AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Størst turn of av alt er dårlig selvtillit og oppramsing av alle ens dårlige kvaliteter. Anonymous poster hash: 092d1...eea 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 1: Hår er jo bare sexy. 2:- Mannen er jomfru og over 30 år Den først tenkte årsaken til dette er at mannen er en sosial taper. Har man en god grunn (som f.eks sykdom) trenger ikke det være noe turn-off i det hele tatt.- Mannen har liten penis Spiller ingen rolle. Penis størrelsen har kanskje bare 5% å si for bra sex. Tusen andre ting som er mye viktigere.- Mannen har aldri hatt kjæreste før fylte 30 år Spiller ingen rolle. Ingen lever helt like liv. Noen har ørten korte kjæresteforhold fra de er 13år. Andre finner kanskje ikke den store kjærligheten før de er 30+. Ikke mange årene til jeg blir en sosial taper nå. Woho! Anonymous poster hash: 495ee...672
Hjertefisk Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Ikke mange årene til jeg blir en sosial taper nå. Woho! Anonymous poster hash: 495ee...672 Jeg mente ikke at en 30 år gammel jomfru er det samme som en sosial taper. Med sosial taper mener jeg en fyr uten sosiale antenner. Som ikke klarer å få seg dame fordi han har en ufyselig personlighet.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Spm til jenter som er 25 år og elder 1. Er en slik hårete kropp turnoff? hvis ja - hvorfor? Link: http://gratisupload.dk/vis_billede/708077/Ja.For meg er det turnoff fordi jeg ikke liker ekstremt hårete kropper,og særlig svart/møkt hår. 2. Hva er mest turnoff for deg av følgende: - Mannen er jomfru og over 30 år - Mannen har liten penis - Mannen har aldri hatt kjæreste før fylte 30 år Alle tre er i utgangspunktet avtennende.Skal jeg gradere dem blir det verst om han er 30 år og jomfru, og de to andre på en delt andreplass. Anonymous poster hash: 90f58...102 Anonymous poster hash: 16812...db0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er vel litt i samme båt som TS. 30 år gammel og så langt uten et seriøst forhold, på grunn av en 10 år lang depresjon som starta i 16 års alderen. Heldigvis ikke jomfru, ettersom jeg visstnok er litt kjekk og noen jenter har klarte å sjenke meg såpass at jeg har kommet ut av skallet. Anonymous poster hash: 3224b...01e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Du høres ikke ut som et kupp dessverre... Anonymous poster hash: 90f58...102
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #27 Skrevet 3. mars 2014 En slik hårete kropp er turn-off ja. Det er ikke pent, jeg liker ikke pels på menn rett og slett. Kan ha litt hår på brystkassa, men langt hår og krøllete hår er ekkelt. Er mye deiligere å ta på noe glatt (Du vil vel ikke ha en dame med masse kroppshår? Synes det går litt for det samme) Må nok si det er mest turn-off med mann med liten penis.. Jeg datet en med mikropenis en stund for ikke lenge siden, og det var et problem for meg, men jeg sa aldri noe siden det ikke var noe han kunne noe for. 12 cm er helt normalt, ikke for lite. Har man en god grunn til å ikke ha hatt en kjæreste og er 30 år, så er jo det helt greit. Er verre hvis fyren sliter veldig sosialt. Anonymous poster hash: 58fd5...8fb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #28 Skrevet 3. mars 2014 1. Nei - det er ikke turn-off. 2. Ingen av de tingene har noen betydning for meg, så fremt mannen er snill og vi passer sammen. Anonymous poster hash: c22ac...dd4
Lea2 Skrevet 3. mars 2014 #29 Skrevet 3. mars 2014 1. Nei. Hårvekst er veldig lite viktig for meg og som regel passer mengden hår til personen (farger osv). 2. Ingen av delene er egentlig en dealbreaker. Men jeg hadde kanskje vært litt skeptisk om han aldri hadde vært i et forhold noen gang og lurt på hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #30 Skrevet 3. mars 2014 Menns brystkasser er fine med eller uten hår, bare de ikke har en ølmage på 10-20 kilo Mannen min er født uten brystmuskel på den ene siden, tenk jeg oppdaget det ikke engang før han tok det opp noen måneder ut i forholdet. Ang penisstørrelse så er da 12 cm helt normalt? Jeg hadde hvert fall foretrukket det fremfor en med stor penis. Hadde en kjæreste med stor penis en gang og det var forferdelig vond sex. Anonymous poster hash: a001c...329
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #31 Skrevet 3. mars 2014 ... Og jeg syns faktisk det er mye verre med en mann som har vært forlovet 2-3 ganger før han fylte 30!! Viser jo hvor seriøs han er med slikt... Anonymous poster hash: a001c...329
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #32 Skrevet 3. mars 2014 Menns brystkasser er fine med eller uten hår, bare de ikke har en ølmage på 10-20 kilo Mannen min er født uten brystmuskel på den ene siden, tenk jeg oppdaget det ikke engang før han tok det opp noen måneder ut i forholdet. Ang penisstørrelse så er da 12 cm helt normalt? Jeg hadde hvert fall foretrukket det fremfor en med stor penis. Hadde en kjæreste med stor penis en gang og det var forferdelig vond sex. Anonymous poster hash: a001c...329 ... Og jeg syns faktisk det er mye verre med en mann som har vært forlovet 2-3 ganger før han fylte 30!! Viser jo hvor seriøs han er med slikt... Anonymous poster hash: a001c...329 ... Og jeg er forresten en gift tobarnsmor på 32 år. Anonymous poster hash: a001c...329
StellinaX Skrevet 4. mars 2014 #33 Skrevet 4. mars 2014 Er han der veldig hårete? Helt fullstendig innenfor og ganske digg i mine øyne. Ja til hår! Foretrekker dog at det stusses litt om man er helt buskemann. (Nei til ølmage, han på bildet må passe på litt;p ) Ingen av de tre punktene dine er deal breakers sånn isolert sett. Men jeg foretrekker absolutt en mann med litt erfaring og selvtillit. Selvtillit kan man jo ha uten å ha hatt hverken sex eller dame før, men...har ikke helt troen. Liten penis...hvor liten? Mikro er uaktuelt men normalt-liten-noe-under-snittet-typ er helt fint og ikke noe jeg ville tenkt på som et minus i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #34 Skrevet 27. april 2014 Stygge damer star nok I kø å venter på deg Anonymous poster hash: 90f58...102
Ruby_Tuesday Skrevet 27. april 2014 #35 Skrevet 27. april 2014 Har ikke noe imot at menn har litt hår. Heller litt for mye hår enn litt for lite for min del... Hadde nok syntes at det var litt turnoff med en 30 år gammel jomfru, men liten penis og null kjæreste før 30 tror jeg at jeg kunne taklet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #36 Skrevet 28. april 2014 Intet av det du nevner er noe som er veldig uattraktivt. Det jeg synes er en fall-lem er om mannen har et veldig nært forhold til sin mor. Det kan potensielt by på problemer og en svigermor som ikke skjønner at hun ikke kan bestemme alt. Og der kan "aldri vært i et forhold" være en faktor. Anonymous poster hash: 20b56...cb3
Gjest Sabrina Skrevet 28. april 2014 #37 Skrevet 28. april 2014 Vel, hvis det var snakk om en blond og blåøyd mann fra bibelbeltet og han var nærmere 30 og jomfru, så hadde jeg ikke hatt noe i mot å konvertere han over på "mørkesiden".
Puny Skrevet 28. april 2014 #38 Skrevet 28. april 2014 hårete menn, ja takk 30 år gammle jomfruer, nei takk
Babi Skrevet 28. april 2014 #39 Skrevet 28. april 2014 (endret) Spm til jenter som er 25 år og elder 1. Er en slik hårete kropp turnoff? hvis ja - hvorfor? Link: http://gratisupload.dk/vis_billede/708077/ 2. Hva er mest turnoff for deg av følgende: - Mannen er jomfru og over 30 år - Mannen har liten penis - Mannen har aldri hatt kjæreste før fylte 30 år Anonymous poster hash: 90f58...102 En hårete kropp er jeg ikke særlig begeistret for nei. Det er bare ekkelt, og jeg føler også det er uhygienisk til en viss grad. Ellers er ingen av de andre tingene direkte turn-off. Men jeg hadde nok stusset på hvorfor mannen ikke har hatt kjæreste tidligere - noe galt, turte ikke forplikte seg eller ventet på den rette å innlede et forhold med? Endret 28. april 2014 av Babi
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #40 Skrevet 28. april 2014 Åh, dette gjorde meg egentlig litt trist. Ingen av alternativene ville vært turn-off for meg. Finnes så mange fine menn med fantastiske personligheter der ute, som faller innenfor disse "kategoriene". Om en person er 30 år og jomfru, betyr ikke det at det er noe muffins med personen. Mennesker er forskjellig, og det finnes ingen fasit på hvordan man skal leve livet. Jeg ser ingenting negativt i det. Vil si det samme gjelder det å aldri ha hatt kjæreste før fylte 30 år. Vet om menn som ikke har fått seg kjærester før fylte 35, og disse er skikkelig bra og gode mennesker, tvers igjennom. Hårete brystkasse/mage kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Eller, altså... Min kjæreste har det, og jeg liker hvert minste lille hår på kassa. Liten penis er noe man ikke kan gjøre noe med, og det spiller heller ingen rolle. Man kan ha en fint og fungerende sex-liv fordét. Er mye man kan gjøre:-) Anonymous poster hash: 2310d...6f8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå