Daria Skrevet 6. august 2014 #421 Del Skrevet 6. august 2014 Shoppe klær, ja. Jeg shopper en hel del annet. Som blomster, bøker, vin og noe til huset.... Bøker er ikke shopping, det er en investering i kunnskap, intelligens og intellekt Dessuten kan vel du som meg insistere på at det er jobbrelatert og dermed viktig og fornuftig? *kjøper mange bøker* Vin drikker jeg derimot ikke, og med nokså liten (og full) leilighet og frimerkebalkong begrenser enkelte ting seg selv... Men lastenes sum er konstant, er det ikke det man sier? Vi har alle vårt... Men dere! Nå har jeg funnet løsninger jeg er fornøyd med her, mye takket være dere. 1) Jeg har bestilt time hos frisør 2) Jeg har bestilt begge spabehandlingene 3) Jeg har shoppet i lunsjen på 70%-salg! Det betyr at jeg for drøye prisen av den dyre cardiganen skaffet meg intet mindre enn: En bluse, en bukse, en genser, en jakke OG en cardigan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 6. august 2014 #422 Del Skrevet 6. august 2014 Hvis det er noen trøst er det jo mange damer som ender opp med menn som ikke er det spor handy. Min stemor, for eksempel, går under dekknavnet Dama med Drillen. Dere kan vel selv se for dere hvilken ressurs min far var, i perioder med prosjekter og oppussing... (*skravler i Ciaras dagbok*) Jeg vet de finnes, vært borti typen før. Men trenger litt moralsk og oppbyggende støtte i tillegg til drillhjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. august 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 6. august 2014 Well done, Ciara!!!! Og jeg ble litt missunnelig nå både på ansikts- og ryggbehandling. Det er jo snart 6 uker siden jeg hadde det... Og når det gjelder å kapre en mann så er jeg så avslappet man kan få blitt. Jeg tror kanskje han fysisk må ramle i fanget på meg for at jeg skal vurdere det. Trives alt for godt med livet mitt som det er. Altså en handyman hadde vært greit å ha i nærheten noen ganger, men jeg har økonomi til å leie folk til slikt. Det skjønner jeg godt! Jammen er det ikke mange idiotiske menn der ute. Jeg synes din holdning høres utmerket ut! Og ikke minst, det høres ut som du er flink til å kose deg! Bra utnyttelse av lunsjen, Ciara! Jeg må si jeg er usikker på om jeg ville klint med en mann jeg møtte på byen sånne generelt. Føler jeg er for gammel, men man vet aldri. Er usedvanlig sjelden på byen, så sjansen er liten. *Sukk*, en handyman hadde definitivt vært på sin plass, særlig nå når jeg har noen prosjekter på gang. Hehe. Jeg er heller ikke typen til å bedrive så mye klining på byen (og i hvert fall ikke nå, så klart). Ser den! Det er kjekt med noen som kan fikse alt jeg ikke gidder klarer. for god innsats! Her blir det vei i (shoppe-) vellinga! Og så på salg, da gitt- da blir det ikke stort bedre Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: de må være skilt ved fødselen, disse to. Gubben satte ny pers i går, både på vektnedgang og tid på joggerunden. Hadde jeg orket å løfte armene skulle jeg jammen ha gitt ham en (ironisk) applaus Men, du skal se at en runde med frisør, shopping OG spa vil gi uante resultater. Vekk med sliten og ufiks småbarnsmamma, hello sexy siren! Ikke i antall år, tror jeg. Men de årene er relativt strategisk plassert, sånn at mens du kan skryte på deg å ikke være så veldig langt unna 20-årene, er jeg nesten 40. Hmpf. (og det verste er at det ikke er så ille som jeg trodde Det føles helt greit!) Men- da håper jeg du går rett hjem og kaste noe av de mest utvaskede og utslitte plaggene du har, ok? Ikke la det bli liggende "sånn i tilfelle"... Ja, hva er det med disse mennene? Jeg husker veldig godt da jeg var over termin med Eldstemann. Mannen var på sitt slankeste, jeg på mitt tyngste - og vi veide akkurat det samme. Ingen god følelse. Jeg var faktisk litt misunnelig på dem som hadde menn med vett nok til å legge på seg noen sympatikilo. Ja, det er noe sånt jeg håper. Selv om jeg i grunnen fniser bare jeg leser "sexy siren" Hehe, 2,5 år er det mellom oss (synes jeg hører Eldstemann: Toåtalt!). Den store forskjellen på oss er vel at du har hatt barn i evigheter, det gjør kanskje at du føler deg eldre enn andre på samme alder? Ay ay, captain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2014 #424 Del Skrevet 6. august 2014 Altså en handyman hadde vært greit å ha i nærheten noen ganger, men jeg har økonomi til å leie folk til slikt. *Sukk*, en handyman hadde definitivt vært på sin plass, særlig nå når jeg har noen prosjekter på gang. Jeg har både en far og en bror som er handymen (sistnevnte er attpåtil utdannet rørlegger, med et år på tømrerlinja fordi han ombestemte seg underveis) og hjelpsomme av legning - det er en veldig kjekk løsning (Dessuten har jeg både verktøykasse og drill (alt besørget av faderen, med ordene "Det er vel jeg som kommer til å bruke dem mest" ), så litt klarer jeg selv også om det kniper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. august 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 6. august 2014 Hvis det er noen trøst er det jo mange damer som ender opp med menn som ikke er det spor handy. Min stemor, for eksempel, går under dekknavnet Dama med Drillen. Dere kan vel selv se for dere hvilken ressurs min far var, i perioder med prosjekter og oppussing... (*skravler i Ciaras dagbok*) Så hyggelig med skravling! Å ja, det er mange menn som ikke er handy. Jeg kjenner et par eksemplarer som aldri har holdt i en hammer. Men det aller verste er menn som tror de er handy, men som ikke er det. Disse finnes det skremmende mange av, deriblant min far. Som kan finne på å måle feil lengde på gulvlistene, og bare skjøter på med en liten stubb og sparkler litt. Mannen får nervøse rykninger når han ser de gulvlistene, stakkar. Dama med drillen - jeg får jo et visst inntrykk både av din far og henne av det uttrykket egentlig. Da høres det ut som om din far var en særdeles begrenset ressurs, men så høres det også ut som en særdeles handlekraftig dame! Jeg klarer langt det meste selv, så jeg er ikke på utkikk etter en handyman. Med mindre han er rørlegger da, for jeg skulle gjerne pusset opp badet, for det kan jeg ikke selv og det er rimelig dyrt Rørlegger- eller elektrikermann er nyttig. Men - og nå skal jeg vise fordommene mine her - jeg håper ikke de bare snakker om rør og elektro ved middagsbordet hjemme, for da ville jeg fått hetta. Bøker er ikke shopping, det er en investering i kunnskap, intelligens og intellekt Dessuten kan vel du som meg insistere på at det er jobbrelatert og dermed viktig og fornuftig? *kjøper mange bøker* Vin drikker jeg derimot ikke, og med nokså liten (og full) leilighet og frimerkebalkong begrenser enkelte ting seg selv... Men lastenes sum er konstant, er det ikke det man sier? Vi har alle vårt... Det høres ut som noe jeg kan ha sagt, ja... Lastenes sum er konstant, ja, la oss håpe det! Selv om jeg vel ikke tror det stemmer. Jeg synes liksom jeg har flere laster enn mange andre. Jeg vet de finnes, vært borti typen før. Men trenger litt moralsk og oppbyggende støtte i tillegg til drillhjelp. Så fyren skal drille og være oppmuntrende samtidig? Nå spørs det om du ikke er for kravstor her, Serafina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. august 2014 Forfatter #426 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har både en far og en bror som er handymen (sistnevnte er attpåtil utdannet rørlegger, med et år på tømrerlinja fordi han ombestemte seg underveis) og hjelpsomme av legning - det er en veldig kjekk løsning (Dessuten har jeg både verktøykasse og drill (alt besørget av faderen, med ordene "Det er vel jeg som kommer til å bruke dem mest" ), så litt klarer jeg selv også om det kniper) Genialt! Det er jo den optimale løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2014 #427 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg setter pris på den uhandy mannen jeg har, heller det enn elektrikermannen til venninna mi som gjør særdeles lite hjemme (han har jo mer enn nok å gjøre på jobb må vite). Og jeg er også i "barmfager" gjengen uten at de er særlig store, bare en uodd størrelse. Så jeg bruker heller litt penger på en god bh, enn lite på flere. Dessuten har jeg de dyre mye lengre enn i billige. Høres ut som et godt utbytte på lunsj shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 6. august 2014 #428 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Nå har jeg noen fine dager, det er utelukkende i-landsproblematikk jeg har å sysle med. 1) Jeg skal på spa snart! Et døgn borte! Og problemet er: Skal man ta ryggmassasje OG ansiktsbehandling, eller bare ryggmassasje? Det er noen hundringser i forskjell, de burde jeg kanskje bruke på klær i stedet? 2) Skal jeg kjøpte en latterlig dyr cardigan jeg er ekstremt forelsket i, eller skal jeg kjøpe tre helt vanlige som jo er ganske greit å ha? 3) Og når skal jeg egentlig bestille time hos frisøren? Snikleser for alltid i dagbøkene melder seg...............igjen...............(jeg er avhengig av dagbøkene deres! Seriøst!) 1: Ingen av delene, du tar full kroppsmassasje. Virkelig, virkelig helt åndssvakt deilig 2:Mmmmmmmmmmmm.............jeg føler du må legge ved link til den cardiganen altså. Men jeg tror jeg stemmer for dyr faktisk, dersom den og er litt fæncy. Helt vanlig sort cardigan som ser ut som de tre billigere? Mnei. 3: Her synder jeg så stort selv, mest fordi det ikke er så mye å ta tak i(har ufattelig kjedelig hår, nå i "3 ganger så lite som vanlig miste-alt-håret-etter-fødsel" utgave. Den dagdrømmingen din kjenner jeg meg igjen i, jeg har idag dagdrømt om at noen skal gi meg 4 760 181 penger, (ja, nesten 4,8 m-i-l-l-i-o-n-e-r) sånn at jeg kan kjøpe meg dette søte rekkehuset her på Oppsal. Jeg så for meg at det var jo sikkert kjempekoselig, for nå blir det jo min unge som leker og bråker der ute på fellesarealet, og da plager ikke ungeskrål meg lenge(gjorde ikke det før heller altså, men den lekeplassen var jo himla nær terrassen, dog - tenk så deilig å slippe å gå på en egen dedikert felles lekeplass - her kan man jo bare late seg i eget hjem og slippe ungene løs!). Det burde vel ordne seg? Forøvrig trenger jeg råd fra deg som jo har prøvd dette hele to ganger, jeg skal altså veldig snart(vi snakker dager, ikke måneder) forlate min 7 mnd gamle lille baby for å begynne i ny jobb mens pappaen tar over stafettpinnen, og jeg KOMMER TIL Å GRINE HVER DAG! Hva er stalltipset til overlevelse? Eller i det minste "no cry mama - solution"? Nå kan jeg angre på den derre SV-likestillinga mi - vi kom akkurat under forrige og til dags dato lengste pappakvote Babyen min...........snart flytter han hjemmefra Ciara kline på byen? Var det slik dere traff hverandre? (det var et hint til at du skal fortelle historien om hvordan dere traff hverandre og ble kjærester) Endret 10. august 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. august 2014 #429 Del Skrevet 6. august 2014 Snikleser for alltid i dagbøkene old-Åffårno melder seg...............igjen...............(jeg er avhengig av dagbøkene deres! Seriøst!) :hoppendeglad: :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. august 2014 Forfatter #430 Del Skrevet 6. august 2014 Snikleser for alltid i dagbøkene old-Åffårno melder seg...............igjen...............(jeg er avhengig av dagbøkene deres! Seriøst!) 1: Ingen av delene, du tar full kroppsmassasje. Virkelig, virkelig helt åndssvakt deilig 2:Mmmmmmmmmmmm.............jeg føler du må legge ved link til den cardiganen altså. Men jeg tror jeg stemmer for dyr faktisk, dersom den og er litt fæncy. Helt vanlig sort cardigan som ser ut som de tre billigere? Mnei. 3: Her synder jeg så stort selv, mest fordi det ikke er så mye å ta tak i(har ufattelig kjedelig hår, nå i "3 ganger så lite som vanlig miste-alt-håret-etter-fødsel" utgave. Den dagdrømmingen din kjenner jeg meg igjen i, jeg har idag dagdrømt om at noen skal gi meg 4 760 181 penger, (ja, nesten 4,8 m-i-l-l-i-o-n-e-r) sånn at jeg kan kjøpe meg dette søte rekkehuset her på Oppsal. Jeg så for meg at det var jo sikkert kjempekoselig, for nå blir det jo min unge som leker og bråker der ute på fellesarealet, og da plager ikke ungeskrål meg lenge(gjorde ikke det før heller altså, men den lekeplassen var jo himla nær terrassen, dog - tenk så deilig å slippe å gå på en egen dedikert felles lekeplass - her kan man jo bare late seg i eget hjem og slippe ungene løs!).Det burde vel ordne seg? Forøvrig trenger jeg råd fra deg som jo har prøvd dette hele to ganger, jeg skal altså veldig snart(vi snakker dager, ikke måneder) forlate min 7 mnd gamle lille baby for å begynne i ny jobb mens pappaen tar over stafettpinnen, og jeg KOMMER TIL Å GRINE HVER DAG! Hva er stalltipset til overlevelse? Eller i det minste "no cry mama - solution"? Nå kan jeg angre på den derre SV-likestillinga mi - vi kom akkurat under forrige og til dags dato lengste pappakvote Babyen min...........snart flytter han hjemmefra Ciara kline på byen? Var det slik dere traff hverandre? (det var et hint til at du skal fortelle historien om hvordan dere traff hverandre og ble kjærester) Love the nick! Og ikke minst liker jeg at du ikke klarer å holde deg unna Cardiganen er fra Tiger of Sweden til den nette sum av 1999 (galskap! galskap!). Finner den ikke på nett nå, men jeg skal gjøre det i morgen Sukk, du er der, ja. Men jeg skal trøste deg litt. Begge gangene har jeg omtrent grått bare ved tanken på å ikke få være med guttene hver dag mer. Slutt på den fine permisjonstiden... Og det er jo slutten på en veldig spesiell perlode i livet. Det gjør vondt å tenke på at jeg sannsynligvis ikke skal oppleve det flere ganger. Men! Når du er tilbake på jobb vil du sannsynligvis oppdage at det har sine fordeler: 1) Man får brukt hodet igjen 2) Man får omgås voksne mennesker igjen 3) Man kan drikke varm kaffe uten avbrytelser igjen 4) Far har ansvaret hjemme. Han lager middag og tar husvasken, yay! 5) Hvis du begynner tidlig på jobb har du fortsatt timer med babyen om ettermiddagen Og ny jobb? Hva, hvor? Det høres da riktig spennende ut. Men viktigst: Som ved alle andre rutiner trenger man tid til å omstille seg. Det går lettere etterhvert, jeg lover! Krysser fingrene for at lottogevinsten kommer og dere får det rekkehuset, veldig fint! I samme bydel som meg, dessuten Jeg kan gjerne fortelle historien om da jeg møtte mannen, men den får jeg ta på PM eventuelt, det er en såpass rar historie at den er lett gjenkjennbar. Og ja, den involverer klining på byen, men det var ikke den første kvelden jeg traff ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. august 2014 #431 Del Skrevet 6. august 2014 Snikleser for alltid i dagbøkene old-Åffårno melder seg...............igjen...............(jeg er avhengig av dagbøkene deres! Seriøst!) JAAAAAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 6. august 2014 #432 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) :hoppendeglad: :hoppendeglad: Cardiganen er fra Tiger of Sweden til den nette sum av 1999 (galskap! galskap!). Finner den ikke på nett nå, men jeg skal gjøre det i morgen 1) Man får brukt hodet igjen 2) Man får omgås voksne mennesker igjen 3) Man kan drikke varm kaffe uten avbrytelser igjen 4) Far har ansvaret hjemme. Han lager middag og tar husvasken, yay! 5) Hvis du begynner tidlig på jobb har du fortsatt timer med babyen om ettermiddagen Og ny jobb? Hva, hvor? Det høres da riktig spennende ut. Men viktigst: Som ved alle andre rutiner trenger man tid til å omstille seg. Det går lettere etterhvert, jeg lover! Krysser fingrene for at lottogevinsten kommer og dere får det rekkehuset, veldig fint! I samme