl), og vær jordnære... Ikke tro dere scorer på å være sleske, det er bare ekkelt og avtennende. Har dere måne så har dere måne, ikke legg ut profilbilde fra 1997 av den grunn.

Anonymous poster hash: bdf67...21c
  • Liker 5
Gjest extra
Skrevet

Hva mener dere?

Jeg mener at påfallende mange av mannfolka der inne kunne vært Quasimodos onde tvilling, og det på en god dag... Men når det er sagt er det ikke først og fremst det ytre som skremmer vann og livsskit utav meg, det er skrivemåten og holdningene...

Her er et utvalg jeg har fått i dag:

"heisøta nårs kal vi trefs for kaffe og koz bare ring"

"Mitt navn er ........ .......... og mine venner beskriver meg som en uvanlig omtenksom fysakk og jeg har et utseende som appellerer til kvinner i de fleste aldrer. Eier enebolig og har en bil som mange snur seg etter... Virker dette interessant så ta kontakt ;) "

"hei jeg ser at du er for pen for meg men likevel tenkte jeg å si at jeg tror du er den jeg leter etter likevel. skal vi ta en øl hilsen hans"

"skal vi danse sengevalsen"

...??? :bond:

Anonymous poster hash: 4be02...130

Anonymous poster hash: b956d...e16

Min teori er at de såkalte rolige mannfolka kommer bakerst i køen fordi en viss type menn tar seg til rette som om de forsyner seg fra en buffet. Og de får resultater i form av date (om det går dårlig eller bra kan man jo neste lese om i forumene hos sukker osv. Derfor lærer mange menn seg kanskje å være likedan, men det slår også feil. Så da står man der uten ingenting...

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Til alle menn: Løft noen vekter, utvikle dere selv personlig (ikke tro dere er bra når dere er noen årntlig r...høl), og vær jordnære... Ikke tro dere scorer på å være sleske, det er bare ekkelt og avtennende. Har dere måne så har dere måne, ikke legg ut profilbilde fra 1997 av den grunn.

Anonymous poster hash: bdf67...21c

Amen for dette avsnittet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært registrert på Sukker i hele seks år (litt til og fra), men bortsett fra de første to årene har jeg vært temmelig passiv. Jeg rakk imidlertid å treffe minst 25 stykker til formiddagskaffe, og det var uten unntak hyggelige, oppegående og seriøse menn i alderen 35 - 42. Ingen snålinger. Nå skal det sies at jeg har silt litt i forkant, er ganske god på å danne meg et inntrykk av folk via skrift. Det finnes sikkert raringer også på Sukker, men still deg opp i gågata når som helst… :)

Anonymous poster hash: 09b08...d40
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe? Jeg registrerte meg på Sukker i dag etter en lang datefri periode. Og så sender en fyr en melding, men jeg svarer ikke umiddelbart. Han har ikke bilde, så jeg bare lar den ligge litt. Skal gå inn på profilen hans nå og lese. Kan jo være ok. Men da har fyren blokkert meg :P

Blir folk så fort sure fordi du ikke kaster deg over deres meldinger og sier "åååå takk for melding søte snille deg" at de bare blokkerer i vei?

Anonymous poster hash: 1e580...829
  • Liker 2
Gjest rådyr
Skrevet

Men ikke pga dem..

Om det er et freakshow er du vel en av freakene. Da er jeg også det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe? Jeg registrerte meg på Sukker i dag etter en lang datefri periode. Og så sender en fyr en melding, men jeg svarer ikke umiddelbart. Han har ikke bilde, så jeg bare lar den ligge litt. Skal gå inn på profilen hans nå og lese. Kan jo være ok. Men da har fyren blokkert meg :P

Blir folk så fort sure fordi du ikke kaster deg over deres meldinger og sier "åååå takk for melding søte snille deg" at de bare blokkerer i vei?

Det har skjedd med meg også! Flere ganger. Og en fyr jeg skrev litt med for litt siden hadde sendt meg en ny mld, men jeg hadde ikke tid til å svare han da, gikk innom kvelden etter og så han hadde skrevet "Hvorfor svarer du meg ikke? Hva skjer?" Og så hadde han blokkert meg :fnise: Har lest på diskusjonsforumet på sukker, og der skriver mange folk at de blokkerer i hytt og pine. Utålmodige og sure folk er det mye av der inne.

Anonymous poster hash: fc683...4fb

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Nettdating=freakshow.

Take me back to the 50's please.

Anonymous poster hash: 8386c...cfd

Om bare det hadde gått an :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært deilig. Men du! Gidder du å hente en øl til meg etter at du har vasket gulvet?

Anonymous poster hash: 589a7...dff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du traff sikkert også på en nyregistrert eller som er ny i gamet. I førsten har man høye forventninger og er ganske utålmodig, fordi de tenker at motparten har tilgang til innboksen hele tiden og svarer folk fortløpende. Når de da ikke får svar tilbake kjapt, tenker de det verste og handler ut i fra det. Den brutale sannheten går opp for dem etter viss tid.

Du kan gjerne skrive i profilen din at du ikke alltid har tilgang og kan ta litt tid å få svart.

Jeg har som prinsipp å gi dama nok tid til å besvare, før jeg sender ny melding. 3-4 dager har jeg satt som rimelig tid. Får jeg ikke svar etter det, blir det en påminnelse (høflig og hyggelig selvsagt). Er det fortsatt ingenting, da blir det noen alvorsord og blokkering fra min side. Greit at man skal være tålmodig, men det finnes grenser.

Verst av alt er når man faktisk bruker tid på en melding og legger opp til tilbakemelding, men når det likevel blir tyst i en liten evighet, da får hun sympati fra meg.

Anonymous poster hash: 20814...015

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg synes det virker som at det er en del mennesker i denne tråden som føler at ting har utviklet seg i feil retning når det gjelder dating og at ting var lettere før når man ikke hadde digitale medier å forholde seg til.

Jeg leker litt med tanken på å samle folk av samme holdning rundt dette. Dette er noe jeg leker litt med tankemessig og er på et veldig tidlig stadie enda.. Men er det noe som kunne vært interessant for folk i såfall? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ting var faktisk lettere før. Da gikk man faktisk ut og møtte vilkårlige mennesker personlig på dagen og ble kjent med dem. Ikke som nå at man sitter bak en skjerm og kan velge og vrake hvem man vil bli kjent med og stresse med konsekvensene av det.

Egentlig er nettdating bare en siste utvei når man ikke har nok ressurser og omgangskrets som hjelper en. Har man en sosial krets, så er det lettere å finne noen da man kommer i kontakt med nye personer via dem. Er jo slik folk finner hverandre i den virkelige verden; via via via venner og bekjente.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg er enig i at "den gammeldagse måten" er å foretrekke, i hvert fall etter mine erfaringer. Jeg bruker ikke sukker aktivt, men lar profilen stå, for man vet jo aldri.

Har kun møtt to menn gjennom sukker.no. Begge var helt uaktuelle, noe som jeg visste i det sekundet jeg så dem i levende live. Den ene var veldig overvektig, men hadde selvsagt lagt ut 10 år gamle bilder hvor han var normalt slank. I tillegg hadde han en utrolig "feminin" væremåte og han hadde en dårlig motorikk (snublet 3 ganger på en gåtur i parken som varte i 15 min..) :sjokkert:

Den andre var "creepy" på den måten at han stirret uavbrutt på meg, med bedende øyne gjennom hele møtet.. Han gikk som en tømmerstokk, stiv og keitete, og lignet så klart ikke på bildene. Hadde helgrått hår (på bildene var han yngre og med mørkeblondt hår) og han stilte de merkeligste spørsmål, f.eks "er det vanskelig å ta ut filteret på vaskemaskinen din?".... :ler:

Jeg sa klart i fra da "daten" (sitte på en benk i en halvtimes tid) at jeg ikke var interessert i å treffe han noe mer. Dette er 8 mnd siden. Fortsatt mottar jeg ukentlig meldinger ala "Jeg vil bare si at jeg var ikke interessert i deg heller, bare så det er sagt. Men synes det hadde vært hyggelig om du ville treffe meg for en kaffe likevel. Har nok av interessenter, står ikke på det. Men vennskap blir jo noe annet, som vi alle trenger." Etc etc... :dry:

Det skal mye til for at jeg møter noen fra et nettsted igjen. Disse erfaringene har gitt meg avsmak.

Problemet er bare at når man er alene med barn, og har barnet 99% av tiden, så er det ikke så lett å gå ut og treffe noen. Det er et faktum jeg har tatt inn over meg.. Men å møte noen over nettet, har jeg liten tro på, ettersom det i mine øyne er et freakshow inne på disse datingsidene.. :blink:

Anonymous poster hash: b956d...e16
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som prinsipp å gi dama nok tid til å besvare, før jeg sender ny melding. 3-4 dager har jeg satt som rimelig tid. Får jeg ikke svar etter det, blir det en påminnelse (høflig og hyggelig selvsagt). Er det fortsatt ingenting, da blir det noen alvorsord og blokkering fra min side. Greit at man skal være tålmodig, men det finnes grenser.

Alvorsord? Du tuller nå? :fnise:

Anonymous poster hash: 7dc11...51c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er påfallende hvordan selv de tykkeste mennene setter opp at de har en gjennomsnittlig kropp. Så ser man på bildene av dem... Er det rett og slett manglende selvinnsikt? Nå har ikke jeg sett dameprofiler, så det kan godt hende det er tilsvarende tendenser på den siden også.

Anonymous poster hash: 80a9e...546
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det er påfallende hvordan selv de tykkeste mennene setter opp at de har en gjennomsnittlig kropp. Så ser man på bildene av dem... Er det rett og slett manglende selvinnsikt? Nå har ikke jeg sett dameprofiler, så det kan godt hende det er tilsvarende tendenser på den siden også.

Anonymous poster hash: 80a9e...546

Det er en ganske vanlig modifikasjon av sannheten ja...

Skjønner ikke hvorfor de gjør det? De kommer kanskje i kontakt med flere ja, men i det øyeblikket man møtes blir jo uærligheten avslørt med en gang. Da håper kanskje personen at den de har lurt skal bagatellisere dette,og heller vektlegge den flotte personligheten deres istedet.Men om man lyver om noe gir det et dårlig inntrykk uansett, og det gode inntrykket man hadde før man møtte ham blir borte. Har møtt noen slike og det ble med den ene kaffedaten.

Kan sikkert skyldes dårlig selvinnsikt også ja.

Endret av Sandie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...