AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #41 Skrevet 28. april 2014 Det med hårete kropp. Kunne vært mer interessant å høre et tilleggsspm. De jenter som sier hår er greit og turn-off. Dere er over 25 år ja, men hvor mye? Mistenker det er bare gamle tanter som liker hårete menn.. Anonymous poster hash: 1fa89...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #42 Skrevet 28. april 2014 Jeg er 26...Og ingen gammel tante. Anonymous poster hash: 2310d...6f8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #43 Skrevet 28. april 2014 Det med hårete kropp. Kunne vært mer interessant å høre et tilleggsspm. De jenter som sier hår er greit og turn-off. Dere er over 25 år ja, men hvor mye? Mistenker det er bare gamle tanter som liker hårete menn.. Anonymous poster hash: 1fa89...d8a jeg har likt hårete menn fra jeg var 21 år... Men ikke når det kommer til rygghår eller at man ser ut som man holder på å forvandle seg til en yetti.. Anonymous poster hash: 20b56...cb3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #44 Skrevet 28. april 2014 Nå vet jeg at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt..men jeg skal si deg en ting. Jeg er egentlig ikke veldig fan av ekstremt mye hår, men likevel. Han jeg er så hodestups forelska i på tiende året har masse hår. Og da har det ingen verdens ting å si. Det er HAN jeg bryr meg om. Og da kommer kroppen og håret hans på kjøpet. Han er så tiltrekkende på andre måter. Anonymous poster hash: 85387...fc4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #45 Skrevet 29. april 2014 Hår er greit, men jeg kjente en mann fra Irak en gang, som VIRKELIG hadde hår. Hele ryggen var heldekket og det gikk opp til nakken. DET er ikke tiltrekkende.. Ellers synes jeg vel at en mann på over 30 år, som aldri har hatt sex/kjæreste, er litt spesielt, men det er ikke turn-off. Anonymous poster hash: 84190...38c
Hjertefisk Skrevet 29. april 2014 #46 Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg er 26 år og synes både en hårete kropp og en glatt kropp er like sexy! Er deilig å stryke hendene over en hårete brystkasse. Ordentlig mandig. Men likeså deilig å stryke over en glatt brystkasse. Men egentlig spiller det EKSTREMT liten rolle for meg. Kroppshår faller i samme katagori som lite/mye hodehår, blond/mørk, store/små baller, stor/liten nese, blå/brune øyne osv. Altså i katagorien "bryr meg ikke". Endret 29. april 2014 av Hypnosee
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #47 Skrevet 29. april 2014 1. Er en slik hårete kropp turnoff? hvis ja - hvorfor? Link: http://gratisupload.dk/vis_billede/708077/ 2. Hva er mest turnoff for deg av følgende: - Mannen er jomfru og over 30 år - Mannen har liten penis - Mannen har aldri hatt kjæreste før fylte 30 år 1. Nei. 2. -Bryr meg ikke -Bryr meg litt -Bryr meg ikke Anonymous poster hash: 08fb0...cab
Gjest Riskjeks Skrevet 3. mai 2014 #48 Skrevet 3. mai 2014 Det med hårete kropp. Kunne vært mer interessant å høre et tilleggsspm. De jenter som sier hår er greit og turn-off. Dere er over 25 år ja, men hvor mye? Mistenker det er bare gamle tanter som liker hårete menn.. Anonymous poster hash: 1fa89...d8a Er 28, og har alltid foretrukket menn med mye kroppshår.
Anglofil Skrevet 3. mai 2014 #49 Skrevet 3. mai 2014 (endret) 1. Er en slik hårete kropp turnoff? hvis ja - hvorfor? Link: http://gratisupload....billede/708077/ Hår er greit det, så lenge det ikke blir for mye. 2. Hva er mest turnoff for deg av følgende:- Mannen er jomfru og over 30 år- Mannen har liten penis- Mannen har aldri hatt kjæreste før fylte 30 år Ingen av dem er turnoff. Mvh Yvonne Endret 3. mai 2014 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå