Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2.Dere har et fint blad, men det skjemmes en del av nynorsk, som passer dårlig til vin ! Det blir et skikkelig stilbrudd !

Svar:

Dette er kanskje den dummeste kommentaren jeg har lest på Facebook siden tidenes oppstandelse. "Nynorsk passer dårlig til vin". Wow. Når jeg trodde jeg hadde hørt alt fra vinsnobber og østlendinger, så kommer bare du brasende inn i livet mitt på den måten!

Fy faen for en douche.

Anonymous poster hash: ac3ed...08a

Skrevet

Opplåsbar dukke-mannen! Hahahahaa :fnise: Herlig.

• Liker 2
Skrevet

Takk til denne tråden som har sørget for at jeg har fått meg enda en hobby når jeg egentlig burde lese :fnise:

Jeg elsker menneskeheter :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen linke til Kiwi-siden på face? jeg får ikke opp noe :(

Anonymous poster hash: 24f6c...35b
AnonymBruker
Skrevet

Fra Rimis sider:

Kunde: "Rimi i åkebergveien er en skam. Rimi galgeberg er kjempebra. Hvordan kan det skje? Ta turen innom åkebergveien og kjøp eks. Majones som har stått ute i varmen i mange uker nå... Jeg nekter å tro at noen med virkelig ansvarsfølelse følger med her. Men det gjør jeg!"

Så følger et bilde av nevnte majonespakker som står i et display i butikken, et par svar fra Rimi.. og ikke mindre enn 5 (!) kommentarer fra kunden der han kverner i vei om majones ditt og majones datt.

Det hele avsluttes med følgende kommentar fra en venn av kunden: "De ansetter udugelige unge folk . Sånn er det overalt . Desverre . Vi er for intelligente "Ola" . Vi skjønner hvordan ting funker"

Haha. Folk!

Anonymous poster hash: 8d2e0...1f1
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Dette her er virkelig ikke sunt for meg. Minnene fra min tid som butikkansatt kommer strømmende tilbake.

Rimi, igjen:

Kunde 1: "Jeg handlet i kveld på Rimi Skøyen. Kjøpte bla. tre appelsiner. Jeg kommer hjem, og kun 1 av 3 appelisinene er spiselige. En er muglet og en råtten. Pleier ikke å handle på Rimi, men er usikker på om jeg kommer tilbake."

Rimi: "Hei Kunde 1. Sånn skal det selvfølgelig ikke være, og det beklager vi. Vil anbefale deg å gå tilbake til butikken, så ordner de det for deg."

Kunde 1: " Hei! Tykker dere virkelig at det er kunden som skal behøve søke opp dere, for å få rette på det? Det er dere som ikke leverer, da bør det vara dere som må gjøre en liten innsats? Jeg har i alle fall ikke tid å kjøre 15 km en vei for 2 appelsiner..."

Kunde 2: "Hva med at Rimi Kompanserer Kunde 1 og ber om hennes adresse og sender henne et saftig gavekort på1000-1500kr som en saftig unnskyldning. Da viser dere at dere ønsker kundene tilbake. Personlig handler jeg kun Purfect KATTESAND OG NOE KATTEGODIS HOS RIMI...HAR OFTE FÅTT DÅRLIG FRUKT.NØTTENE TIL JULA 2013 VAR RÅTTEN OG HARSK SMAKTE. SUR MELK MAT UTGÅTT PÅ DATO DAGER FØR KJØP..VISNE BLOMSTER Å KUNNE FORTSATT VIDRE OG VIDRE OG VIDRE MEN STOPPER MED ET PAR TING TIL OG SUR FERDIGLAGET RØDSAUS TIL RISKREMEN. BRØDSKJÆREMASKINA PÅ RIMI CARL BERNER HAR VERT DELVIS ØDELAGT I NERMERE 1 ÅR. SÅ Å KJØPE DET GODE BRØDET RIMI HAR BLIR UNNGÅTT PGA KNUST OG IKKE SAGET BRØD...RIMI SJERP DERE I 2014 ELLER SÅ KQN DERE TAPE PENGER OG KUNDER PGA RÅTNE APELSINER OG VARER UTGÅTT PÅ DATO. FY RIMI "

WTF.

Legger også merke til at disse menneskene som tydeligvis 1) har hatt horrible, nesten livsforkortende opplevelser i sin nærbutikk og 2) har store problemer med korrekt bruk av caps lock, er de samme som har gått på "Livets harde skole". Haha.

• Liker 42
Gjest constance90
Skrevet

Digger kunder som tror de kan kreve gavekort på mangfoldige tusen kun fordi butikken har gjort en minimal feil.

"Nei, du får ikke 30% avslag på hele butikekn av meg fordi du reklamerer på en tskjorte som du selv har ødelagt"

• Liker 8
Skrevet

Det hele avsluttes med følgende kommentar fra en venn av kunden: "De ansetter udugelige unge folk . Sånn er det overalt . Desverre . Vi er for intelligente "Ola" . Vi skjønner hvordan ting funker

Jeg har hatt en kunde som har krevd å snakke med en som er eldre, fordi jeg er ung og udugelig. Så jeg kan jo ikke vite noe om prisene på kakao. Jeg vet da like mye om prisene som de andre i butikken.

• Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Jeg har hatt en kunde som har krevd å snakke med en som er eldre, fordi jeg er ung og udugelig. Så jeg kan jo ikke vite noe om prisene på kakao. Jeg vet da like mye om prisene som de andre i butikken.

Haha. Minner meg om en kunde jeg hadde. Han nektet å tro at jeg var avdelingsleder siden jeg var ung. Så gikk tilfeldigvis sjefen forbi og blandet seg inn. Så svarte sjefen "nei, det får du ta med henne. Det er hun som er avdelingslederen". Hakeslep på kunden! Han gikk :ler:

• Liker 4
Skrevet

Herregud. Dette her er virkelig ikke sunt for meg. Minnene fra min tid som butikkansatt kommer strømmende tilbake.

Jeg vet!!! :ler:

Og... 1500 kroner for to mugne appelsiner? Jeg lever bare ikke på samme planet som enkelte.

• Liker 9
Skrevet

NSB: Kunde har glemt mobilen hjemme og kan derfor ikke vise opp (upersonlig) billett. Laaaang tirande om dårlig kundeservice.

"Ja, jeg glemte mobilen min, men NSB glemte å gi meg den service jeg fortjener som god og trofast kunde og ikke er nød å behandle meg som en snyter foran alle i kupeen. Det koster meg mer en 1000 lapp tilsammen og en særdeles dårlig start på dagen."

Söt:

Kjære NSB.
På comfortavdelingen deres kan man jo nyte en kopp kaffe av typen frysetørket Friele. Den er ikke 1.klasses, men duger til å få Jon blund ut av kroppen!

Men, kan dere ikke være så vennlige anskaffe dere kopper og lokk som passer overens med hverandre? Ikke bare sånn halveis... Sikker på at han ved siden av meg med en nå brunfarget skjorte støtter meg..

Kort og konsist:

Kundeundersøkelse på vei hjem i dag. 7 minutter. Ingen orker det. Det er bare ett spørsmål og ett svar i lokaltogene: vil publikum at NSB skal kjøre etter ruteplanen. Svaret er JA!

NRK:

kunde:

kjære NRK
Hvor mye gjenstår å legge ut fra arkivet

nrk: ei! Svært mye, vil jeg tro. Noe nøyaktig timetall kan jeg ikke gi. Mvh Hans

kunde: som ka daa

• Liker 4
Skrevet

NSB: Kunde har glemt mobilen hjemme og kan derfor ikke vise opp (upersonlig) billett. Laaaang tirande om dårlig kundeservice.

"Ja, jeg glemte mobilen min, men NSB glemte å gi meg den service jeg fortjener som god og trofast kunde og ikke er nød å behandle meg som en snyter foran alle i kupeen. Det koster meg mer en 1000 lapp tilsammen og en særdeles dårlig start på dagen."

Söt:

Kjære NSB.

På comfortavdelingen deres kan man jo nyte en kopp kaffe av typen frysetørket Friele. Den er ikke 1.klasses, men duger til å få Jon blund ut av kroppen!

Men, kan dere ikke være så vennlige anskaffe dere kopper og lokk som passer overens med hverandre? Ikke bare sånn halveis... Sikker på at han ved siden av meg med en nå brunfarget skjorte støtter meg..

Kort og konsist:

Kundeundersøkelse på vei hjem i dag. 7 minutter. Ingen orker det. Det er bare ett spørsmål og ett svar i lokaltogene: vil publikum at NSB skal kjøre etter ruteplanen. Svaret er JA!

NRK:

kunde:

kjære NRK

Hvor mye gjenstår å legge ut fra arkivet

nrk: ei! Svært mye, vil jeg tro. Noe nøyaktig timetall kan jeg ikke gi. Mvh Hans

kunde: som ka daa

Ahahha! Disse var jo bare søte :D Lo høyd av den siste! "Kaa daa"!

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra freia melkesjokolade til facebook-side:

"Denne konkurransen er jo urettferdie for oss diabetikere, hvordan skal vi få en gull_sjokoladebit? Kom igjen da ,vær breie og lag en sukkefri melkesjokolade også." dakaaar. :krangle:

Anonymous poster hash: f320c...e8b

Skrevet

Oslo City eller Oslo "frekke ansatte"??

ja, det er kanskje ikke hver dag dere har tid til å hjelpe medmennesker, men denne dagen hadde dere god tid til nettop DET..en av deres ansatte ved Carlings kommer plutselig bort til meg og lurer på om jeg trenger HJELP?? unnskyld meg hvis jeg ser forvirret og annerledes ut OSLO CITY! kanskje jeg trenegr hjelp, kanskje ikke..det er verken deres elelr min jobb å avgjøre..hva blir det neste? at dere kommer på døra med medisinene mine??jeg og mitt følge ble så satt ut at vi ikke har våget oss ut siden.hvem skal lufte kattene mine? sender dere noen til å lufte dem oslo city eller er dere for opptatte med å stille diagnoser på kundene deres?? hva med å bytte navn til Oslo Legekontor??hilsen kunde eller skal jeg si pasient

:sjokkert::hakeslepp::daane::kari::hoho::skratte::skratte:

(Den der kan ikke være seriøs?)

• Liker 9
Skrevet

ja, det er kanskje ikke hver dag dere har tid til å hjelpe medmennesker, men denne dagen hadde dere god tid til nettop DET..en av deres ansatte ved Carlings kommer plutselig bort til meg og lurer på om jeg trenger HJELP?? unnskyld meg hvis jeg ser forvirret og annerledes ut OSLO CITY! kanskje jeg trenegr hjelp, kanskje ikke..det er verken deres elelr min jobb å avgjøre..hva blir det neste? at dere kommer på døra med medisinene mine??jeg og mitt følge ble så satt ut at vi ikke har våget oss ut siden.hvem skal lufte kattene mine? sender dere noen til å lufte dem oslo city eller er dere for opptatte med å stille diagnoser på kundene deres?? hva med å bytte navn til Oslo Legekontor??hilsen kunde eller skal jeg si pasient

Wow............

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Fantastisk!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...