Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte inn å lese hos Freia og herre jemini for noen mennesker som finnes der ut! Dette er den verste til nå, flere har svart så nummerer de :)

1: Kan dere forklare hvordan sjokoladen kan veie 200 gram nå som dere har tatt bort en bit?

Freia: Det har vi klart ved å øke tykkelsen på sjokoladen! Du vil for eksempel se at "brekkeradene" på sjokoladen er litt grunnere enn vanlig

2: Ja - og det har gjort sjokoladen VELDIG vanskelig å dele opp! Vær så inderlig snille å ikke finne på noe slikt mer.

1: Tenker jeg også. Folk flest føler de blir snytt, og betaler mer i tillegg. Finnes andre måter å holde kampanje på, som ikke gjør mennesker usikre.

Really??? Folk blir usikre fordi det mangler en liten bit (som egentlig ikke mangler)??? Folk må skaffe seg et liv altså!

• Liker 23
Skrevet

Mister litt av troen på mennesketen etter å ha lest på Freias side altså. :sukk:

• Liker 5
Skrevet

Jada. Freia. Selvfølgelig.

kjøpte ei 200 gr melkesjokolade plate i sta som jeg skulle bruke til kake , som det manglet en bit men hvorfor har dere da avsluttet konkurransen da det finnes fortsatt slike plater som mangler bit i i handel enda?!

Konkurransen ble avsluttet for to dager siden, hva hadde hun forventet? At Freia er synske og vet akkurat hvor mange plater som blir solgt og på hvilke butikker i løpet av konkurranseperioden? Eller at alle sjokolader som mangler en bit skal kastes 1. april?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne fra Facebook siden til Djuice, av en bekymret mann:

"Jeg lurer hvor mange barn komme til å skade seg med støvsugeren etter de ser reklamen deres på TV"

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 1e657...5b2
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg blir helt matt, og har såå lyst å svare hver eneste en av disse tullingene på Freia sin Facebook-side:

"Tull, når skal vi få tilbake sjokoladen som dere har stjålet?" "Vi har kjøpt sjokolade i dag lørdag 5.april, som mangler en bit. Men da vi går inn på nette. Så er konkurransen slutt. Man kan vel ikke selge lodd etter at loddsalget er avsluttet. Dette er vel på grensen til å bryte med reglene ti loddsalg i Norge. Ble veldig skuffet."

"Kjøpte meg en firkløver idag, å der inni manglet det en sjokolade bit skuffa... Å konkurransen er avslutta , så på en måte tapte jeg en sjokoladebit ! Hvorfor kan ikke jeg få sendt inn min kode? Jeg også vil være med i konkurransen:-("

"Hva med alle de sjokoladeplatene som mangler en rute, som ligger igjen i butikkene? Hva gjør de i butikkene enda? Burde vært tatt bort i og med at konkurransen er avsluttet "

"Føler meg lurt av Freia i gullkonkurransen. Kjøpte en stor Walters for å delta, fordi det ble promotert på forsiden av emballasjen. Da det ikke stod noen datobegrensning trodde jeg naturligvis at den fremdeles gjaldt. Men da jeg ville registrere koden inne i emballasjen på freiamelkesjokoladen fikk jeg vite at konkurranse var over. Dårlig markedsføringsstrategi; lur folk til å kjøpe sjokolade, men ingen premie. "

"Dårlig gjort!! To jenter hadde gledet seg til å prøve lykken i kveld, de hadde fått en dajmsjokolade på deling, og skulle taste inn koden, og så var konkurransen over!! Da skulle ikke sjokoladene vært til salgs heller!"

"Jeg er helt enig med dem andre her. Jeg og kjæresten fikk en sjokoladeplate som manglet en bit, når vi da kommer inn på siden så står det at det er avsluttet. Enig at det skulle vært avsluttet når ALLE kodene er blitt registrert! eller at dere hadde tatt tilbake de som manglet en bit! utrolig dårlig.."

"Helt enig med de som klager, jeg skulle også sjekke et nummer idag. Når man selger "lodd" må man gi folk tid til å sjekke om man har vunnet. Her er det jo lagt opp til alt alle hiver i seg sjokoladeplata og det står ikke utenpå sjokoladen at det er tidsbegrensning på konkurransen, bare mend veldig liten skrift inni pakningen! Men Freia har nok tjent godt på dette!:-("

"KLAGE!! I dag kjøpte jeg og min søster en Freia Melkesjokolade. Der manglet det en sjokoladebit.. Vi fikk da forhåpninger om og kanskje være en av finalistene i konkurransen. Når vi da gikk inn på nettsiden for å registrere koden, så var konkurransen avsluttet! Avsluttet? Dere kan jo ikke avslutte konkurransen før alle kodene er registrert! Dere burde jo da ta ut sjokoladeplater med kode og som mangler en sjokoladebit!!!! VI ER MEGET SKUFFET!!!!!"