bydel som meg, dessuten Jeg kan gjerne fortelle historien om da jeg møtte mannen, men den får jeg ta på PM eventuelt, det er en såpass rar historie at den er lett gjenkjennbar. Og ja, den involverer klining på byen, men det var ikke den første kvelden jeg traff ham Jeg vil ha PM Jeg har lest i hundre år, og bare "åh, dagdrømming ja - åh, hæ, mafalda føder jo snart jo! Hæ?" Og så ofte som jeg ligger med bekymringer og uffinger og tenker på Mafaldas visdomsord. "Bedre med 3 timer søvn enn 2, Mafaldas visdom" Åååååhja, du har og sett deg ut noe på Tiger of Sweden.................jeg vil bare ha 3 ting derfra(exena coat, nora coat og den høstkåpen - blir bare.....10tusen eller noe) derfra. Nesten gratis! Men jeg skal sykle til jobb = må kjøpe sykkel(og sykkelhjelm nå som jeg er blitt forelder og tenker på sånt) = der gikk de 4tusenogvelsådet kronene bort gitt. Kommer til å legge meg sammen med babyen bare for å¨kikke på ham hele kvelden, og klistre ham på meg alle helger. Farvel sosialt liv(eh.....ikke at jeg har noe nå), jeg må glo på babyen. Jeg gleder meg dog VELDIGVELDIGVELDIG til å endelig få bruke det lille jeg har igjen av hjernekapasitet. Endret 6. august 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2014 #433 Del Skrevet 6. august 2014 Du vet du får to tette når du synes vanlig jobb- eller studiehverdag høres helt himmelsk ut Velkommen tilbake, dama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 6. august 2014 #434 Del Skrevet 6. august 2014 Nå ser jeg at du fant klær på salg, men jeg har hvertfall lært meg at om i tvil, gå for den dyre. Den har mest sannsynlig både bedre kvalitet og et snitt eller utforming som gjør at jeg blir mer glad i den. Særlig cardiganer, faktisk. Og bukseshopping er umulig. Jeg har hatt svært få bukser tidligere, men har nå hele tre fine olabukser (jeg får meg ikke til å ta i bruk ordet "jeans", selv om jeg nesten blir i tvil om folk skjønner hva jeg mener ved å bruke norske ord for dette). Jeg syns det et så vanskelig å finne noe som sitter fint, og har for lengst skjønt at jeg ikke kan handle sånt på HM. Hehe, jeg får tydeligvis et behov for å se hakket mindre mild og moderlig ut etter hver fødsel, for da man du banne på at det dukker opp et skinnskjørt, høye hæler eller en ettersittende olabukse i skapet. Uansett, jeg har funnet ut at Acne passer min rumpe. Nå også på salg (hvis det er fortsatt), sånn at prisene blir mer levelige. Høres ut som du har veldig koselige foreldre. Ligner mine svigerforeldre, virker det som. Svigermor vil også gjerne sette i gang med luking m.m. når hun er her, men mannens stolthet stopper henne. Mens jeg tenker "hæ", her er det nok å ta av, så det er jo galskap å stoppe en som gjerne ordner og styrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 6. august 2014 #435 Del Skrevet 6. august 2014 Og hei til AllisH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 7. august 2014 #436 Del Skrevet 7. august 2014 Allis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 7. august 2014 #437 Del Skrevet 7. august 2014 Så fyren skal drille og være oppmuntrende samtidig? Nå spørs det om du ikke er for kravstor her, Serafina Litt må man jo kunne forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. august 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Her er den etter hvert så berømte cardiganen (burde snart få provisjon fra Tiger of Sweden....): http://tigerofsweden.com/no/item/julee-cardigan-s45993012/?t_type=src&t_type=cat (Julee Cardigan i "pine green"). Lekker, hva? Denne ville jeg vært superkul i bare med en svart topp inni, svarte bukser og de svarte skinnskoene jeg har forestilt meg jeg skal ha (aner ikke hva de heter, men svarte, litt klumpete, lave snøresko i skinn. Passer til skjørt og jeans og hva som helst). Jeg vil ha PM Jeg har lest i hundre år, og bare "åh, dagdrømming ja - åh, hæ, mafalda føder jo snart jo! Hæ?" Og så ofte som jeg ligger med bekymringer og uffinger og tenker på Mafaldas visdomsord. "Bedre med 3 timer søvn enn 2, Mafaldas visdom" Åååååhja, du har og sett deg ut noe på Tiger of Sweden.................jeg vil bare ha 3 ting derfra(exena coat, nora coat og den høstkåpen - blir bare.....10tusen eller noe) derfra. Nesten gratis! Men jeg skal sykle til jobb = må kjøpe sykkel(og sykkelhjelm nå som jeg er blitt forelder og tenker på sånt) = der gikk de 4tusenogvelsådet kronene bort gitt. Kommer til å legge meg sammen med babyen bare for å¨kikke på ham hele kvelden, og klistre ham på meg alle helger. Farvel sosialt liv(eh.....ikke at jeg har noe nå), jeg må glo på babyen. Jeg gleder meg dog VELDIGVELDIGVELDIG til å endelig få bruke det lille jeg har igjen av hjernekapasitet. PM skal bli! Haha, morsomt skrevet! Og ja, jeg tenker ofte på Mafalda. Vi er vel en hel gjeng her som har "What would Mafalda do?" i bakhodet når det er noe litt vanskelig. Du også, ja! Det er jo det, noen tusenlapper hadde vært greit, det, hadde det ikke vært for at det er så mye annet man heller burde brukt pengene på Ny sykkel høres herlig ut! Jeg har ikke sykkel etter at den ble stjålet for en stund siden, og jeg ønsker meg virkelig ny så jeg kan sykle i marka. Det trenger jo du også når du får det rekkehuset på Oppsal! Helt sant, sånn var det! Det kommer til å gå fint Men dette mammahjertet er skjøre greier. Jeg har jo som sagt gått fra å være kynisk til å bli kjeks. Du vet du får to tette når du synes vanlig jobb- eller studiehverdag høres helt himmelsk ut Velkommen tilbake, dama! Nå ser jeg at du fant klær på salg, men jeg har hvertfall lært meg at om i tvil, gå for den dyre. Den har mest sannsynlig både bedre kvalitet og et snitt eller utforming som gjør at jeg blir mer glad i den. Særlig cardiganer, faktisk. Og bukseshopping er umulig. Jeg har hatt svært få bukser tidligere, men har nå hele tre fine olabukser (jeg får meg ikke til å ta i bruk ordet "jeans", selv om jeg nesten blir i tvil om folk skjønner hva jeg mener ved å bruke norske ord for dette). Jeg syns det et så vanskelig å finne noe som sitter fint, og har for lengst skjønt at jeg ikke kan handle sånt på HM. Hehe, jeg får tydeligvis et behov for å se hakket mindre mild og moderlig ut etter hver fødsel, for da man du banne på at det dukker opp et skinnskjørt, høye hæler eller en ettersittende olabukse i skapet. Uansett, jeg har funnet ut at Acne passer min rumpe. Nå også på salg (hvis det er fortsatt), sånn at prisene blir mer levelige. Høres ut som du har veldig koselige foreldre. Ligner mine svigerforeldre, virker det som. Svigermor vil også gjerne sette i gang med luking m.m. når hun er her, men mannens stolthet stopper henne. Mens jeg tenker "hæ", her er det nok å ta av, så det er jo galskap å stoppe en som gjerne ordner og styrer. Akk, nå gjør du det vanskelig! Bukseshopping er vanskelig. Jeg kan heller ikke kjøpe olabukser (hehe) på HM, Lindex osv. Jeg handler på Carlings da, men det er litt varierende hvor fornøyd jeg blir. Men Acne altså? Basert på alle gangene jeg har hatt nær-sammenbrudd på prøverommet har jeg liksom ikke turt å sjekke ut jeansene der. Salg i Oslo? Hm.... Foreldrene mine er veldig koselige. De liker å stille opp for andre og føle seg nyttige Mannen din må ikke være stolt. Hvis svigermor vil, er det slemt å nekte henne, og bra for dere at det blir luket - vinn, vinn. Enig med deg, med andre ord! Og hei til AllisH! Allis! Allis, etter denne velkomsten må du bare bli her. Det ser du jo. Endret 7. august 2014 av Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. august 2014 #439 Del Skrevet 7. august 2014 Åååneeei, trykket på linken din! Så utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. august 2014 Forfatter #440 Del Skrevet 7. august 2014 Åååneeei, trykket på linken din! Så utrolig fin! Jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå