Gå til innhold

"Så sykt tynn du er" (med bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en merkelig ting av dem å si. Du er slank, men ikke sykt tynn. De som sier det til deg, er de kanskje endel... "rundere" enn deg?



Anonymous poster hash: 4e4d7...7af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle tilbakemeldinger:)

Før pleide jeg å ha mye smalere midje, ettersom jeg trente ganske hardt og hver eneste dag. De siste 6 mndene har jeg derimot ikke trent ettersom jeg har hatt det veldig travelt pga studier. Begynte å trene igjen i går, og målet er å få like smal midje som før, men ikke bli så mye tynnere andre steder.

Vil dette gjøre at jeg får "mer former"? Eller i hvertfall ser mer formfull ut? :)

-TS



Anonymous poster hash: aa392...a12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo ikke se ut som en gutt og har egentlig alltid ønsker meg en fin kvinnelig, formfull kropp..



Anonymous poster hash: aa392...a12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Takk for alle tilbakemeldinger:) Før pleide jeg å ha mye smalere midje, ettersom jeg trente ganske hardt og hver eneste dag. De siste 6 mndene har jeg derimot ikke trent ettersom jeg har hatt det veldig travelt pga studier. Begynte å trene igjen i går, og målet er å få like smal midje som før, men ikke bli så mye tynnere andre steder. Vil dette gjøre at jeg får "mer former"? Eller i hvertfall ser mer formfull ut? :) -TS Anonymous poster hash: aa392...a12

Med styrketrening så kan du jukse til deg former ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke sykt tynn, men ser flott ut. Helt normal. De er bare misunnelige på deg, eneste forklaringen jeg kan komme på.



Anonymous poster hash: bd53c...8b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med styrketrening så kan du jukse til deg former ja.

Da blir det styrketreninger som bare det fremover ! :)

Anonymous poster hash: aa392...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Synes du ser helt normal ut, ikke for tynn.

Men det ser ut som om du har en kroppsform som gjør at du kanskje ser tynnere ut enn du er, du har jo veldig slanke bein, og da ser man ofte tynnere ut enn om forholdet er omvendt (altså "pæreform" med hovedvekten på rumpe/lår), selv om kroppsvekten er den samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen TS, hadde det sånn før jeg også. Syntes du skal være stolt av kroppen din. Du er den du er. Ettersom at du har på deg treningstights så regner jeg med at du trener?

Former får man med på kjøpet ved å trene en del styrke. Var det jeg gjorde. Veide før 47 kg, nå tre år senere med ren styrketrening veier jeg 60 kg. Er forresten 160 cm høy.



Anonymous poster hash: e94e6...95f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være ekstremt frekk her eller noe, men jeg tror venninnene dine sier dette for at du skal si det tilbake, for du har vel igrunnen en helt normal kropp, ikke spesielt slank eller tynn. Fettprosenten din ser det ut som ligger for normale norske kvinner 25-35%, ikke slank nok til å være definert eller stram. Beklager, om dette var stygt sagt, men tenkte bare å svare så oppriktig som mulig :)

Anonymous poster hash: 62f1d...c7b

Helt passelig slank og flott, med en relativt firkantet fasong som gjør at du ikke har så mye former, så sånn sette har de vel rett. Flott dame. :)

Anonymous poster hash: a3751...bfb

Du er ikke sykelig tynn, men tynn :-) Former har du ikke pågrunn av den atletiske kroppsbyggningen din, så tror ikke du skal tenke på hva dem sier.

Hva er dette for slags tøvete kommentarer egentlig?

Hun har ikke former??! Jovisst har hun en noe atletisk kroppsbygning, men firkantet og formløs er hun definitivt ikke. Synes det er stygt å si slik til en ung kvinne som legger ut bilde av en fantastisk kropp med KVINNELIGE former!

Og fettprosenten er som på normale kvinner her til lands? BULLSHIT.

Endret av Version 2.0
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg fullstendig enig med version som i motsetning til noen andre i tråden ikke kommer slentrende med tullball.

Ts du har en feiende flott normal kvinnelig kropp!

Det er ikke noe å stusse på en gang.

Uansett hvordan du hadde sett ut ville det kommet kommentarer her i tråden på at kroppen din ikke ble godkjent av de som svarer her, tragisk men sant og problemet ligger i deres øyne ikke hos din kropp.

Du er normal slank, atletisk og vennene dine som mener du er "syyykt tynn" bør ta seg en chill pill og kanskje tenke litt mer på hvordan de kan bli så pass sikker på seg selv at de ikke trenger å komme med kommentarer på andres kropp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk til dere to ovenfor, dere er fantastiske. Så snillt sagt :blomst:

-TS



Anonymous poster hash: aa392...a12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og fin, men ikke sykelig tynn :)

Anonymous poster hash: 29fa6...0ab

Enig, ikke hør på dem TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på vennene dine... (Hva slags "venner" er dette forresten?)

Du har en fin kropp, ikke for tynn. Om du ønsker å gi illusjon av litt mer former kan du sjekke klestips for din figur. Du kan helt sikkert også ha fordel av å trene rumpemuskler hvis rumpa er litt flat? Flat rumpe gjør at man ser tynnere ut enn med en skikkelig sprettrumpe :)



Anonymous poster hash: 3f4a3...c1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er flott.

Venninnene dine er enten misunnelige, eller de synes oppriktig at du er sykt tynn fordi de sammenlikner med seg selv og er overvektige selv. Eller begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sykelig tynn. Du er tynn og slank. Veldig rart at noen mener du er sykt tynn.

Venninnene dine høres bare sjalue ut,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe sykt på bildet ditt. Jeg tror vennene din må begynne å søke litt på pra-ana sider, ikke for å få inspirasjon men for å få et litt mer virkelig bilde av hva sykelig tynn er.

Endret av Hjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 19 år. Jeg får hele tiden høre at jeg er så syykt tynn og at jeg ikke har former, og venninner forteller meg hele tiden at jeg må legge på meg, spise mer osv. Saken er den at jeg spiser veldig mye, men har en veldig høy forbrenning.

Så har det seg sånn at jeg selv ikke ser på meg som "sykt tynn". Jeg syns jeg ser helt normal ut. Så her har dere et bilde av meg, tatt i dag. Gi meg deres ærlige meninger; ville dere sagt jeg er veldig tynn?

Anonymous poster hash: ac440...ca0

Det der er jo bare normal krops form, må nok slange deg mye mer for å bli sykelig tynn:)

Men det skader ikke om du unner deg en peppes pizza ny og ne:)

Anonymous poster hash: 84a04...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...