Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jess, jeg bruker seaband på tbaneturen til jobb som tar 18 min, ogf det funker kun om jeg ikke snakker til noen/må sitte riktig vei/kan ikke sitte i vognene som har leddforbindelse sånn at jeg ser svinging/er passelig mett og ikke varm.

Litt som en unge :roll:

Kunne aldri besøkt deg, hadde vært grønn i fjeset hele oppholdet :ler:

Id ja?

Jeg likte ikke den før, reagerer på bismuth tror jeg. Liker Mineral Hygienics bedre, men den kan jeg heller ikke bruke til annet enn avogtil, får teit hud av ALT.

Hvor gøy er det med alenehelg og LIKEVEL sovne seeeent(la meg med pensjonistene kl 22 :P) og våkne 05 :roll:

Det er natta gamla!!

Istedetfor at jeg besøker hagen din kan vi få masse penger av noen til å gå på grafikkshoppingdate :nigo:

Såpass, ja! Hvordan er det da i bil og fly? Høres veldig slitsomt ut!

Åh, masse penger og grafikkshopping høres fantastisk ut. Med champagnepauser underveis, håper jeg, er ikke det en del av pakka? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allis: ID Bare Minerals Matte (altså den matte versjonen av disse) er uten bismuth, og jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med denne. Jeg har hud som både blir tørr og får småkviser dersom jeg bruker feil produkter, men denne er ganske så grei med huden. :)

Jeg blir også lett bil/buss/sjøsyk, og det er direkte pyton. Fly og helikopter går heldigvis veldig bra, og det samme gjør det til en viss grad med bilkjøring nå dersom veien ikke er altfor svingete, men buss og båt er og blir pyton. Jeg tåler heldigvis reisesyketabletter godt, så jeg putter innpå disse hvis jeg skal ut i båt som går sakte og det er litt bølger. Ironisk nok så går det nemlig kjempe bra med ribbåter og andre båter som går raskt gjennom bølgene, men de som går sakte frem og ligger og dupper opp og ned i dønningene, det er oppskriften på sjøsyke. :P

Får håpe det blir lørdagsblomster på deg i dag da, Ciara! :)

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Priori har jeg ikke prøvd noe av, det skal jeg gjøre!

Matteversjonen tørrer ut huden, og inneholder....ææææææh kommer ikke på det. En ingrediens som er tiøstoppende på huden, noe jeg always reagerer på(dustehud).

Tester noe fra en økologisk butikk som hun Hilde Christina bloggedama anbefalte nettopp, måtte fjerne det etter en time :P Det la seg i porsjoner, og glinset som et helsike etterhvert.

Det med reisesyka innvirker faktisk innmari mye, man kan jo ikke leve på Postafen hver dag(men gud som det funker!) Sverger til ingefær på korte flyreiser/andre resier(type ikke mer enn 2 timer i strekk maks) og Postafen for alt annet.

Jeg elsker Postafen :nigo:

Det gjelder alle transportmidler i alle varianter, og dess mer det svinger og bremser dess verre er det. Vi snakker at jeg blir dårlig at en 10 minutters busstur.

Priori next!

Endret av AllisHagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte-versjonen skal vel ikke være tilstoppende den heller, vel? Jeg får lett tilstoppede porer av produkter som inneholder slike stoffer, men har ikke merket noe slikt med denne. At den tørker ut huden litt, det er derimot sant, men jeg har blandingshud og synes ikke dette gjør noe.

Postafen, ja... Det er en livredder, og heldigvis så fungerer det ikke som sovetabletter på meg, slik det gjør for mange andre. Jeg blir mer ubrukelig av å være kvalm, for å si det sånn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allis, det høres utrolig slitsomt ut. Jeg er helt i andre enden av skalaen - kan sitte i baksetet eller for den saks skyld med ryggen mot kjøreretningen og lese bok i timesvis, så jeg har lite råd å komme med...

Siden vi snakker litt om bilder i blant. Jeg liker dette så godt: http://www.kunstverket.no/Kunstnere/Kunstnere-A-G/Jannik-Abel/Before-II.aspx

Sukk, den som hadde en egen kunstkonto.

Stilig - skjønt, hos meg sitter mye av den umiddelbare attraksjonen i tanken om en skihopper på veggen, du er kanskje ikke helt der? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allis, det høres utrolig slitsomt ut. Jeg er helt i andre enden av skalaen - kan sitte i baksetet eller for den saks skyld med ryggen mot kjøreretningen og lese bok i timesvis, så jeg har lite råd å komme med...

Stilig - skjønt, hos meg sitter mye av den umiddelbare attraksjonen i tanken om en skihopper på veggen, du er kanskje ikke helt der? :fnise:

Du, det har du helt rett i :ler: Jeg er Dronningen av Metaforer, og blir glad av å se på det bildet fordi det er noen som hopper ut i det, altså også i overført betydning. Det ser så modig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet! Det ble:

Ny vinterdress til Eldstemann

Foundation

Blomster (roser, som jeg liker bare sånn passe. Men i nøden...)

