Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjære Tine. Jeg skulle ønske det var med gode nyheter jeg oppsøker deres facebookside i dag. Dessverre er det noe ganske annet. Som det kommer frem av bildet, opplevde jeg nylig at begeret som skulle romme den deilige nøttemixen dere er så kjent for, var fullstendig tomt! Ikke engang spor av nøtter. Hvor disse nøttene har blitt av vites ikke, kanskje sitter en heldig mann/kvinne i dette øyeblikk og opplever dobbelt så mye nøtter som vanlig. Flaks for han/henne. Imens sitter jeg og opplever at det som skulle være en God Morgen, ble noe ganske annet.

hvorfor blir folk så emosjonelle fordi det mangler noe i produktet dem kjøpte:S

• Liker 17
Skrevet

En liten artig greie:

Hei. Sitter hjemme her og leser på Coop's basmatiris-pakning og oppdaget noe. På baksiden står det tilberedning på svensk, dansk og norsk. Og det jeg lurer på er: hvorfor står det at risen skal koke i ca.15-18min. I Sverige og Danmark, mens den i Norge skal koke i ca.14-16min?

Svar fra Coop: Årsaken er at vi har forskjellige tradisjoner for hvordan vi koker ris og hvordan vi ønsker at den ferdige risen skal være.

• Liker 25
Skrevet
Fra samme person :P
*Skal til Thailand på onsdag. Coop kaffe må med, Thai kaffe er ikke bra nok
*Morgenstund i Thailand med Coop kaffe i koppen.
*Hamstrer kaffe til Thailandturen min i januar..Coop og Thailand hører sammen for meg!
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sånn bortsett fra at personen skrev dette på feil side, så var jo innlegget også helt idiotisk. Har man ikke kvittering, så er det naturlig at det er prisen som kommer inn i kassa, som gjelder. Den personen kan jo egentlig bare skylde på seg selv når kvitteringa ikke ble spart på.

For meg var det motsatt. Bytta inn julegaver og fikk igjen mer fordi de var kjøpt på tilbud og tilbudet var over. Sånnsett er det jo greit for platekompaniet at noen får igjen mindre også så det går opp i opp :P hahaha

Anonymous poster hash: 1187a...a18

• Liker 3
Skrevet

:hoho:

Vurderer sterkt å skaffe meg FB nå!! :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Peppes pizza:
I dag har dere tapt en kunde ! Ringer til Peppes for å bestille men neida de kunne ikke levere der vi bodde. 13 min å kjøre fra nærmeste restaurant - det var utenfor Peppes sitt leveringsområde.

Okei, så når hun leser at det var utenfor peppes sitt leveringsområde, så ringer hun forsatt for å få det levert? :fnise:

Anonymous poster hash: f320c...e8b
  • Liker 2
Skrevet

Peppes pizza:

I dag har dere tapt en kunde ! Ringer til Peppes for å bestille men neida de kunne ikke levere der vi bodde. 13 min å kjøre fra nærmeste restaurant - det var utenfor Peppes sitt leveringsområde.

Okei, så når hun leser at det var utenfor peppes sitt leveringsområde, så ringer hun forsatt for å få det levert? :fnise:

Anonymous poster hash: f320c...e8b

Tolker det som om det var 13 min å kjøre fra nærmeste restaurant? Og da må jeg si meg enig i vedkommende?

• Liker 5
Skrevet

Fra Freia sine sider:

Hvilket år ble denne utgitt?

*bilde av et gammelt oppskriftshefte*

*enkelte venner gjetter når den ble utgitt*

freia svarer:

Vi er ikke helt sikre, men hvis du vil kan du maile den til FreiaLand - der har de ganske god oversikt over gammelt matriell [email protected]

En ting er sikkert og det er at den er kjempesøt!
Venn: Artigt at Freia skrev til deg da !

TS:Ja det var artig! Skal bli rart å høre når herligheten ble utgitt.

Venn: Tipper 48, tralla la . . . .

TS: Ja ratt! Da tipper jeg 43.

Venn: Da blir det spennende, hei å hå !
TS: Ja, farao, det gjør det!

Hei og hå og farao! Skriver folk virkelig sånn til hverandre? :O Og veldig "artig" at freia skriver til henne, når hun først spør dem et spørsmål. Det er jo som å få kongen på besøk det! Tralllala

• Liker 32
Skrevet

En liten artig greie:

Hei. Sitter hjemme her og leser på Coop's basmatiris-pakning og oppdaget noe. På baksiden står det tilberedning på svensk, dansk og norsk. Og det jeg lurer på er: hvorfor står det at risen skal koke i ca.15-18min. I Sverige og Danmark, mens den i Norge skal koke i ca.14-16min?

Svar fra Coop: Årsaken er at vi har forskjellige tradisjoner for hvordan vi koker ris og hvordan vi ønsker at den ferdige risen skal være.

Oi, det der var faktisk et helt legit spørsmål. Og jeg visste ikke at vi likte risen vår annerledes enn svensker og dansker. Liker de risen sin tørrere eller mer klissete? Hvordan blir dette egentlig+

The more you know!

• Liker 13
Skrevet

Fra Kiwi sine sider:

"Vær så snill å slutte med å prise varer til F. Eks. 9.91. Voksne folk blir fortvila over å bli behandla slik. Endel mennesker orker ikke å handle hos dere p.g.a. dette!"

:klo:

• Liker 16
Skrevet

Oi, det der var faktisk et helt legit spørsmål. Og jeg visste ikke at vi likte risen vår annerledes enn svensker og dansker. Liker de risen sin tørrere eller mer klissete? Hvordan blir dette egentlig+

The more you know!

Men hvordan er det forskjell på 15-18 min og 14-16 minutter? Jeg mener, hva er poenget? I det første tilfellet kan du jo f.eks. koke risen i 15 minutter, i det andre tilfellet kan du også velge å koke risen i 15 minutter. Det er såpass stor slingringsmonn på begge koketidene, at de kunne like gjerne skrevet 14-18 minutter på begge pakkene :P syns jeg....

• Liker 3
Skrevet

Men hvordan er det forskjell på 15-18 min og 14-16 minutter? Jeg mener, hva er poenget? I det første tilfellet kan du jo f.eks. koke risen i 15 minutter, i det andre tilfellet kan du også velge å koke risen i 15 minutter. Det er såpass stor slingringsmonn på begge koketidene, at de kunne like gjerne skrevet 14-18 minutter på begge pakkene :P syns jeg....

Haha, du har helt rett! Jeg hang meg sånn opp i at nordmenn likte risen sin annerledes enn både svensker og dansker, at jeg overså det der helt. :P

Skrevet

Haha, du har helt rett! Jeg hang meg sånn opp i at nordmenn likte risen sin annerledes enn både svensker og dansker, at jeg overså det der helt. :P

Hehe. :)

Skrevet
Savner du litt menneskelig varme...at noen holder rundt deg...presser seg mot deg...puster deg i øret og stryker deg over håret... Kjør kollektivt med ***! God hælj alle sammen
  • Liker 4
Skrevet

Til Elkjøp:

Hei. Jeg kjøpte nylig en laptop hos dere, sist fredag, og i dag ser jeg i deres kundeavis at den er på tilbud. Prisforskjellen utgjør 2000,- i forhold til hva jeg betalte, og jeg lurer på om jeg kan benytte meg av returretten for så deretter kjøpe samme laptop på nytt igjen?

Hadde den kunde kommet til meg.... :riste: Jeg blir målløs. Vi har i hvert fall streng policy på det der, man kan ikke komme tilbake og bare "jeg vil ha igjen litt penger fordi dere har den på tilbud nå, men ikke da jeg kjøpte den." Ærlig talt. Men ingen kan vel nekte ham å returnere den, for så å komme tilbake / gå et annet sted og kjøpe den billigere. Men litt tvilsomt er det jo. Og han bør i alle fall ikke gå i butikken og være ærlig om hvorfor han leverer den tilbake xD

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan vi få mindre OT, mer gullkorn? :nigo:

Challenge accepted!

*rasker sammen det siste fra gode, gamle Freia*

jeg forstår ingenting hvorfor at jeg ikke at jeg ikke er vinner forde jeg kjøpe sjokolade pakke hver eneste gang om jeg søker å vinner men jeg vinner jo absolutt ingenting. hvor lenger må jeg kjøpe et sjokolade pakker vist jeg ikke får til å vinner dette det er så uredferdig?

- - -

Kunde: Kjøpte denne på Kiwi, Hammerfest i dag. Den mangler en rute. Her sitter jeg og lurer på om jeg skak spise opp beviset. Dumt å kjøre nesten to mil i uværet for å bytte. skit altså.

- flere svar som forklarer konkurransen, at alle platene er sånn, at den fortsatt er 200 g, etc.

Kunde: herregud: det her e jo bare feil. En melkesjokolade skal ikke ha produsert og planlagte fei. Ja, ja. man burde jo ikke være forfær. Man får jo kjøpt bukser med ferdig slitte hull.

- flere fornuftige svar, bl.a. fra Freia

Kunde: kjenner at jeg mistet løsta på sjokolade

Endret av Pingting
  • Liker 14
Gjest HappyWaffle
Skrevet

åååh for en morsom tråd :skratte:

tror det var på statoil sin side, noe ala dette:

jeg skulle innom statoil for å kjøpe meg en sjokoladebolle og gledet meg til å spise den. MEN når jeg spiser så merker jeg at alle sjokoladebitene er sentrert på høyre side av bollen! dette var dårlig gjort!

altså.... hvordan veit man at en bolle har høyre og venstre? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...