Altså........ :dry::rolleyes::kari::bond:

Finnes det virkelig.. slike personer? Så mange? Ærlig talt! Sjokoladene veier fortsatt 200 gram, så hvorfor i H skal Freia få dem fjernet fra butikkene? Hva. feiler. det. folk. ?
I tillegg så lyver vel 99,9% av dem om at de kjøpte sjokoladen FORDI de skulle være med i konkurransen? Hvem gjør det? Ingen. De kjøpte det for å få 200 gram sjokolade, noe de fikk.

Jeg virker litt sur nå, og jeg må si jeg er litt irritert og skuffa. Internet er ikke den beste stasjonen for å måle nasjonens intelligens, men....... virkelig? Virkelig??

Endret av Amananas
  • Liker 26
Skrevet (endret)

...og Freia sine sider er nedrent av folk som lurer på hvorfor i helvete det mangler en bit i sjokoladen deres. Treige forbrukere eller dårlig markedsføring av konkurranse mon tro?

:skratte:

Ja, Freia. Der bomma dere på markedsføringen, gitt. I tillegg er det vel bare tre personer som kommer til å bli trukket ut, blant alle de som har kjøpt en av de millionene med sjokolader, for å vinne noe så ubrukelig som en firkant i 14 karat gull... :fnise:

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Disse stakkars menneskene burde få kompensert sjokoladebiten sin, ikke bli rundlurt på en slik utspekulert måte. Sjokoladeprodusenten må også sørge for at alle skadelidende får utlevert hvert sitt plaster, rosa eller blått! Det er det minste Freia kan gjøre for å bote på skadeomfanget. Rart ingen har tipset VG enda :filer:

Nei, Freia, dere burde heller tenkt på oss normalt oppegående personer som får hodepine av folk flests idioti.

Anonymous poster hash: 8422b...4bd

• Liker 7
Skrevet

Altså........ :dry::rolleyes::kari::bond:

Finnes det virkelig.. slike personer? Så mange? Ærlig talt! Sjokoladene veier fortsatt 200 gram, så hvorfor i H skal Freia få dem fjernet fra butikkene? Hva. feiler. det. folk. ?

I tillegg så lyver vel 99,9% av dem om at de kjøpte sjokoladen FORDI de skulle være med i konkurransen? Hvem gjør det? Ingen. De kjøpte det for å få 200 gram sjokolade, noe de fikk.

Jeg virker litt sur nå, og jeg må si jeg er litt irritert og skuffa. Internet er ikke den beste stasjonen for å måle nasjonens intelligens, men....... virkelig? Virkelig??

Ja, det finnes det. Og jeg skjønner at de er "meget skuffet." Faktisk.

Står det at det er en pågående konkurranse, er det jo svindel, når det ikke faktisk er en pågående konkurranse...

Klart folk føler seg snytt.

Ikke bare skjønner de ikke at de fikk 200gr, sjokolade allikevel, men de trodde de kunne vinne noe.

Her er det Freia som har tråkka i salaten. Ikke kundene som er tette i pappen.

• Liker 1
Skrevet

Disse stakkars menneskene burde få kompensert sjokoladebiten sin, ikke bli rundlurt på en slik utspekulert måte. Sjokoladeprodusenten må også sørge for at alle skadelidende får utlevert hvert sitt plaster, rosa eller blått! Det er det minste Freia kan gjøre for å bote på skadeomfanget. Rart ingen har tipset VG enda :filer:

Nei, Freia, dere burde heller tenkt på oss normalt oppegående personer som får hodepine av folk flests idioti.

:fnise:

Det minste de skulle gjort var jo å dra rundt til butikkene med en plakat til sjokoladehylla der det står at konkurransen deres er avsluttet. Sorry, as. Men det burde de faktisk gjort.

Ikke greide de å opplyse sikkelig at det var konkurranse og ikke greide de å formidle at den var slutt, heller.

Freia: Dere trenger nye reklamefolk!! :rope:

• Liker 1
Skrevet

Fra Kiwis side:

-NÅR SERVERTE DU EN L A P S K A U S SOM SMAKTE SØT? SÅ SØT AT DINE GJESTER LURTE PÅ OM DU HADDE MISTET ETT- 1 - KILKO SUKKER I?

HEI LURTE PÅ NÅR DERE SKAL REAGERE PÅ DERES PRODUKT "ELDORADO LAPSKUASBLANDING

Jeg kan jo ikke bli den første til å bli lurt. Jeg kommer til all ettertid og omtale KIWI i SMÅ BOKSTAVER for nå er dere SVADA:

Deres såkalte produkt. " Eldorado LAPSKAUS Blanding" som jeg kjøpte tre-3 av sist torsdag 13.03.2014 inneholder SØTPOTETER og når inneholdt en NORSK LAPSKAUS søtpoteter.

Hold dere til norske oppskrifter hvis VI NORDMENN skal fortsette og kjøpe deres produkt som er levert av deres såkalte hel NORSKE selskap ELDORADO.

VILL KLAGE PÅ DETTE PÅ DET STERKESTE OG FORLANGER KOMPENSASJON DA JEG BRUKTE DERES BLANDING KJØPT HOS kiwi, skaus ( svada opp i mot andre kiwi butikker(men nærmest for meg)), OSLO TORSDAG 13.03.2014 FOR Å BRUKE I EN LAPSKAUS MIDDAG FOR MINE VENNER.

DETTE BLE IKKE MYE LAPSKAUS DU DA ALT SMAKTE "gjevelig SØT"
Er det slik det skal være skjønner jeg hvorfor fler og fler går over til LAPSKAUSBLANDINGEN til REMA 1000.
Der kommer jeg også til og handle da dere bryter den TOTALITÆRE oppskriften for L A P S K A U S.
JFR.
NORSK S T A N D A R

FORLANGER HERVED KONPENSASJON FOR DERES FABRIKKTABBE, (KAN IKKE SKRIVES STORT NOK)
ØKONOMISK OG TABBE FAKTOR FOR SELSKAP SOM JEG SKULLE HA.
PENGER OG NYE PRODUKTE SAMT MITT ATERNATIVE VALG FOR MINE GJESTER. (SOM BLE pølser( nedtur) men det var jo First Price og det holder jo mål som ett alternativ

INGEN LAPSKAUS BLE HELDIGVIS SERVERT.

KUNNE KANSKJE BRUKT TIL TILBEHØR PÅ EN TYNGRE DESSERT. (" SKJØNNER DERE DA SØDME SOM BLE), EN SERVERER IKKE NOE SÅ SØT TIL HOVEDRETT.

SERVERER DENNE MELDINGEN OGSÅ PÅ DERES FACEBOOKSIDE SÅ KAN MAN SE HVOR MANGE SOM HAR VÆRT "PÅ DERES SÅKALTE UHELDIGE FABRIKKSKOMPLIKASJONREISE.(TIL OG MED JEG KAN MEGET STORE OG LANGE SAMMENSATTE ORD SÅ DEN HJELPER IKKE HER I DENNE SITUASJONEN.)
FÅ DETTE RETTET.

Med hilsen
missfornøyd Trumf kunde

Åkei. Vi skjønner at du ikke likte maten og bøyer oss i støvet for innsatsen du har lagt i klagebrevet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Det minste de skulle gjort var jo å dra rundt til butikkene med en plakat til sjokoladehylla der det står at konkurransen deres er avsluttet. Sorry, as. Men det burde de faktisk gjort.

Ikke greide de å opplyse sikkelig at det var konkurranse og ikke greide de å formidle at den var slutt, heller.

Freia: Dere trenger nye reklamefolk!! :rope:

Hvorfor skulle Freia kjøre rundt med plakater? Tror neppe konkurransen har lokket mange uskyldige til å kjøpe sjokolade. Sannsynligheten er nokså stor for at de ville hamstret sjokolade uansett og blir snurt når de ikke lenger kan bruke konkurransen som unnskyldning. Folk elsker å klage.

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor skulle Freia kjøre rundt med plakater? Tror neppe konkurransen har lokket mange uskyldige til å kjøpe sjokolade. Sannsynligheten er nokså stor for at de ville hamstret sjokolade uansett og blir snurt når de ikke lenger kan bruke konkurransen som unnskyldning. Folk elsker å klage.

Hvor vanskelig kan det være:

Sjokolade minus en bit gir sjans for å vinne fram til... Alle sjokkiser veier 200gr.

To setninger.

Jeg syns fortsatt de har gjort en dårlig jobb i markedsavdelingen der på bruket.

• Liker 6
Skrevet

Tror bare Freia hadde litt for høye forventninger til IQ-nivået til Ola Nordmann.

• Liker 41
Skrevet (endret)

Tror bare Freia hadde litt for høye forventninger til IQ-nivået til Ola Nordmann.

Ola Nordmann er ikke den eneste som sliter, as:

"Why are all Kiwi's diaper commercials about people having unplanned babies? Are planned families not a market in Norway too? ..."

Endret av Tøytigern
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg skulle ønske jeg møtte en av disse Freiagærningene i virkeligheten :fnise:

Jeg er helt enig i at det burde vært opplyst tydeligere at konkurransen var over. Jeg har hverken TV eller radio, og ville aldri fått med meg varigheten på konkurransen om jeg ikke hadde lest her. Det er litt kjipt å kjøpe noe som lover at det inneholder en konkurransekupong, og så får man vite først i etterkant at konkurransen er ferdig.

Men denne endeløse indignasjonen, forærmelsen og såretheten over at det "mangler" en bit, hva i all verden er det? Er dette mennesker som aldri har møtt motgang i sitt liv, barn av curlingforeldre som har fått hele livet tilrettelagt? Man er muligens for sårbar til å gå løs i samfunnet om man ikke takler å oppdage at sjokoladeplata "mangler" én bit uten at verden raser sammen...

Min reaksjon på dette ville vært: se at det mangler en bit. Klø meg i hodet i to sekunder. Skifte fokus fra sjokolade til sjokoladepapir, og lese hva som står der. Forhåpentlig lese noe om at dette er en konkurranse, og at sjokoladen fortsatt inneholder 200 gram. Si meg fornøyd med saken og fortsette sjokoladespisingen uten større drama.

Anonymous poster hash: c8a28...a95
  • Liker 12
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så har det vel litt å gjøre med hva man synes er viktig å bruke energi på her i livet... All denne klagingen over sjokoladebiten og at folk "liksom" kjøpte sjokoladene for en konkurranse som var over (as if). Det sier litt om oss. Jeg synes det er kvalmt, når man tenker på hva andre mennesker i verden sliter med.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c
  • Liker 7
Skrevet

Likte kommentaren over om at dette er personer som tydeligvis møter mye motstand, når de føler for å skrive følelsesladde kommentarer om en manglende sjokoladebit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra Spar:

Kan nåken svara meg på koffer ei ikkje får beholda LOKAL BAKA BRØD - E jo IKKJE kjekt å gå å handla på `` NærButikken ``
Når ei IKKJE får med seg det BRØDET som er BEST - LangeLand sitt brød er SÅRT SAVNA - Trodde nå at det e KUNDEN sine ØNSKER som burde bli tatt HENSYN t - Leit når `` NærButikken `` miste KUNDER fordi Kjeden IKKJE vil ta inn LOKAL BAKA BRØD - Dokker så sitte i styre og stell bør nå forstå at dokker miste KUNDER t andre KJEDAR så har dei varene ein Ønskar - VIL HA LANGELAND sitt BRØD tilbare i `` NærButikken - Spar Sørhaug ``

- Er det virkelig nødvendig å formulere seg så vanskelig?

Anonymous poster hash: 1c8ea...a30
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mer fra Spar:

Skulle handle til helga på Spar Mongstad i ettermiddag, men måtte berre reise derifrå med uforretta sak. Hadde ikkje nokon 10-krone til å løyse ut handlevogn med, så eg henvendte meg til betjeninga. Men der var ingen mulighet for noko løysing på problemet. Så då var det berre å setje seg i bilen og køyre til Lindås og handle der istaden.... Slett kundeservice vil eg våge å kalle slikt.

- Er det butikken sin skyld at han ikke har med seg en 10-kroning til handlevogn? :P

• Liker 1
Skrevet

Mer fra Spar:

Skulle handle til helga på Spar Mongstad i ettermiddag, men måtte berre reise derifrå med uforretta sak. Hadde ikkje nokon 10-krone til å løyse ut handlevogn med, så eg henvendte meg til betjeninga. Men der var ingen mulighet for noko løysing på problemet. Så då var det berre å setje seg i bilen og køyre til Lindås og handle der istaden.... Slett kundeservice vil eg våge å kalle slikt.

- Er det butikken sin skyld at han ikke har med seg en 10-kroning til handlevogn? :P

Kunne han ikke bruke to trillekurver? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...