Musserende vin

Litt tilbehør til kveldens festantrekk

:hoppe:

For det blir cocktailparty på meg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet! Det ble:

Ny vinterdress til Eldstemann

Foundation

Blomster (roser, som jeg liker bare sånn passe. Men i nøden...)

Musserende vin

Litt tilbehør til kveldens festantrekk

:hoppe:

For det blir cocktailparty på meg i dag!

Det hørtes ikke feil ut! :hoppe:

Og hva blir dagens antrekk? *nysgjerrig*

Shopping hørtes i grunnen ganske så deilig ut. Jeg kjenner at jeg må få tatt meg en shoppingrunde selv snart, for i det siste har jeg bare fått handlet meg veske og lesebriller, og jeg må nesten ha noen nye overdeler til jeg begynner på jobb igjen. Det hjelper liksom ikke med veske og lesebriller, når man må ha noen overdeler som ikke er utvasket og utgulpet i tillegg... :P

Men, i skrivende øyeblikk er min bedre halvdel ute og ser på "ny" bil, så nå må jeg nok begynne å tenke litt økonomisk en periode også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke feil ut! :hoppe:

Og hva blir dagens antrekk? *nysgjerrig*

Shopping hørtes i grunnen ganske så deilig ut. Jeg kjenner at jeg må få tatt meg en shoppingrunde selv snart, for i det siste har jeg bare fått handlet meg veske og lesebriller, og jeg må nesten ha noen nye overdeler til jeg begynner på jobb igjen. Det hjelper liksom ikke med veske og lesebriller, når man må ha noen overdeler som ikke er utvasket og utgulpet i tillegg... :P

Men, i skrivende øyeblikk er min bedre halvdel ute og ser på "ny" bil, så nå må jeg nok begynne å tenke litt økonomisk en periode også. :sukk:

Dagens antrekk er en svart kjole fra Filippa K. Ganske utringet, ettersittende med lengde til midt på leggen. Fra livet og ned har den et asymmetrisk snitt som gjør at den sitter veldig godt, den er snill mot kurvene, for å formulere meg slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Dagens antrekk er en svart kjole fra Filippa K. Ganske utringet, ettersittende med lengde til midt på leggen. Fra livet og ned har den et asymmetrisk snitt som gjør at den sitter veldig godt, den er snill mot kurvene, for å formulere meg slik ;)

:nigo:

Jeg har en svakhet for kvinner i sånne kjoler altså. Bare sier det liksom. DET ER HEIT :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Jeg har en svakhet for kvinner i sånne kjoler altså. Bare sier det liksom. DET ER HEIT :ler:

Vel, jeg følte meg heit også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocktailparty + fin kjole + heit Ciara = en vellykket kveld, I presume? :sjarmor:

Håper du hadde en strålende kveld og koste deg masse! Og så håper jeg at du sover nå, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AllisHagtorn

Sjøl var jeg å se på tbanen sent lørdags kveld etter vennemiddag i....hold dere fast....støvler og paraply. H-e-i-t.(ja, og klær generelt altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg har nok vært våken ganske lenge :ler:

Halv sju kom Eldstemann inn på soverommet, og dett var dett. Og det går jo greit, men jeg skjønner jo hvorfor jeg ikke orker dette hver helg! Rart med det, sååå sent ble det ikke, men jeg er jo helt ute av festeform :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl var jeg å se på tbanen sent lørdags kveld etter vennemiddag i....hold dere fast....støvler og paraply. H-e-i-t.(ja, og klær generelt altså).

Ja, men hvis det var alt du hadde på deg kan det da godt hende at mannfolka på banen likte det ganske godt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt trøtt :ler:

Dette er en av de dagene jeg ser lengselsfullt på klokka og gleder meg til de søte små skal i seng ;) Vi har tatt noen snarveier i dag. Droppet et familiebesøk og middagen ble pizza levert på døra.

Men vi har fått gått tur i skogen og ryddet og vasket litt. Det skal bli en god følelse å ligge på sofaen med et pledd over seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Lurer på hva russerne holder på med. U-båt i Stockholms skjærgård? Er vi i 1985?

Jeg lurte på det samme :ler:

"Hva skal de glo der for?" var mitt intelligente utenrikspolitiske innspill til saken :P

Endret av AllisHagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Man kan ikke se den grense under vann...

Ubåt i skjærgården har blitt svenskenes svar på gutten som ropte ulv - nå tror vi det ikke før vi får se det. Og det får vi neppe, enten den er der eller ikke. Diplomati og etterretning jobber nok overtid - i saker som dette tror jeg de som regel vet ganske mye mer enn de forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...