Gå til innhold

Sjekking på byen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Hei, jeg er en gutt i begynnelsen av 20-årene. Ser på megselv som veltrent og føler meg ganske så fornøyd med hvordan jeg ser ut. Får komplimanger for det. Men :o Ja det er alltid ett men! Jeg er så sjenert når det kommer til sjekking. Hender flere ganger at en søt jente begynner å danse tett inntil meg. Jeg blir med på dansen, men sjelden jeg tar det første steget. Føler at siden jeg ikke "gir litt gass også" så tror hun nok at jeg ikke vil fortsette å danse med henne eller at jeg ikke syns noe om henne. Så var den historien over.. Mange slike historier..

Seinenst i kveld begynte en jente å danse med meg. Spurte om navnet mitt og hvor jeg bodde. Jeg spurte henne, men ble ikke noe særlig mer snakking fra min side. Så kanskje hun tolket det som at jeg ikke var intrisert.

Etter å ha danset litt og hun forsvinner. Skal jeg da finne henne igjen å fortsette å danse? Prøver hun å teste om jeg faktisk er såpass inntrisert at jeg kommer til henne også kankjse?

Men sammtidig er jeg litt engstelig for å ta kontakt, for det er så mange jenter som bare aviser gutter også som er ganske forståelig da det er mange innpåslitne folk på byn også.

God natt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinne 29 Oslo

Jeg forstår akkurat hva du sikter til og hva du mener. Jeg er ganske mye ute på Oslos utesteder og har fått litt erfaring fra sjekking og alt det den medfører.

Mitt svar er JA: i de situasjonene du nevner her, så ville hvertfall jeg ha tenkt: "han er IKKE interessert i meg, ja, ja, da får jeg vel trekk emeg unna da". Så ville jeg ha bllitt litt frustrert og tenkt "Jeg er jo pen og tiltrekkende og alt, og likevel så sier han ikke noe?!" Så ville jeg ha blitt litt irritert og småsint!!

Fordi her har jeg pyntet meg litt og ser veltrent og pen ut, smiler og er hyggelig er jeg også!! Så hvorfor i all verden vil ikke denne mannen si noe pent til meg?? Hvorfor gir han ikke en kompliment? Hvorfor stiller han ikek spørsmål? Hvorfor er han ikke aktiv og har en plan? Hvorfor er han så passiv og giddeløs?

Så kan du lurer på hvorfor jentene ikke gjør det samme? Men det er her jeg mener at det er din fordømte plikt som MANN med testosteron og jegerinstinkt og se til å skjerpe deg!!! Det er DU som er mannen, ergo får du legge bort usikkerheten og latskapen og se til å forsyne deg av frukfatet. Nølende menn som er usikre og vil holde seg i bakgrunnen: glem det på sjekkern. Men ellers hjemme og på fritiden er det mer greit at du er slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det var jeg som skrev svaret over her til deg...mente ikke å være slem eller kvass altså. Bare at du behøver et lite puff.. :wink:

Du høres jo veldig kjekk ut da. Antakelig er du Mr.charming, men kan hende du må være mer vågal akkurat ute på byen. Men husk at mange jenter som ser etter kvalitet antakelig ser etter slike som deg, som ikke peiser ukritisk over jentene..

Så hvis du er litt tilbakeholden er det flott, men ikke akkurat i det du skal FIKSE deg en jente liksom...

Ta deg et par drinker, ja. (Ikke bli for full da :ler: )

Lykke til! :wink::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det var jeg som skrev svaret over her til deg...mente ikke å være slem eller kvass altså. Bare at du behøver et lite puff.. :wink:

Du høres jo veldig kjekk ut da. Antakelig er du Mr.charming, men kan hende du må være mer vågal akkurat ute på byen. Men husk at mange jenter som ser etter kvalitet antakelig ser etter slike som deg, som ikke peiser ukritisk over jentene..

Så hvis du er litt tilbakeholden er det flott, men ikke akkurat i det du skal FIKSE deg en jente liksom...

Ta deg et par drinker, ja. (Ikke bli for full da :ler: )

Lykke til! :wink::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå

har alltid følelsen av at jeg kommer til å tabbe meg ut og vet ikke helt hva jeg skal si... er greit å få vite navn og bosted.. men hva kommer etterpå det? hva man liker og gjør på fritiden? det høres så dumt ut... da "vet" hun at jeg prøver å sjekke henne om.. selv om det er det jeg prøver på.. men vil ikke at hun skal vite det.... men hun vet det sikkert alikevell... rare greier dette...

takker for svarene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Si noe morsomt. Gjerne om noe som skjer eller som har skjedd i løpet av kvelden. Humor er en fin måte og starte en samtale på, og en fin måte og bli kjente med folk på. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samtaleemner

Du må jo ikke akkurat snakke om bosted og fritid....(gjeesp :) )

Klart at jenter på byen "vet" underbevisst at gutter som kommer bort antakelig prøver å sjekke dem opp- men det er jo meningen også. Mange jenter ønsker å bli sjekket opp.

Du behøver ikke å SI så mye. Det kan bli litt kjedelig (på byen, ikke ellers) å spørre en jente ut om hvor hun er fra, hvor hun bor, hva hun gjør på fritiden osv...da kan en jente lett kjede seg og føle seg intervjuet! Og det er vel ikke meningen..

Kan du ikek heller bare passe på å se blid og fornøyd ut, se deg rundt om i lokalene regelmessig, prate med en kamerat, plukke deg ut noen jenter i sidesynet, holde øye med dem, og eventuelt gå bort og si noe. "Jøøjj, her var det mange vakre damer på en gang" eller bare grip tak i en jente i farten og si "deg må jeg ta en drink med!" Eller " DU må bare komme hit litt", så tar du deg for av henne litt. Er hun feil, få henen bort og prøv en ny. Kan du ikke bare kline med en jente i baren da?

Tror du trenger det..Lykke til i kveld og andre kvelder. Det ordner seg. Det er jo ikke bare DITT ansvar å få praten til å gå, jenta bidrar vel litt hun også. :) Det er ikke farlig de er bare mennesker og like nervøs som deg (samme hvor pene de og uoppnåelige de ser ut). Jentene venter på at en so mdeg skal si noe til de. Spiller ingen rolle hva det er. Det jeg husker selv som slo an hos meg var fremmede gutter som bare slang ut: "DEG må jeg snakke med", "DU var pen!" "Wow, du er lekker" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KjennerMegIgjen

Hei "Anonym nå"!

Jeg kjenner meg helt igjen i ditt tilfelle. Dessverre er det de beskjedne som ikke får napp med det første. Men den dagen du får napp, og får vist hvem du er (som forhåpentligvis er snill og greit :wink: ), så er det større sjangse at du "får" henne. De fleste gutter som svinger fra dame til dame er ofte mer "drittsekk".

Stikk ut på byen, ta deg noen ekstra drikker - så du holder deg i "god hjørnet" og si til deg selv: 'jeg går ikke hjem, før jeg har skjekket 5 damer'. Jenter liker humor og dansing, prøv og vær litt "vill" og sprudlende.

Dette klarer du, lykke til :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...