Gå til innhold

Flytte til Oslo, bosette seg hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor på Ensjø. Liker meg veldig godt=)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er Ensjø og Kampen som frister mest. Jeg vil ha 2-roms på over 35 kvm, skal bo alene, og selge om et par år. Fant en på Kampen i dag, men den ble solgt med en gang..

TS

Anonymous poster hash: 4c271...153

Skrevet

Bor på Etterstad og trives veldig godt :) Etterstad, Vålerenga, Kampen og Ensjø er trivelig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innflytter til Tigerstaden for 12 år siden. Hadde ingen oppfatninger om Øst eller Vest, hva er best osv. Det var et ukjent begrep for meg, da.

Men, så blir man kjent.Har bodd på Lambertseter og Carl Berner og St. Hans Haugen. Har nå forlatt Oslo, men ikke umulig jeg kommer tilbake, byen har merket meg for livet og jeg :hjerte: Oslo. Er det noen som vil gjette hvor jeg trivdes best?

Anonymous poster hash: f7555...5a3
Skrevet

Jeg var innflytter til Tigerstaden for 12 år siden. Hadde ingen oppfatninger om Øst eller Vest, hva er best osv. Det var et ukjent begrep for meg, da.

Men, så blir man kjent.Har bodd på Lambertseter og Carl Berner og St. Hans Haugen. Har nå forlatt Oslo, men ikke umulig jeg kommer tilbake, byen har merket meg for livet og jeg :hjerte: Oslo. Er det noen som vil gjette hvor jeg trivdes best?

Lambertseter?

AnonymBruker
Skrevet

Lambertseter har sin sjarm, Carl Berner også med sitt evige flyt, men skal jeg være helt ærlig så er det på St. Hans Haugen jeg bodde lengst og trivdes aller best.Flytter jeg tilbake, så blir det Haugen for alle penga! :helen:

Skrevet

Lambertseter har sin sjarm, Carl Berner også med sitt evige flyt, men skal jeg være helt ærlig så er det på St. Hans Haugen jeg bodde lengst og trivdes aller best.Flytter jeg tilbake, så blir det Haugen for alle penga! :helen:

Det kan jo fort bli alle penge også, Haugen begynner å bli dyr :fnise: men enig at det er et utrolig flott område :jepp:

• Liker 1
Skrevet

St. Hanshaugen?

Skrevet

Det er Ensjø og Kampen som frister mest. Jeg vil ha 2-roms på over 35 kvm, skal bo alene, og selge om et par år. Fant en på Kampen i dag, men den ble solgt med en gang..

TS

Anonymous poster hash: 4c271...153

Da skal de jo godt gjøres å finne noe som ikke er på Romsås, av de du nevner. Kanskje Lamberseter/Bøler... Men det er dyrt da, er jo nesten sånn at alle har en grense på 2 mil så alt smått går stort sett for 2 mil... Men du kan jo være heldig da :) Lykke til i hvert fall :blomst:

Skrevet

carl berner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...