Ciara Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #3321 Del Skrevet 10. oktober 2015 Den toppen var lekker og Allis klarte ikke akkurat å snakke den ned. Allis klarte ikke akkurat det, nei. Hun klarte bare å få meg til å få mer lyst på den. Men det var vel egentlig det jeg var ute etter, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 10. oktober 2015 #3322 Del Skrevet 10. oktober 2015 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. oktober 2015 #3323 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg liker egentlig ikke den type topper, men, wow! ...Unnskyld Mute-knapp på unger, ja. Eller i det minste en volumknapp! Vi øver oss på innestemme, men... Ja. Det er nå verdt forsøket! Håper dere får en fin helg! Har du (eller andre) forresten tips til fin og hyggelig julepynt små barn kan lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #3324 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg liker egentlig ikke den type topper, men, wow! ...Unnskyld Mute-knapp på unger, ja. Eller i det minste en volumknapp! Vi øver oss på innestemme, men... Ja. Det er nå verdt forsøket! Håper dere får en fin helg! Har du (eller andre) forresten tips til fin og hyggelig julepynt små barn kan lage? Dere, ass! Jeg må innrømme at jeg er verdens dårligste på kreative prosjekter. Jeg finnes ikke interessert. I år har jeg tenkt at vi skal stikke nellik i appelsin, og der stanser det Eller, selv har jeg planer om å lage en julekrans til å henge på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 10. oktober 2015 #3325 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ooh, hvilken butikk? Rett ovenfor trikke/busstoppet Torshov på siden hvor trikken kjører nedover til sentrum. Mye gestuz og sånne type merker. Kanskje litt som den på Paleet? Minus 2day/Birger et malene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3326 Del Skrevet 11. oktober 2015 Rett ovenfor trikke/busstoppet Torshov på siden hvor trikken kjører nedover til sentrum. Mye gestuz og sånne type merker. Kanskje litt som den på Paleet? Minus 2day/Birger et malene. Må sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3327 Del Skrevet 11. oktober 2015 Puh. Har vært ute med ungene helt siden klokka ti. De har plutselig fått dreisen på sykling. Eldstemann har vært rimelig uinteressert, og Softie har foretrukket annen lek ute. Men nå synes begge det er kjempegøy, og dermed blir aksjonsradiusen brått mye større. I dag fikk gikk vi både langt og fort for å holde følge med guttene. Det har aldri skjedd før, men så herlig! Å faktisk føle at man får brukt kroppen litt selv også, og å slippe tålmodighetsprøvene (jeg er tålmodig, men kan begynne å klø innvendig av sånne turer hvor det er to skritt fram, ett tilbake eller når ungene ikke er samstemte i det hele tatt og heller springer i hver sin retning). Så ble Softie sliten, så mannen og Softie tuslet hjem. Eldstemann og jeg bestemte oss for å gå til vårt favoritt-kastanjetre. Der plukket vi kastanjer til den store gullmedaljen, og når vi hadde plukket bakken tom fant vi en lang pinne som jeg stod og slo på grenene med. Jeg vet ikke hvem av oss som hadde det morsomst Nå har vi en bærepose kastanjer her hjemme som vi planlegger å pynte med. Det blir fiskesuppe til middag, og sofaliv i kveld. Jeg følger med på Downton Abbey, så det må jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 11. oktober 2015 #3328 Del Skrevet 11. oktober 2015 Høres ut som dere har hatt en veldig bra dag. Jeg har vært barnevakt i hele helgen (puh), så nå hviler jeg hodet før Downton Abbey. kommer sikkert til å være sliten i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3329 Del Skrevet 11. oktober 2015 Høres ut som dere har hatt en veldig bra dag. Jeg har vært barnevakt i hele helgen (puh), så nå hviler jeg hodet før Downton Abbey. kommer sikkert til å være sliten i flere dager. Det skjønner jeg godt! For det første er det mer slitsomt når man ikke er vant til barnetempo, og for det andre er det mer slitsomt med andres barn. Men så hyggelig at du er barnevakt! Høres ut som vinn-vinn-vinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 11. oktober 2015 #3330 Del Skrevet 11. oktober 2015 I tillegg trenger jeg litt fred og ro for å hente meg inn igjen. Men det har gått over all forventning, og min mor og jeg gjorde jobben i fellesskap. Jøje meg for en mengde energi de har. Det var en kunstutstilling i helgen jeg ville ha med meg. Moren min ville også, så da var det bare å ha med barna. De har jo godt av å være på "voksenting" som er litt kjedelige, og de klarte seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3331 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det kan være gøy å ta med barn på voksenting. Var det en fin utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 11. oktober 2015 #3332 Del Skrevet 11. oktober 2015 Mange lokale kunstnere, mange prisklasser og ulike uttrykk. Masse fint! Ble til og med et lite bilde på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3333 Del Skrevet 12. oktober 2015 Mange lokale kunstnere, mange prisklasser og ulike uttrykk. Masse fint! Ble til og med et lite bilde på meg. Gratulerer! Jeg er glad i gallerier. Når jeg blir gammel og rik skal jeg vimse rundt fra vernissage til vernissage og drikke sjampis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 12. oktober 2015 #3334 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Mange lokale kunstnere, mange prisklasser og ulike uttrykk. Masse fint! Ble til og med et lite bilde på meg. Jeg er nysgjerrig på hvilket bilde Jeg digger og gallerier og har prøvd noen ganger å ønske meg gavekort på galleri til jul, og spart litt penger selv i tillegg. Eneste problemet er at også her har jeg alt for dyr smak. Drømmen er et spesifikt maleri av Håkon Bleken Det kommer jeg aldri til å kunne skaffe meg forråsidetsånn. Men akkurat på kunst er vi bortskjemte og har veldig mye grafikk, langt mer enn vi noensinne får plass til på veggene(svigerfar var kunstner). Så har jeg et par andre på lista og, og jeg har alltid hatt så utrolig lyst på fotografi av hun derre.....Anja niemi? Var det riktig? Det og er way over min prisklasse. Og så har jeg faktisk lyst på det pille-bildet av Pushwagner, men føler det er sånn "alle" kjøper seg bare fordi han er overprofilert. Litt sånn Grünerløkka/Majorstua/Frognerhjem hvor ALLE har Pushwagner og Egget. Men det pillebildet har en betydning for meg, litt sånn påminnelse på hvordan man blir tillært å dope ned alt som er normalt. Får litt Fugellivibber av det. Endret 12. oktober 2015 av Allis Hagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3335 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg ønsker meg mye bilder. Akkurat nå står et litografi av Frank Brunner høyt på ønskelista mi. Og Ørnulf Opdahl. Sukk. Jeg er ikke glad i Pushwagner. Kult med kunstner i familien, Allis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3336 Del Skrevet 12. oktober 2015 Og når vi snakker om veggpynt: Jeg kan nesten ikke tro det, men jeg har omsider funnet den perfekte tapeten til gangen oppe: http://www.cole-and-son.com/en/collection-fornasetti-ii/wallpaper-97/2007/ Nå gjenstår det bare å overbevise mannen. Skjønt, egentlig ikke. Jeg må bare betale en fyr for å tapetsere, for DER har mannen min sagt at grensen går for hva han fikser. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. oktober 2015 #3337 Del Skrevet 12. oktober 2015 Frank Brunner har noen fantastiske. Jeg har et par (som jeg har råd til, men ikke plass til) på ønskelisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. oktober 2015 #3338 Del Skrevet 12. oktober 2015 Stilig! Jeg drømmer om tapet både her og der, men her er det glassfiberstrie i alle rom, så det er mer jobb enn jeg gidder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3339 Del Skrevet 12. oktober 2015 Frank Brunner har noen fantastiske. Jeg har et par (som jeg har råd til, men ikke plass til) på ønskelisten. Jeg har plass, men ikke råd! Ikke for det, jeg synes ikke prisen er ille. Jeg må bare spare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 12. oktober 2015 #3340 Del Skrevet 12. oktober 2015 Og når vi snakker om veggpynt: Jeg kan nesten ikke tro det, men jeg har omsider funnet den perfekte tapeten til gangen oppe: http://www.cole-and-son.com/en/collection-fornasetti-ii/wallpaper-97/2007/ Nå gjenstår det bare å overbevise mannen. Skjønt, egentlig ikke. Jeg må bare betale en fyr for å tapetsere, for DER har mannen min sagt at grensen går for hva han fikser. Hm. Åååååååååååååååååååååååååååååååh, den var jo MEGAFIN JEG VIL HA DEN SELV!!!!! Det minner meg faktisk litt om et bilde fra......ja, husker ikke navnet - men det er en norsk grafiker som har lagd et bilde som er grått/sort og har en sånn stor sky. Jeg er ikke så innmari på Brunner at jeg sparer til å kjøpe akkurat han, men kjenner jeg gjerne vil ha Håkon Gullvåg asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå