AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva mener dere? Jeg mener at påfallende mange av mannfolka der inne kunne vært Quasimodos onde tvilling, og det på en god dag... Men når det er sagt er det ikke først og fremst det ytre som skremmer vann og livsskit utav meg, det er skrivemåten og holdningene... Her er et utvalg jeg har fått i dag: "heisøta nårs kal vi trefs for kaffe og koz bare ring" "Mitt navn er ........ .......... og mine venner beskriver meg som en uvanlig omtenksom fysakk og jeg har et utseende som appellerer til kvinner i de fleste aldrer. Eier enebolig og har en bil som mange snur seg etter... Virker dette interessant så ta kontakt " "hei jeg ser at du er for pen for meg men likevel tenkte jeg å si at jeg tror du er den jeg leter etter likevel. skal vi ta en øl hilsen hans" "skal vi danse sengevalsen" ...??? Anonymous poster hash: 4be02...130 Anonymous poster hash: b956d...e16 10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 De normale er de du kontakter selv ofte. Anonymous poster hash: fde19...0ba 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Nettdating=freakshow. Take me back to the 50's please. Anonymous poster hash: 8386c...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Her har du kanskje vært spesielt uheldig?? Jeg har vært i kontakt med et par stykker som virker ganske vanlige og ser helt vanlige ut... Anonymous poster hash: 080b3...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Vel, slik blir det med 0 sosial forståelse ... , men det er jo ikke kun slike der. Selv om det ofte er slike som sender 100 meldinger rundt om kring. Tror mange av de burde hatt et kurs i normal folkeskikk og hvordan man prater med folk. Anonymous poster hash: a561f...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Men hvordan er profilen din lagt opp da? Med utfyllende tekst og bilder med konkrete krav, eller minst mulig og kanskje bilder som forteller noe annet? Og du vet du kan rapportere dem for dårlig oppførsel? Hvordan er du mot de bedre kara da? Svarer du dem i det minste eller lar meldingene bli ulest fra dem også? Det med folkeskikk gjelder til begge parter, jeg kan telle med hånd hvor mange damer jeg har hatt skikkelig samtaler med. Men Sukker og Møteplassen er like ille begge to, de gir altfor mye frihet til brukerne og tenker kun profitt. Kunne de bare lytte til brukerne og forbedre ting, hadde ting vært mye mer seriøst. Akk, skulle gjerne sittet bak de skjermene som styrer disse. Anonymous poster hash: 20814...015
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Men hvordan er profilen din lagt opp da? Med utfyllende tekst og bilder med konkrete krav, eller minst mulig og kanskje bilder som forteller noe annet? Og du vet du kan rapportere dem for dårlig oppførsel? Hvordan er du mot de bedre kara da? Svarer du dem i det minste eller lar meldingene bli ulest fra dem også? Det med folkeskikk gjelder til begge parter, jeg kan telle med hånd hvor mange damer jeg har hatt skikkelig samtaler med. Men Sukker og Møteplassen er like ille begge to, de gir altfor mye frihet til brukerne og tenker kun profitt. Kunne de bare lytte til brukerne og forbedre ting, hadde ting vært mye mer seriøst. Akk, skulle gjerne sittet bak de skjermene som styrer disse. Anonymous poster hash: 20814...015 Helt enig med deg. Det burde i vertfall gå an å sende en liten melding der det står, takk for meldingen, men beklager, har fattet interesse for noen andre skjønner du " Anonymous poster hash: a561f...3f2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Nettdating generelt er et eneste stort freakshow Det florerer av særinger, playere, bitterpikker, stygginger, mammadalter ,NAVere og annet vrakgods. Anonymous poster hash: 00b7a...84d 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Nettdating generelt er et eneste stort freakshow Det florerer av særinger, playere, bitterpikker, stygginger, mammadalter ,NAVere og annet vrakgods. Anonymous poster hash: 00b7a...84d Og den som prater slik om andre folk er det største vrakgodset av alle. Anonymous poster hash: a561f...3f2 9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Og den som prater slik om andre folk er det største vrakgodset av alle. Anonymous poster hash: a561f...3f2 Nei. Det er de som har kontaktet meg. Anonymous poster hash: 00b7a...84d 1
Gjest Silverstream Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Nå snakker ikke jeg ut fra sukker.no, men på andre chattesider der man må lage seg en profil, så er det samme greia. Hjelper ikke å ha verdens beste profil med fine bilder og super tekst, når flesteparten ikke gidder så mye som å kaste et blikk på det engang. Da blir jeg irritert
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Nei. Det er de som har kontaktet meg. Anonymous poster hash: 00b7a...84d Feil, er mann selv. Og mange snakker om utseende er så viktig, men faktum er det at ei kvinne med dårlige holdninger kan være den peneste i verden, men likevel bli oversett av alle. Fordi det er mye viktigere hvem hun er og om hun kan være ei god mor, enn noe noe annet. Anonymous poster hash: a561f...3f2
Gjest Lincoln Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Nei. Det er de som har kontaktet meg. Anonymous poster hash: 00b7a...84d Krake søker make. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Nå snakker ikke jeg ut fra sukker.no, men på andre chattesider der man må lage seg en profil, så er det samme greia. Hjelper ikke å ha verdens beste profil med fine bilder og super tekst, når flesteparten ikke gidder så mye som å kaste et blikk på det engang. Da blir jeg irritert Det der gjelder på fleste chatte- og datingsider da. Nå har jeg vært medlem på Sukker i over ett år og oppdatert profilen flere ganger. Der er det slik at søkeresultatene kommer opp i form av profilbilder, så et godt bilde er faktisk viktig for at folk skal klikke seg inn. Anonymous poster hash: 20814...015
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Feil, er mann selv. Og mange snakker om utseende er så viktig, men faktum er det at ei kvinne med dårlige holdninger kan være den peneste i verden, men likevel bli oversett av alle. Fordi det er mye viktigere hvem hun er og om hun kan være ei god mor, enn noe noe annet. Anonymous poster hash: a561f...3f2 Ja,slik tenker du og bra er det.Men faktum er at menn flest på nettet er overdrevent opptatt av utseendet. Særlig de mindre pene vil gjøre alt for å få kontakt med en jente som er pen. Anonymous poster hash: 00b7a...84d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Krake søker make. Jeg søker ikke dem da, de kommer til meg og blir avvist. Anonymous poster hash: 00b7a...84d 2
Gjest Silverstream Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Det der gjelder på fleste chatte- og datingsider da. Nå har jeg vært medlem på Sukker i over ett år og oppdatert profilen flere ganger. Der er det slik at søkeresultatene kommer opp i form av profilbilder, så et godt bilde er faktisk viktig for at folk skal klikke seg inn. Anonymous poster hash: 20814...015 Også glor de på bildene uten å lese gjennom profilen ....?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Ja,slik tenker du og bra er det.Men faktum er at menn flest på nettet er overdrevent opptatt av utseendet. Særlig de mindre pene vil gjøre alt for å få kontakt med en jente som er pen. Anonymous poster hash: 00b7a...84d Ikke viss det viser seg at du tenker slik, da er du plutselig ikke så pen lenger. Ja, i kontaktfasen vil de pene ha en fordel, men etterpå har den mindre og mindre. Anonymous poster hash: a561f...3f2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Også glor de på bildene uten å lese gjennom profilen ....? Jepp, finnes mange som går kun etter utseendet og driter i profilen. Anonymous poster hash: 20814...015
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Sukker har vært magert for meg.. skrevet med utrolig mange nå men det viser seg alltid og være ett eller annet bak fasaden.. ahhh... WHEN?!?!? Anonymous poster hash: 0db0c...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå