Gå til innhold

"Så sykt tynn du er" (med bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt passelig slank og flott, med en relativt firkantet fasong som gjør at du ikke har så mye former, så sånn sette har de vel rett. Flott dame. :)



Anonymous poster hash: a3751...bfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke dette ofte(er gutt), men akkurat her tror jeg ikke venninnene dine har gode hensikter.



Anonymous poster hash: fce69...647
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har atletisk kroppsbygning. Jeg har slik kroppsbygning selv og får ofte høre at jeg er tynn, men det gir jeg blaffen i :) Jeg er slank, sunn og frisk og slik ser du ut også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har lik fason som en av mine beste venner - og hun er flott! Kan ikke tenke meg noe annet enn at du også er det!

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være ekstremt frekk her eller noe, men jeg tror venninnene dine sier dette for at du skal si det tilbake, for du har vel igrunnen en helt normal kropp, ikke spesielt slank eller tynn. Fettprosenten din ser det ut som ligger for normale norske kvinner 25-35%, ikke slank nok til å være definert eller stram. Beklager, om dette var stygt sagt, men tenkte bare å svare så oppriktig som mulig :)



Anonymous poster hash: 62f1d...c7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kropp! :)

Du er ikke "sykelig" tynn.

Jeg er undervektig selv og er et par-tre hakk tynnere enn deg, og det er først da det blir snakk om at det kanskje ikke er like fint lenger. Men du er veldig fin. Akkurat sånn jeg håper å bli. :tommel:



Anonymous poster hash: 33324...8ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke du er sykelig tynn. Flat og slank mage, du er veldig fin. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene dine tar feil :) Skjønner ikke dem som skal henge seg opp i hvordan kroppen til venner ser ut uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pene ben! Du er slank/tynn og fin, men ikke sykt tynn :) Akkurat stor nok tenker jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sykelig tynn, men tynn :-) Former har du ikke pågrunn av den atletiske kroppsbyggningen din, så tror ikke du skal tenke på hva dem sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Tenk litt over hvem som sier dette til deg og hvorfor. Er de misunnelige kanskje? Er de tynne, overvektige eller normalvektige?

Selv syns jeg du ser sunn og frisk ut. Flott kropp. Tenker at du er flink til å ta vare på deg selv. Og når det gjelder å spise mye så er det helt klart. Spiser du mye så hjelper det på med forbrenningen. Jo mer ved du kaster innpå et bål jo mer fyr i teltet blir det.

Fortsett akkurat slik du gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva vennene sier om kroppen og matinntaket ditt. Jeg får litt en følelse av at de ikke mener det de sier helt 100% bokstavelig. Jeg tipper at de synes du er slank og fin, og dessuten heldig som kan spise mye. De kan være misunnelige, eller bare tankeløse.



Anonymous poster hash: ca5e6...6bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

ikke slank nok til å være definert eller stram. Beklager, om dette var stygt sagt, men tenkte bare å svare så oppriktig som mulig :)

Anonymous poster hash: 62f1d...c7b

Akkurat det du skriver der er grunnen til at mange jenter sliter med kroppsbilde sitt. Det er ingenting med ts sin kropp som henger - den er altså stram. Definert? Hva er definert, sykelig lav fettprosent og/eller unaturlige store muskler for at dem skal vises? Hvilket retusjert kroppsbilde vil vi egentlig at unge kvinner skal ha?

Ts har en flott sunn og frisk kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett tynnere jenter ja. Det første jeg tenkte er at armene dine var veldig små i forhold til magen, men du er absolutt ikke tjukk, helt normal.



Anonymous poster hash: 51ee8...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke for tynn, men akkurat passe. Ikke hør på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...