Gå til innhold

Hva kan dette være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i de siste dagene hatt en del smerter i munnen, noe som antageligvis skyldes at jeg har fått betennelse i tannkjøttet (helvetes visdomstann). Siden det ikke har blitt noe særlig bedre blir det å ringe tannlegen i morgen.

Men, jeg har i hele dagen følt meg rar. Har ikke noen bedre beskrivelse enn det. Jeg føler det som om jeg er rusa på noe, nesten som den følelsen man har når man har drukket litt. Jeg har litt tung pust, men ikke noe jeg vil betegne som alamerende. Men jeg blir sliten av å reise med opp og gå noen meter. På grunn av smertene grunnet betennelsen i tannkjøttet har jeg tatt noen smertestillende i dag (ingen effekt by the way). Men jeg kan ikke tenke meg at de smertestillende er årsaken til at jeg føler meg rar, da jeg har brukt de tidligere uten noen form for bivirkninger. Jeg føler meg litt ør, litt småkvalm (som å sitte på en ferge i litt sjø) og ellers bare litt sliten. Feberfølelse uten å ha feber.

Er det noen som har hatt noen liknende symptomer? Kan det være en sammenheng mellom mine symptomer og betennelsen?



Anonymous poster hash: 9302e...0f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravid kanskje?



Anonymous poster hash: 5c65c...02b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet er en umulighet.



Anonymous poster hash: 9302e...0f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...