AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Jeg må ha meg en knert hver kveld før jeg legger meg. Anonymous poster hash: 37460...624 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Drikker så å si aldri. Drakk to ganger i løpet av to år (2011-2013) før dette og etter dette hadde jeg ikke/har jeg ikke drukket. Anonymous poster hash: 07b4b...d15
Gjest metallita Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Hver tredje måned kanskje. Det varierer.
Medlem Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 4-6 dager i uken. Tar gjerne en øl til maten midt i uken, og deretter noen flere etter maten på fredag og lørdag. 1
Modeus Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 jeg drikker meg dritings 1 gang i uka, ikke mer ikke mindre.
Brunhilde Skrevet 3. mars 2014 #27 Skrevet 3. mars 2014 Av og til når jeg har lyst på. En flaske vin fordelt på to-tre kvelder med en måned eller to mellom hver gang. Liker smaken, men blir fryktelig trøtt av alkohol, så jeg lar like gjerne være å drikke.
debattanten Skrevet 3. mars 2014 #28 Skrevet 3. mars 2014 Mannen åpner en flaske vin fredag og en flaske lørdag. Jeg tar gjerne 1 glass til maten, resten drikker han. Synes det er dumt at det skal være vin nesten hver helg. Drikker ingenting i hverdagen om det ikke er ferie eller noe spesielt som gjør at vi tar et glass. Hvorfor er det dumt med litt vin nesten hver helg? Er det fordi du ikke liker vin? Jeg tar en sjelden gang en øl midt i uken, blir som regel et par øl til matlagingen og middagen fredag og lørdag. Noen ganger ryker det en flaske vin. Noen få ganger i året blir det vel litt mer sammen med venner eller noe med jobben
Anneline80 Skrevet 3. mars 2014 #29 Skrevet 3. mars 2014 Drikker alkohol alt fra 2-3 ganger i uken til et par ganger i måneden. Stort sett er det snakk om ett eller to glass vin eller tilsvarende øl, en gang i blant blir det en bytur med kanskje en flaske vin ++. Trener ca. 3 ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #30 Skrevet 3. mars 2014 Jeg må ha meg en knert hver kveld før jeg legger meg.Anonymous poster hash: 37460...624 Hva mener du med en knert? Anonymous poster hash: 0fc63...d11
Avalon Skrevet 3. mars 2014 #31 Skrevet 3. mars 2014 Så og si aldri. Heller ikke samboer drikker. Har ingenting i mot alkohol, så lenge det blir drukket med måte. Men, liker ikke smaken av alkohol selv.
Notisblokk Skrevet 3. mars 2014 #32 Skrevet 3. mars 2014 Jeg drikker i perioder. Av og til blir det fylla både fredag og lørdag i noen uker. Så blir det en flaske vin + litt øl/sprit en gang i uken i noen mnd, og så kan jeg være edru i flere uker/mnd Men gjennomsnittlig så kan vi vel si at jeg drikker en flaske vin hver helg.
radioactive Skrevet 3. mars 2014 #33 Skrevet 3. mars 2014 Sjeldent, drikker kanskje en gang i måneden. Kjæresten min drikker mer.
Fråde Skrevet 3. mars 2014 #34 Skrevet 3. mars 2014 Jeg drikker på nyttår og bursdagen min, det er stort sett alt.
hjertesukka Skrevet 3. mars 2014 #35 Skrevet 3. mars 2014 Kjøper inn ei flaske rødvin til helga som regel, men det hender ofte at den blir stående til neste helg. Så i gjennomsnitt drikker jeg vel et par flasker vin pr mnd. Smaker omtrent ikke øl og har ei whiskyflaske som har stått urørt i mange år.
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #37 Skrevet 3. mars 2014 En gang eller tre i året. Sist var i Roma hos The Jerry Thomas project.
Berit Skrevet 3. mars 2014 #39 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hvorfor er det dumt med litt vin nesten hver helg? Er det fordi du ikke liker vin? Jeg tar en sjelden gang en øl midt i uken, blir som regel et par øl til matlagingen og middagen fredag og lørdag. Noen ganger ryker det en flaske vin. Noen få ganger i året blir det vel litt mer sammen med venner eller noe med jobben Det er ikke dumt med litt vin hver helg. Men når det går en hel flaske både fredagen og lørdagen på en person, noen ganger søndagen også, så synes jeg det er negativt og dumt siden det vanligvis er hver eneste helg. Synes mannen blir litt sløv og trett. Hadde vært så mye koseligere hvis han var helt pigg uten å drikke eller med bare et par glass. Synes det er dumt når det er hver helg, men ok hvis det er en gang imellom bare sjeldnere. Takk for at du spurte meg. Det får meg til å synes det er litt mer ok på en måte. Godtar det jo helt, men synes likevel det er litt dumt. Endret 3. mars 2014 av Berit 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #40 Skrevet 3. mars 2014 Det hender det blir noen glass til maten i hverdagen, hvis vi har gjester eller spiser ute. Noen helger blir det litt for mye alkohol, andre helger blir det ingenting. Jeg trener flere ganger i uken. Anonymous poster hash: 501eb...7c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå