Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har venner som drikker alkohol mer eller mindre hver dag, og de som knapt har rørt alkohol.

Hvor ofte drikker du? Er du en person som tar deg en øl/glass vin etter jobb, eller sparer du alt til helgen?

Anonymous poster hash: 81df8...cbc
Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

En gang i uken ca. Mannen drikker en cider hver kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Er avholds. Før jeg ble avholds drakk jeg 1-2 glass vin kanskje annethvert år.

Anonymous poster hash: daab4...10d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke drukket alkohol på over et år. Før så drakk jeg vel sånn annenhver helg kanskje.

kjæresten min drikker som regel hver helg.

Anonymous poster hash: 54d7b...2fa
AnonymBruker
Skrevet

Er avholds. Før jeg ble avholds drakk jeg 1-2 glass vin kanskje annethvert år.

Anonymous poster hash: daab4...10d

Hvorfor blé du avholds? (Du drakk ikke særlig mye før du ble avholds heller..ikke at det gjøre noe:))

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Nesten aldri, verken jeg eller mannen. Drikker litt oftere på våren/sommeren for det er så godt med en kald øl ute i sola. Ellers er det veldig sjeldent.

Skrevet

Jeg drikker som regel hver helg, men blir ikke ordentlig full hver gang, liksom. Ofte at jeg holder meg til noen glass vin, andre ganger drikker jeg mer.

Skrevet

Mannen åpner en flaske vin fredag og en flaske lørdag. Jeg tar gjerne 1 glass til maten, resten drikker han. Synes det er dumt at det skal være vin nesten hver helg. Drikker ingenting i hverdagen om det ikke er ferie eller noe spesielt som gjør at vi tar et glass.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke drukket alkohol på ca 10 år. Samboer drikker 3 l øl hver dag...

Anonymous poster hash: 0fc63...d11
AnonymBruker
Skrevet

Menn drikker mer i hverdagene, mens kvinner drikker mest i helgene?

Dere som drikker mye vs lite; hvor fysisk aktive er dere?

Selv drikker jeg 1-2 ganger i måneden, men blir sjeldent sørpefull. Prøver å trene et par ganger i uken. (Kvinne).

Skrevet

En six-pack med øl 1 eller 2 ganger i uka.

Skrevet

Fester annen hver helg, da blir det gjerne en flaske vin og 2-3 øl ute på byen. Ellers kan jeg godt finne på å ta meg et glass rødvin på en ukedag.

Til deg som spurte om trening; Trener 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Vin 2-5 dager i uka. Som regel går det i ut å ta et-par glass med venner, eller en halv flaske med mannen/venner til en god middag. En skjelden gang (1-2 ganger i måneden) opp mot en flaske i løpet av en kveld, over mange timer.

Er veldig glad i wining and dining og er mye ute og spiser eller i middagsselskap. Liker ikke øl eller spirt. Aldri full.

• Liker 1
Skrevet

1-5 ganger i mnd. Mer på sommeren i ferien.

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg drikker veldig sjelden og kun når jeg er på fest eller en eller annen tilstelning der alkohol nærmest er obligatorisk. Under 10 ganger i året i alle fall.

Jeg trener ganske mye, og har i tillegg barn.

Skrevet

Jeg drikker en gang i året. Mens mannen her kan godt ta en øl eller to hver dag han er hjemme på fri.

AnonymBruker
Skrevet

1-3 ganger i måneden, det samme med kjæresten.

Anonymous poster hash: 28986...98f
Skrevet

Jeg drakk vel alkohol sist gang for over fem år siden. Ikke noe bevisst valg. Mye helgefesting i ungdommen/ tidlig tjueår, mye mindre etter jeg traff mannen. Etter jeg fikk barn kan jeg ikke huske at jeg har drukket alkohol. Liker ikke øl eller vin, og anledning til sprit har liksom ikke vært der.

Mannen drikker vel ett-to glass øl i året..

Skrevet

Gjennomsnittlig drikker jeg vel 1 glass hvitvin i mnd.

Mannen litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...