~Ironic~Tiger~ Skrevet 16. juni 2002 #1 Del Skrevet 16. juni 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=219252 Tror mitt barn skal hete RIMI Det klinger ganske bra. Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juni 2002 #2 Del Skrevet 16. juni 2002 Sant og si, så synes jeg Rimi var tragisk... No affense! :o Guttenavn: Abraham Amund Anders Andreas Anker Anton Archie Arild Arne Arnold Arnt Augustinius111111 Benedikt Bent Brynjulf Bastian1111 Cecil Cæsar Ebbe Emil Elling1111111111 Francis Ferdinand1111111111 Holger Hugo Isak Mattis Max Odin Otto Oliver Preben Sverre Teodor Åke Jentenavn: Amalie Dina111111 Fanny Hermine Kaja Juliane Henrikke Therese Gunvor Lise Hmm.. nå orket jeg ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 16. juni 2002 #3 Del Skrevet 16. juni 2002 om du vil at barne ditt skal bli mobbet så kan du kalle han gunnleif eller Gunn tore i steden for det er i alle fall et navn ikke en butikk sjede........ Huff,dama må jo være ustabil pga.hormoner eller noe.....kansje oppmerksomhet syk......iallefall så hadde jeg led meg i hel om noen hadde kommet inn i samme rom som meg og presentert seg for Ikea..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juni 2002 #4 Del Skrevet 16. juni 2002 om du vil at barne ditt skal bli mobbet så kan du kalle han gunnleif eller Gunn tore i steden for det er i alle fall et navn ikke en butikk sjede........ Huff,dama må jo være ustabil pga.hormoner eller noe.....kansje oppmerksomhet syk......iallefall så hadde jeg led meg i hel om noen hadde kommet inn i samme rom som meg og presentert seg for Ikea..... Det er faktisk noen som har oppkalt barnet sitt etter IKEA, tro det eller ei! Og det ang. at barnet kommer til å bli mobbet... Barn er grusomme mot hverandre uansett, så hvis ikke det blir mobbet for navnet, kommer det garantert til å bli mobbet for noe annet uansett... Barn setter ingen grenser, og finner alltid noe å mobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Det med at mitt barn skal hete Rimi var ironi. Jeg skrev det ikke kanskje på en ironisk måte.. Tenk å hete IKEA :o Huffameg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juni 2002 #6 Del Skrevet 16. juni 2002 Det var jo en som ville kalle barnet sitt Jokke (som betyr å "pule", ha sex altså ).. Måtte bare le da hun sa det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juni 2002 Hehe.. stakkars Jokke Utrolig mye rart foreldrene kaller barna sine for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juni 2002 #8 Del Skrevet 16. juni 2002 Hva med de som presenterer seg: Hello, I'm Simen.... (semen) :o Og Simen er jo ikke akkurat et uvanlig navn heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juni 2002 #9 Del Skrevet 16. juni 2002 Å kalle jenteungen sin Rimi eller IKEA er jo som å be om at hun blir temmelig BILLIG! Hadde nok heller gått for SPAR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 16. juni 2002 #10 Del Skrevet 16. juni 2002 Det tragiske er, at de får lov, til å kalle barnet Ikea :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 16. juni 2002 #11 Del Skrevet 16. juni 2002 "Kan jeg får gifte meg med dattera di Ikea?" heh, sjarmerende navn får'n si "Skal vi gå på rimi, rimi?" :o grøss... "Obs-gir du meg smøret..... Ops .. der mista du det !" "Der er ikke annet å gjøre enn å stikke innom Ikea... Jeg har ikke råd til mer " LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 16. juni 2002 #12 Del Skrevet 16. juni 2002 Dere har fått med dere at dette ikke er i Norge ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 17. juni 2002 #13 Del Skrevet 17. juni 2002 Cec; Det viste jo tydlig i artikkelen at dama hadde det fra IKEA- Katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 17. juni 2002 #14 Del Skrevet 17. juni 2002 IKEA er jo ganske kjent på andre sida av dammen òg, då. Og så ville jo IKEA sende ein liten oppmerksomhet frå barneavdelingen. Hmmmm - kanskje Lamborghini er eit passande jentenamn...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå