AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #321 Skrevet 6. april 2014 Kunne han ikke bruke to trillekurver? Tydeligvis ikke hahhaaha Anonymous poster hash: 1c8ea...a30
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #322 Skrevet 6. april 2014 Mer fra Spar: Skulle handle til helga på Spar Mongstad i ettermiddag, men måtte berre reise derifrå med uforretta sak. Hadde ikkje nokon 10-krone til å løyse ut handlevogn med, så eg henvendte meg til betjeninga. Men der var ingen mulighet for noko løysing på problemet. Så då var det berre å setje seg i bilen og køyre til Lindås og handle der istaden.... Slett kundeservice vil eg våge å kalle slikt. - Er det butikken sin skyld at han ikke har med seg en 10-kroning til handlevogn? Anonymous poster hash: 1c8ea...a30 Dette kunne jeg også gått ut av butikken for. Jeg har ikke mynter, men har en ting til handlevogn på nøkkelknippet. Noen ganger har jeg med feil nøkkel og da spør jeg pent om de kan låse opp vognene. Alle ansatte på både Mega og Rema1000 her omkring har en nøkkelting i lomma tl å låse opp vogner med, og har løst de ut for meg så jeg får handlet. Men, jeg ville neppe postet klage på facebook over det... Anonymous poster hash: 2bc6e...790 3
Pingting Skrevet 7. april 2014 #323 Skrevet 7. april 2014 Butikken burde låne ut tiere eller poletter til handlevogner eller låse dem opp, ja. Det har vært standard service i butikkene hvor jeg har jobba. Bare rett og rimelig, synes jeg - det er jo heller ikke kundens feil at butikken har valgt å låse vognene. 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #324 Skrevet 7. april 2014 Mer fra Spar: Skulle handle til helga på Spar Mongstad i ettermiddag, men måtte berre reise derifrå med uforretta sak. Hadde ikkje nokon 10-krone til å løyse ut handlevogn med, så eg henvendte meg til betjeninga. Men der var ingen mulighet for noko løysing på problemet. Så då var det berre å setje seg i bilen og køyre til Lindås og handle der istaden.... Slett kundeservice vil eg våge å kalle slikt.- Er det butikken sin skyld at han ikke har med seg en 10-kroning til handlevogn? Anonymous poster hash: 1c8ea...a30 For å svare på spørsmålet ditt, Ja, det er det. Anonymous poster hash: ceb20...160 3
Skywalker Skrevet 7. april 2014 #325 Skrevet 7. april 2014 Jeg tror det kunne vært artig å se reaksjonene på Freia -siden dersom de nå begynte å selge sjokolade med en bit for mye.. 6
Sugar&Spice Skrevet 9. april 2014 #326 Skrevet 9. april 2014 (endret) Meny får refs for å ha lansert app på iPhone... "Er lite fornøyd med deres kundeservice! Dere forventer at samtlige av deres kunder skal ha smarttelefoner for å kunne motta tilbud fra dere??? Selv det offentlige gir oss alternativer. Ikke alle av deres kunder har engang en vannlig mobiltelefon, og de som har det - som ikke ønsker seg mere enn en normal mobil for samtaler og tekster (eventuelt bilder) - skal da altså ikke lenger få glede av tilbud fra dere, - selv om de jhar vært trofaste kunder i mange år? SKJERP DERE!" Herregud og jesus og josef, maria og de tre vise menn samt alle dyr i stallen den natta. MENY ER IKKE PLIKTET TIL Å GI ALLE TILBUD. MENY ER IKKE PLIKTET TIL Å GI DEG RABATT. MENY ER IKKE PLIKTET TIL NOE SOM HELST. Det offentlige ER pliktet til å gi alternativer til de uten smarttelefon. Meny er IKKE pliktet, Meny er ikke engang pliktet til å la deg handle i butikken. Det er en BUTIKK. BUTIKK. Meny, og andre butikker, finnes for at du skal slippe å dyrke din egen mat. Fordi de kan tjene penger på deg. De er ikke pliktet til NOE SOM HELST. (PS: om vedkommende hadde lest litt lenger før hun postet hadde hun sett at Meny allerede har skrevet at de jobber med å få en løsning på e-post når det kommer til dette.) Jeg blir GAL av mennesker. Edit: det blir bedre "Hvorfor skal dere tvinge alle kunder inn på enn app for å kunne se tilbud? Jeg er ikke interessert i å bruke apper for hver butikk jeg skal handle i, savner en vanlig tilbudsavis. Dette fremstår som et utspekulert triks for å overvåke kundenes handlevaner!" Endret 9. april 2014 av grethe91 19
Gjest Jørild Skrevet 9. april 2014 #327 Skrevet 9. april 2014 Mer fra Spar: Skulle handle til helga på Spar Mongstad i ettermiddag, men måtte berre reise derifrå med uforretta sak. Hadde ikkje nokon 10-krone til å løyse ut handlevogn med, så eg henvendte meg til betjeninga. Men der var ingen mulighet for noko løysing på problemet. Så då var det berre å setje seg i bilen og køyre til Lindås og handle der istaden.... Slett kundeservice vil eg våge å kalle slikt. - Er det butikken sin skyld at han ikke har med seg en 10-kroning til handlevogn? Anonymous poster hash: 1c8ea...a30 Jeg har tatt med mann og unger og trasket ut av Coop Extra på grunn av det samme. Her kommer jeg for å bruke mye penger på ukeshandling, så gidder ikke den late kassedama låse opp en vogn? Nei, da kan det være. Jeg forventer faktisk litt sørvis når jeg skal svi kortet på butikken deres. 5
Sugar&Spice Skrevet 9. april 2014 #328 Skrevet 9. april 2014 Mer fra Meny sin facebookside. "det er kvinnedagen i dag" Akkurat ja. Nemlig. Åkei. Takk. 6
Pingting Skrevet 9. april 2014 #329 Skrevet 9. april 2014 Herregud og jesus og josef, maria og de tre vise menn samt alle dyr i stallen den natta. *snip* ...jeg tror jeg elsker deg littegranne. 10
Sugar&Spice Skrevet 9. april 2014 #330 Skrevet 9. april 2014 Beklager Meny-ramblingen men jeg blir så oppgitt. "NÅR BUTIKKEN (ELLER EVT LEVERANDØREN) KAN VEIE HVER ENKELT PAKKE MED FERSKVARER SOM FX KJØTT, MÅ DET VÆRE MULIG Å PÅFØRE PRIS SAMTIDIG. KUNDEN SKAL IKKE BEHØVE Å GÅ I BUTIKKEN MED KALKULATOR. KILOPRIS PÅ HYLLEKANT ER HELT UTILSTREKKELIG!" OKEI DEN ER GREI MEN ÆRLIG TALT TRENGER DU Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER. Personlig er jeg mer glad i kilopris fordi jeg da regner meg frem til hva som er billigst, og jeg unngår å bli lurt til å tro at noe er billigere når det ikke er det. Så kilopris er helt tilstrekkelig og i de fleste tilfeller BEDRE for kunden. 8
Alice123 Skrevet 9. april 2014 #331 Skrevet 9. april 2014 Beklager Meny-ramblingen men jeg blir så oppgitt. "NÅR BUTIKKEN (ELLER EVT LEVERANDØREN) KAN VEIE HVER ENKELT PAKKE MED FERSKVARER SOM FX KJØTT, MÅ DET VÆRE MULIG Å PÅFØRE PRIS SAMTIDIG. KUNDEN SKAL IKKE BEHØVE Å GÅ I BUTIKKEN MED KALKULATOR. KILOPRIS PÅ HYLLEKANT ER HELT UTILSTREKKELIG!" OKEI DEN ER GREI MEN ÆRLIG TALT TRENGER DU Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER. Personlig er jeg mer glad i kilopris fordi jeg da regner meg frem til hva som er billigst, og jeg unngår å bli lurt til å tro at noe er billigere når det ikke er det. Så kilopris er helt tilstrekkelig og i de fleste tilfeller BEDRE for kunden. Enig!
Hjarte Skrevet 9. april 2014 #332 Skrevet 9. april 2014 Jeg har tatt med mann og unger og trasket ut av Coop Extra på grunn av det samme. Her kommer jeg for å bruke mye penger på ukeshandling, så gidder ikke den late kassedama låse opp en vogn? Nei, da kan det være. Jeg forventer faktisk litt sørvis når jeg skal svi kortet på butikken deres. Ja, ikke sant? Det er en merkelig måte å skulle drive butikk på når de nekter kunder å handle varene sine pga manglende ti-kroning. Det er kanskje ikke alle som ville ha valgt å skrive det på facebook, men det er absolutt ikke den verste klagingen jeg har sett, og heller ikke en klaging som i mine øyne passer til denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #333 Skrevet 9. april 2014 Kunde: Hvor er det blitt av kokekaffen i hyllene???? Sikter til Rema 1000 Kokmalt,500g.Skjerp dere å få den tilbake Rema 1000: Hei. Takk for din henvendelse. Dette er en regional vare. Hvilken butikk tenker du på? Kunde: Rema 1000 "her og der". ok,med det samme vi er i gang,dere hadde for noen år siden esker med harley davidson truser og sokker,meget bra kvalitet .Mulighet for å få inn igjen??? Knis Anonymous poster hash: e862f...ad5 19
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #334 Skrevet 9. april 2014 Egentlig ikke kjempemorsomt, men synes at kundens melding nr 2 var et gullkorn.. (Har tatt bort kundens fulle navn) Fra en banks facebooksider: J. J: Egentlig greit at dere har så dårlig "kundeservice". Det gjør det mye lettere å bytte bank. Betale 250 kroner for visa classic. Hører ingen sted hjemme for en som har vært kunde i 30 år. Banken svarer: God morgen J.J! Takk for henvendelse. Beklager å høre at du har et dårlig inntrykk av vår kundeservice. Når det gjelder årsgebyr på Visa Classic så er dette noe alle kunder i Sparebanken Vest betaler. Årsgebyret dekker kostnader som produksjon, forsendelse, legitimasjon og reklamasjonsgaranti. De fleste Norske banker i dag har årsgebyr på sine Visa Classic kort. Vi har forståelse for din frustrasjon og beklager dette. Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss på 05555 eventuelt sende oss et nummer som privat melding her så kan vi ta kontakt for mer informasjon! Ha en riktig fin dag! /Jan Erik J.J svarer: Jeg trenger ikke informasjon jeg trenger service!!!! Anonymous poster hash: 2bc6e...790 27
Amananas Skrevet 9. april 2014 #335 Skrevet 9. april 2014 (endret) Meny får refs for å ha lansert app på iPhone... Herregud og jesus og josef, maria og de tre vise menn samt alle dyr i stallen den natta. MENY ER IKKE PLIKTET TIL Å GI ALLE TILBUD. MENY ER IKKE PLIKTET TIL Å GI DEG RABATT. MENY ER IKKE PLIKTET TIL NOE SOM HELST. Det offentlige ER pliktet til å gi alternativer til de uten smarttelefon. Meny er IKKE pliktet, Meny er ikke engang pliktet til å la deg handle i butikken. Det er en BUTIKK. BUTIKK. Meny, og andre butikker, finnes for at du skal slippe å dyrke din egen mat. Fordi de kan tjene penger på deg. De er ikke pliktet til NOE SOM HELST. Dette! Kunder tror de har krav på ALT. De har omtrent ikke krav på noe som helst! Har et lignende problem i min butikk, fordi folk må ha e-post for å registrere seg i kundeklubben. (Helt seriøst, dette er et STORT problem for mange): Har blitt skjelt ut flere ganger fordi vi utestenger folk, forskjellsbehandler og lurer de med kundeklubben Kjære kunde: Vi driver butikk for å tjene penger. Hvordan vi gjør det, er faktisk helt opp til oss. Om ikke du liker det, så er du velkommen til å slutte å handle, for vi har hundretusenvis av andre kunder enn nettopp deg. DU er ikke den eneste i verden, og for oss så betyr du alene veldig lite. DU er ikke representativ for hele kundegruppen vår, så ting kommer ikke alltid til å passe deg 100 % perfekt. Vi kommer IKKE til å løpe land og strand rundt for å bestille inn en vare vi ikke har i sortimentet til kun deg. Det er ikke dårlig service at vi velger å ta ut en vare som selger dårlig, på tross av at akkurat DU kjøper den. Vi kommer I ALLE FALL ikke til å bygge ut butikken for å få plass til alle varene folk ønsker at vi skal ha inne. Vi har faktisk et lokale å forholde oss til, og varemengden er bestemt av det. Doesn't fit you? Alright, bye! Vi kommer ikke til å lage unntaksregler for deg, bare fordi du maser ekstra høyt og kanskje skjeller meg ut om du er i humøret. Du er kunde, vi er bedrift. Du er velkommen til å komme å handle i VÅR butikk, styrt av VÅRE sjefer og deres bestemmelser. Ikke deg. Uff, det var kanskje litt strengt, men xD Endret 9. april 2014 av Amananas 6
Sugar&Spice Skrevet 10. april 2014 #336 Skrevet 10. april 2014 (endret) Dette! Kunder tror de har krav på ALT. De har omtrent ikke krav på noe som helst! Har et lignende problem i min butikk, fordi folk må ha e-post for å registrere seg i kundeklubben. (Helt seriøst, dette er et STORT problem for mange): Har blitt skjelt ut flere ganger fordi vi utestenger folk, forskjellsbehandler og lurer de med kundeklubben Kjære kunde: *snip* NEMLIG!!!! Jeg blir så oppgitt!!! Kundene våre mener også at de har KRAV på at vi leverer mat til de, og når en sjeldent gang sperrede kunder ringer oss og vi sier "beklager, du er sperret og jeg kan ikke sende ut mat til deg" så klikker det i vinkel for de og de skal ringe VG og DB og Aftenposten og alt som er, de sier at de skal politianmelde oss fordi vi ikke vil sende ut mat til de osv. Javel. Om du vil politianmelde oss fordi DU skylder OSS penger, må du gjerne gjøre det. Og mine favorittkunder er de som har sagt "jeg skal ALDRI bestille her igjen!" for så å ringe igjen neste uke... (JA, vi husker dere! ) OT, sorry. Men kunder som krever og krever. Nei. Dyrk din egen jævla mat om du er så misfornøyd!!!!!!! Endret 10. april 2014 av grethe91 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #337 Skrevet 10. april 2014 Dette! Kunder tror de har krav på ALT. De har omtrent ikke krav på noe som helst! Har et lignende problem i min butikk, fordi folk må ha e-post for å registrere seg i kundeklubben. (Helt seriøst, dette er et STORT problem for mange): Har blitt skjelt ut flere ganger fordi vi utestenger folk, forskjellsbehandler og lurer de med kundeklubben Kjære kunde: Vi driver butikk for å tjene penger. Hvordan vi gjør det, er faktisk helt opp til oss. Om ikke du liker det, så er du velkommen til å slutte å handle, for vi har hundretusenvis av andre kunder enn nettopp deg. DU er ikke den eneste i verden, og for oss så betyr du alene veldig lite. DU er ikke representativ for hele kundegruppen vår, så ting kommer ikke alltid til å passe deg 100 % perfekt. Vi kommer IKKE til å løpe land og strand rundt for å bestille inn en vare vi ikke har i sortimentet til kun deg. Det er ikke dårlig service at vi velger å ta ut en vare som selger dårlig, på tross av at akkurat DU kjøper den. Vi kommer I ALLE FALL ikke til å bygge ut butikken for å få plass til alle varene folk ønsker at vi skal ha inne. Vi har faktisk et lokale å forholde oss til, og varemengden er bestemt av det. Doesn't fit you? Alright, bye! Vi kommer ikke til å lage unntaksregler for deg, bare fordi du maser ekstra høyt og kanskje skjeller meg ut om du er i humøret. Du er kunde, vi er bedrift. Du er velkommen til å komme å handle i VÅR butikk, styrt av VÅRE sjefer og deres bestemmelser. Ikke deg. Uff, det var kanskje litt strengt, men xD Litt strengt ja. Høres ikke ut som noe koselig sted å handle dette.. Anonymous poster hash: ceb20...160 8
Sugar&Spice Skrevet 10. april 2014 #338 Skrevet 10. april 2014 Litt strengt ja. Høres ikke ut som noe koselig sted å handle dette..Anonymous poster hash: ceb20...160 Jeg syns det høres ut som butikken for meg. Men så krever ikke jeg allverdens, og om man er utsolgt for en vare så sier jeg bare "fillern" og lar det gå med det. Får liksom ikke gjort så veldig mye mer med det, og det gjør jo ikke butikken heller. Og feks så liker jeg ikke prisene på Bunnpris, Coop og ICA. Så da bare går jeg ikke der, jeg. Det er liksom så enkelt. Om det ikke passer for meg, ja da går jeg et annet sted. Feks Kiwi, Rema eller Meny. :vetikke: 10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #339 Skrevet 10. april 2014 Jeg syns det høres ut som butikken for meg. Men så krever ikke jeg allverdens, og om man er utsolgt for en vare så sier jeg bare "fillern" og lar det gå med det. Får liksom ikke gjort så veldig mye mer med det, og det gjør jo ikke butikken heller. Og feks så liker jeg ikke prisene på Bunnpris, Coop og ICA. Så da bare går jeg ikke der, jeg. Det er liksom så enkelt. Om det ikke passer for meg, ja da går jeg et annet sted. Feks Kiwi, Rema eller Meny. :vetikke: Selvfølgelig kan butikken gjøre noe med det :-) Og de butikkene som faktisk bryr seg om kundene klarer stort sett dette også. Men er en del ansatte og kunder som skulle tatt et kjapt kurs i kundeservice og hvordan man oppfører seg :-) Anonymous poster hash: ceb20...160
Sugar&Spice Skrevet 10. april 2014 #340 Skrevet 10. april 2014 Selvfølgelig kan butikken gjøre noe med det :-) Og de butikkene som faktisk bryr seg om kundene klarer stort sett dette også. Men er en del ansatte og kunder som skulle tatt et kjapt kurs i kundeservice og hvordan man oppfører seg :-)Anonymous poster hash: ceb20...160 Om en butikk er utsolgt for "random juice" og jeg trener den juicen akkurat den dagen, så får ikke butikken tryllet den frem. Da må jeg gå på en annen butikk. Som er basically det jeg og butikken får gjort. Og ikke så mye mer. Ja til at alle i befolkningen må jobbe en uke eller to i matvarebutikk eller liknende. Da tror jeg pipen får en annen lyd. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå